Jotain outoa on tekeillä nyt. Norwegian nousi pörssissä eilen yli 20% ja tänäänkin 34% nousussa. Norja ei osallistunut SASin tukemiseen ollenkaan, vaan jätti sen Tanskalle ja Ruotsille. Perustaako Norja oman kansallisen lentoyhtiön?
Norwegian, jotain outoa tekeillä
6
82
Vastaukset
- Anonyymi
Kansallistamisen ei pitäisi nostaa kursseja, mutta ehkä joku hölmö ostaa silloinkin, kun luulee kansallistamisen tarkoittavan valtion tukihanojen aukeamista.
- Anonyymi
Näin se näyttää ainakin Alitalian tapauksessa. Odotin jo että se vihdoin ja viimein menisi konkurssiin, mutta ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se näyttää ainakin Alitalian tapauksessa. Odotin jo että se vihdoin ja viimein menisi konkurssiin, mutta ei.
Hyvä, että työpaikat säily, vai mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että työpaikat säily, vai mitä?
Ilman muuta. Olen vain pitkään miettinyt miten Alitalia on voinut pysyä pystyssä näin pitkään - ehkä se vaan on lentoyhtiöiden torakka :D
Tänäinkin Norwegian ollut tuollaisen 10%:n molemmin puolin nousussa Oslon pörssissä (avasi jopa 25%:n nousulla, kun kaupankäynti osakkeella alkoi tunnin muiden osakkeiden jälkeen).
Vielä täysin "konkurssihinnoiteltu" nykyiselläkin kurssilla (tällä hetkellä osakkeen hinta noin 13Nok. tietämillä), ja ihan syystäkin konkurssi on hyvin mahdollinen jo lähitulevaisuudessa. Mutta jos selviää takaisin toimivaksi lentoyhtiöksi, nyt sijoittava voi saada rahansa takaisin jopa kymmen kertaisesti (kun huomioi sen että tällä hetkellä Norjan kruunun kurssi jon yli 30%:a pitkä-aikaista keskiarvokurssia heeikompi, niin tuon kurssin palautuminen auttaa omalta osaltaan euroilla toimivaa sijoittajaa).
Itse ostin tätä "lottolappua" alkuviikosta hintaan 6,99Nok. ja ajatuksena katsoa hieman pidempi aika mitä tapahtuu.- Anonyymi
Ei huono koppi pohjalta :) Pidetään peukkuja et nousee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t4113262V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!964705Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1194246- 513728
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳573453- 1203397
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul512345- 472329
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul322100On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva151763