Lue Psalmi 91.

Anonyymi

Nyt ei ole muuta apua.Jumala on ainoa apu.
Lue Psalmi 91:5-7.

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On paljon nettikirkkoja.

      Googlatkaa.

      • Anonyymi

        Tuon uskon. Soitin auttavaan puhelimeen sata kertaa enkä mistään hinnasta saanut muutamaa tarvitsemaani tukevaa sanaa.


        "poiuytredfghj"


    • Anonyymi

      Voi pirulauta!
      Se sun jumalasi, jos sellaista olisi, lojuu mukavasti pilven päällä popcornia mutustellen ja katselee viihdeohjelmaa luomastaan ihmiskunnasta.
      Lapsia kidutetaan ja tapetaan. aikuisia kidutetaan ja tapetaan. Köyhiltä viedään viimeinenkin leivänmurena suusta ja rikkaat lihoo lihomistaan. Maapalloa tuhotaan ja tehdään elinkelvottomaksi kiihtyvällä vauhdilla. Luonto ja eläimet kärsii ja kuolee. Ahneus kasvaa kasvamistaan. Jne jne jne
      Kuvaamatonta kärsimystä ja tuskaa. Siitä se hemmo sitten nauttii kuin parhaasta actionista. Sillähän pitäisi olla voima ja valta kaiken yli, mutta ei sormeaan nosta. Nauttii vaan.
      Mukava äijä toden totta.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Jos olisi kaikkivoima jumala, hän olisi täysi psykopaatti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Jos olisi kaikkivoima jumala, hän olisi täysi psykopaatti.

        Kaikkivoipa piti kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Jos olisi kaikkivoima jumala, hän olisi täysi psykopaatti.

        Mun käsittääkseni oleellista on ymmärtää, että Jumala antaa tapahtua asioita, joita ei lopulta hyväksy.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun käsittääkseni oleellista on ymmärtää, että Jumala antaa tapahtua asioita, joita ei lopulta hyväksy.

        "poiuytrdfghj"

        Koska siis, jos täällä tapahtuisi vain hyvää, mehän olisimme Paratiisissa emmekä maailmassa.

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun käsittääkseni oleellista on ymmärtää, että Jumala antaa tapahtua asioita, joita ei lopulta hyväksy.

        "poiuytrdfghj"

        Koska siis, jos täällä tapahtuisi vain hyvää, mehän olisimme Paratiisissa emmekä maailmassa.

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Jos olisi kaikkivoima jumala, hän olisi täysi psykopaatti.

        Miksi Jumala olisi psykopaatti? Sitä Jumala ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Jumala olisi psykopaatti? Sitä Jumala ei ole.

        En usko, että on jumalaa, ainakaan kaikkivoipaa. Mutta jos olisi: vain psykopaatti loisi tällaisen maailman, joka on täynnä kärsimystä. Ja jos jumala olisi kaikkivoipa, hänen täytyisi olla psykopaatti, kun hän ei poistaisi ihmisten ja eläinten kärsimystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että on jumalaa, ainakaan kaikkivoipaa. Mutta jos olisi: vain psykopaatti loisi tällaisen maailman, joka on täynnä kärsimystä. Ja jos jumala olisi kaikkivoipa, hänen täytyisi olla psykopaatti, kun hän ei poistaisi ihmisten ja eläinten kärsimystä.

        Tiedätkö, itse olen uskossa, ainakin toivon niin, ja olen kärsinyt elämässäni todella paljon. Ihan lapsesta asti. Silti mulla on aina ollut vahva usko hyvään. Just sen takia koska olen kärsinyt niin paljon. Just se sai mut uskoon ja kaipaukseen Jumalasta joka on jossain ja välittää sittenkin, kun muhun sattuu. Itseasiassa vasta myöhemmin olen myös ymmärtänyt uskossa ollessani että Raamattu ilmoittaa myös ihan tästä ajasta jossa nyt elämme. Siellä Jumala sanoo, kuinka ihmiset eivät toteleet eivätkä tahtoneet kuunnella Jumalaa, jolla lopulta on kuitenkin hyvä tahto AINA ihmisiä kohtaan, joutui tämän takia hullutuksen kautta levittämään evankeliumia=ihmisen mahdollisuutta pelastua. Ajattele, kaiken tämän kaaoksen keskellä sinäkin saat ja voit ottaa Jeesuksen vastaan omaan henkilökohtaiseen elämääsi. Hän tuntee sinut ja tietää sinun kärsimyksesi. Hän myös rakastaa sinua, vaikka sinä et vielä rakastaisikaan Häntä. Ajattele, Jeesus kärsi kaikista kovimmat kivut kuollessaan ristillä, Hän voi ymmärtää myös sinun kipujasi ja sinun tuskaasi tässä ajassa mitä nyt elämme. Sinun ei tarvitse edes vastata tähän viestiin, jos et halua. Toki saat niin tehdä, jos haluat ja mielelläni luen sen :), mutta jos sinä suullasi tunnustat että Jeesus Kristus on Herra. Se riittää. Silloin Jumala kuulee sinua :). Toivon sydämestäni sinulle kaikkea hyvää!


