Hyvä terveys, hyvä perhe, pyytettömästi rakastava puoliso, pyytettömät ystävät. Rahalla saa helpotusta elämään, mutta mitään aitoa sillä on vaikea ostaa.
Voi Luoja, kun tähän omaan elämään osuisi edes jotain hyvää. Niin monta vuotta tässä on tarmottu yksin loputonta koettelemusten suota. Välillä tulee mietittyä miten yhdelle ihmiselle voi edes osua näin paljon pahaa kohdalle. Ehkä kyseessä on joku kirous- ja kosto kaikesta pahasta mitä on muille tehnyt.
Kaiken tekisin tekemättömäksi, jos voisin menneisyyteen palata ja asioita muuttaa. Ei näitä asioita voi mitenkään puolustella, mutta jälkikäteen olen tajunnut, että kaikki oli oman pahan olon ja traumojen purkamista muihin ihmisiin. Olin sekaisin kuin seinäkello. Stressin- ja kiusaamisen uuvuttama ihmisraunio.
En ole ketään tappanut, mutta olen tehnyt väärin muita kohtaan. Koen myös saaneeni aikamoiset rangaistukset teoistani.
Isoimmat lahjat mitä elämässä voi saada
Anonyymi
2
54
Vastaukset
- Anonyymi
en osaa tohon kyllä mitää sanoo
- Anonyymi
Näin todella asia on.
Rahalla saa helpotusta elämään mutta huomasin kun sain perinnön että se karkottaa myös "kateellisia" ihmisiä elämästäsi.
Ihan samanlailla olen
yksinäinen vaikka nyt on rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012077
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501882- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020