Huhuu......

Anonyymi

Mitä Karvialle kuuluu tänäpäivänä?
Onko kaupas ruokaa ja paperia?

48

1862

Äänestä

Vastaukset

• Anonyymi

Missä kaupassa.....myymäläauto tulee 1.4. 2020

• Anonyymi

Kummia kuuluu tänään, pientä rapinaa vain kuuluu.
      Hiljainen on kylätie, ihan hyvä niin.
      Yllätysveiraitakaan ei tule, toivottavasti.
      Nyt olis hyvää aikaa alkaa pesäpuuhat ja laittaa mukuloita itämään.😜

• Anonyymi

Mites pesäpuuhat ja itäminen, kävikö naapuri kylässä, onnistuiko? Eiköhän ne hiiret rapisseet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites pesäpuuhat ja itäminen, kävikö naapuri kylässä, onnistuiko? Eiköhän ne hiiret rapisseet.

Kyllä kävi ja tyttö syntyi.

• Anonyymi

isäni pitää pressuja polttopuiden ympärillä edelleen, mutta ei sentään hamstraa.

• Anonyymi

Vai onko kauppoja enää ollenkaan?

• Anonyymi

On siellä Sale ja Lastula.

• Anonyymi

Kauppoja kaksi ja Käntynmäki, eipä paljon hurraamista. Kaikilla samanlaiset vaatteet, joko Lastulasta tai Pirnistä ,riippuen tulotasosta.

• Anonyymi

Joo, monesti on ihmiset erehtyneet henkilöstä kun on ollut samanlaiset vaatteet, mutta ei se mitään ollaan sitten samiksia.

• Anonyymi

Minä en kauppaa tarvitse. Olen omavarainen. On lehmiä. possuja ja kanoja, kasvimaasta saan juurekset ja kasvikset, järvestä kalat, metsistä marjat, sienet, riistaa, joten ruokaa riittää. Saippuat ja kynttilät teen itse ja WC paperina toimii vanha Ylä-Satakunta lehti. Auto minulla on johon lainaan = varastan bensat. Aika edullista on elämäni. Talo ja tontti on oma.

• Anonyymi

Puistossa on niin ihana käydä oikein syvällä, kuulin erään sanovan.

• Anonyymi

Kun eilen kuljin puistoon päin, niin tutun naisen siellä näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun eilen kuljin puistoon päin, niin tutun naisen siellä näin.

Tutun puiston siellä nait. Höpsö älä soten naisia tähän.

• Anonyymi

Joo jotain vonkausviestejä lähettää kaikille

• Anonyymi

Mitä nuorempi mies, sitä junttimaisempi.

• Anonyymi

Viestiä taas tulvimalla saapui viikonloppuna. Aktiivisuus huippulukemissa.

• Anonyymi

Eiköhän tuo viestitulva ole normaali käytänkö ihan kokoajan. Samat viestit kiertää, vanha juttu jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tuo viestitulva ole normaali käytänkö ihan kokoajan. Samat viestit kiertää, vanha juttu jo.

Samat viestit eri nainen eri viikonpäivä. Sama ralli on jatkunut vuosia. Tappi on silti se ykkönen hänen elämässään.

• Anonyymi

Joillain on lahoja enemmän kuin toisilla. Hän oppi saman ja ainoan isänsä taidon.

• Anonyymi

Parempi jos tuokin taito olisi jäänyt periytymättä. Raukkamainen taito.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi jos tuokin taito olisi jäänyt periytymättä. Raukkamainen taito.

On hyvä isä lapsilleen ollut, aina auttanut ja kannustanut. Parempaa isää eivät olisi voineet saada. Näyttänyt omalla käyttäytymisellään jaloa esimerkkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvä isä lapsilleen ollut, aina auttanut ja kannustanut. Parempaa isää eivät olisi voineet saada. Näyttänyt omalla käyttäytymisellään jaloa esimerkkiä.

Näyttänyt omalla käytöksellään miten valehdellaan ja huorataan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttänyt omalla käytöksellään miten valehdellaan ja huorataan

Ei suinkaan, täysin perättömiä kateellisten ihmisten väitteitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei suinkaan, täysin perättömiä kateellisten ihmisten väitteitä.

Kaikki on kateellisia heille, mutta kukan ei tiedä mistä. Ilmeisesti huorista.
        Niin fiksuja ilmeisesti ovat, etteivät edes tiedä sitä että jokaisella on mahdollisuus huorata jos haluaa. Harvaa se kuitenkaan kiinnostaa, jos on muutakin sisältöä elämässä.
        Sen tiedän että kukaan ei uskalla tietyistä asioista kylällä keskustella koska väkivaltaisia ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki on kateellisia heille, mutta kukan ei tiedä mistä. Ilmeisesti huorista.
        Niin fiksuja ilmeisesti ovat, etteivät edes tiedä sitä että jokaisella on mahdollisuus huorata jos haluaa. Harvaa se kuitenkaan kiinnostaa, jos on muutakin sisältöä elämässä.
        Sen tiedän että kukaan ei uskalla tietyistä asioista kylällä keskustella koska väkivaltaisia ovat.

Näin minäkin olen ymmärtänyt. Ehkä se joskus selviää mistä noin voimakas kateus on syntynyt ja vielä kaikkiin. Minä en ole keksinyt syitä kadehtimiseen.

• Anonyymi

Kaupasta usein on lonkerot loppuneet, yksi henkilö on loppasuu.

Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      127
      6332
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      581
      2297
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      46
      1560
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      112
      1318
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      88
      1186
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      66
      1038
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1035
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      64
      1010
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      968
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      63
      946
    Aihe