    • Anonyymi

      Kiitos aloittajalle.
      Näin itsekin uskon. Sieltä saamme rauhan ja toivon oli olosuhteemme millaiset tahansa.


      Tsemppiä ja levollista mieltä kaikille.

    • Anonyymi

      Miljoonat ihmiset rukoilee eikä jumala auta.
      Satuolennoilta saa pyytää vaikka ja mitä, mutta tyhjin käsin jäät.

      • Anonyymi

        Luonto on armoton, se synnyttää kaiken. Kaikella maailmassa on tarkoituksensa. Elämässä kohtaa monta kiusaa ja hämminkiä. Pahimmat ovat lähtöisin ihmisestä itsestään.


      • Anonyymi

        Satuolennot ovat epäjumalia, jos niiltä jotain ikäänkuin "jumalana" pyytää. Epäjumalien palvonta on yleensä uskonnoissa kiellettyä. Mun kokemus on että auttavista puhelimista saa ihmisiltä pyytää vaikka mitä tukea, mutta tyhjin käsin jäät.

        "poiuytfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satuolennot ovat epäjumalia, jos niiltä jotain ikäänkuin "jumalana" pyytää. Epäjumalien palvonta on yleensä uskonnoissa kiellettyä. Mun kokemus on että auttavista puhelimista saa ihmisiltä pyytää vaikka mitä tukea, mutta tyhjin käsin jäät.

        "poiuytfgh"

        Minulta lähti ihmisten typerien toimien johdosta muunmuassa kävelylykyky.
        Eivät osanneet sitä palauttaa. Jumala sen palautti.


        "poiuytrddfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulta lähti ihmisten typerien toimien johdosta muunmuassa kävelylykyky.
        Eivät osanneet sitä palauttaa. Jumala sen palautti.


        "poiuytrddfghj"

        Missä se henkiolento nyt lepattaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se henkiolento nyt lepattaa?

        On koko universumia suurempi, joten ei voi sijoittua mihinkään tiettyyn paikkaan universumissa, jollei sitten tulkita ikäänkuin kaikkialla olevaksi.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On koko universumia suurempi, joten ei voi sijoittua mihinkään tiettyyn paikkaan universumissa, jollei sitten tulkita ikäänkuin kaikkialla olevaksi.

        "poiuytrdfghj"

        Jumala ei ole olento

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulta lähti ihmisten typerien toimien johdosta muunmuassa kävelylykyky.
        Eivät osanneet sitä palauttaa. Jumala sen palautti.


        "poiuytrddfghj"

        Niin ja vaikka kuinka fiksuja toiminnassa olisi pyritty olemaan, niin kyllä sellainen on tosiasiallisesti typerää toimintaa millä lähtee kävelykyky.

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja vaikka kuinka fiksuja toiminnassa olisi pyritty olemaan, niin kyllä sellainen on tosiasiallisesti typerää toimintaa millä lähtee kävelykyky.

        "poiuytrdfgh"

        Muutenkin empä enää toista rupeamaa menisi auttaville puhelimille avautumaan, kyllä mieluummin Jumalalle.

        "poiuytfdghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutenkin empä enää toista rupeamaa menisi auttaville puhelimille avautumaan, kyllä mieluummin Jumalalle.

        "poiuytfdghj"

        Mielenkiintoista jos Suomessa loppuu juhlinta ja ihmiset kulkee huivit kasvoilla. :)

        "poiuytfdfghj"


    • Anonyymi

      Lepää Herrassa.

    • Anonyymi

      Jumala on satuolento.


      Hanki mieluummin köyttä ja etsi puu.


      Sanoma

      • Anonyymi

        Jeesus sanoo Raamatussa, että jos joku tahtoo tehdä Jumalan tahdon, niin hän tulee tuntemaan onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani..
        Raamattu lupaa myös, että kun ihminen etsii Jumalaa koko sydämestään, niin hän löytää..


