Kämppikseni tukkeutti vessan ja minulla aivan kamala pissahätä. Mitä *ittua tässä voi tehdä?! Naapurille en kehtaisi enään lähteä tähän aikaan. Tulin juuri ystävältäni kotiin jonka luona join muutaman siiderin kun luulin kotona pääseväni vessaan ja olen pidättänyt jo koko kotimatkan. Voisi tuo kämppis vähä muitakin ajatella!
Hirvee vessahätä & pönttö tukossa, vinkkejä
3
419
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä nyt oli selkeä provo, koska tuossa tilanteessa voi pissata lattiakaivoon, jotkut miehet jopa lavuaariin. Tukkeutuneeseen pönttöönkin voi virtsata.
Talvella lumesta voi olla apua, mutta kesällä en tiedä.
- Anonyymi
Saiturin pörrsi ,tokmman myy mutamalla eurolla,nin sanotun käsipumpun. Sinä on puuta varsi ja muovi pyöreä soikio. En muista oikeaa nimeä.Sillä tuketunut paskasta ja liasta wc paperilla käytänenä,tuketunut Wc pumpatan auki. Joten kipikapin kaupaan ostaa se. Myy K-Rautakin kallimalla.Jokaisella pitäisi koti se olla. Sitä voi käytää myös pykin pesuun.Ämpäriin vettä ja pulveria,pykiä ja pumpata sillä sitä vaatetta tuloo puhtaaksi.Mökillä hyvä .Kaikilla ei mökillä pesukonetta.Ei tarvii käsin pestä,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439