    • Anonyymi

      Kannattaa nyt vain lukea se psalmi 91 jakeet 5-7.

      • Anonyymi

        Mä olen edelleen järkyttynyt auttavista puhelimista, keskustelut olivat aivan käsittämättömiä.
        Niin paljon parempi olla yksin. Siis mua kiusattiin niissä.

        "poiuytfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen edelleen järkyttynyt auttavista puhelimista, keskustelut olivat aivan käsittämättömiä.
        Niin paljon parempi olla yksin. Siis mua kiusattiin niissä.

        "poiuytfdfghj"

        Kokemusta ei millään meinannut tajuta, että mä siis tosiaan olen tullut kiusatuksi auttavissa puhelimissa. Sen hahmottaminen on auttanut jonkin verran.

        "poiuytfdfghj"


    • Anonyymi

      Kyllä meinaa mennä kaikki toivo kun uutisia nyt lukee.
      Ei mitään hyviä uutisia.Italiassa ja Espanjassa aivan kauhea tilanne.
      Korona levittää tuhoa ympäri maailmaa.Nyt myös 3 kuollut Suomessa.
      Sitten turvaan Herran Jeesuksen apuun ja tulee rauhallisempi olo.
      Ei tässä mitään hätää ole.Olen korkeimman suojassa.(ap).

      • Anonyymi

        Ihan mukava olla karanteenissa!
        Saa niin paljon tehtyä. Aamusta iltaan pukerran jotain.
        Välillä pidän taukoa, kurkkaan tänne netille, joskus katson netiltä filmiä, sitten jatkan taas.

        Ihan kiva.
        Viihdyn yksin.

        Minäkin luotan täysin että Jumala pitää huolen.
        On varmaan hyvä opetus aikalaisille että joutuu miettimään syvempiäkin ja että ei enää humputella ja tehdä viikonloppuulkomaanhumureissuja. Ilmasto paranee.

        On vaikeeta taloudellisesti monelle, mutta onhan Suomen kansa ennenkin selvinnyt.
        Oppii säästäväiseksi.

        Aika aikaa kutakin.
        Kun ei auta yhtään että vain surkuttelee.
        Paras olla myönteinen asenne. Lukekaa kirjoja, kuunnelkaa hyvää musiikkia, opiskelkaa netiltä, tehkää käsitöitä, veistelkää vaikka mitä.
        Itsestään riippuu mikä mieliala on.

        Ite en koko ajan seuraa uutisia, vaan ELÄN ELÄMÄÄNI.
        On niin moni, joka ei tee muuta kuin seuraa vain miten monta kuolee. Eikä teekään muuta kuin lisäksi voivottelee.
        Olkaa iloisia, ettehän te ite oo kuolleita kun täällä keikutte.

        Kun aattelee, niin miten moni kuolee päivittäin syöpään, auto-onnettomuuteen ja kaikkeen muuhun, niin 3 on aika pieni luku.
        Sitten että Syyriassa kuollut sodan aiheuttamana yli 380.000 tuhatta ynnä muut luvut.

        Hyvinhän meillä on pohjoismaissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mukava olla karanteenissa!
        Saa niin paljon tehtyä. Aamusta iltaan pukerran jotain.
        Välillä pidän taukoa, kurkkaan tänne netille, joskus katson netiltä filmiä, sitten jatkan taas.

        Ihan kiva.
        Viihdyn yksin.

        Minäkin luotan täysin että Jumala pitää huolen.
        On varmaan hyvä opetus aikalaisille että joutuu miettimään syvempiäkin ja että ei enää humputella ja tehdä viikonloppuulkomaanhumureissuja. Ilmasto paranee.

        On vaikeeta taloudellisesti monelle, mutta onhan Suomen kansa ennenkin selvinnyt.
        Oppii säästäväiseksi.

        Aika aikaa kutakin.
        Kun ei auta yhtään että vain surkuttelee.
        Paras olla myönteinen asenne. Lukekaa kirjoja, kuunnelkaa hyvää musiikkia, opiskelkaa netiltä, tehkää käsitöitä, veistelkää vaikka mitä.
        Itsestään riippuu mikä mieliala on.

        Ite en koko ajan seuraa uutisia, vaan ELÄN ELÄMÄÄNI.
        On niin moni, joka ei tee muuta kuin seuraa vain miten monta kuolee. Eikä teekään muuta kuin lisäksi voivottelee.
        Olkaa iloisia, ettehän te ite oo kuolleita kun täällä keikutte.

        Kun aattelee, niin miten moni kuolee päivittäin syöpään, auto-onnettomuuteen ja kaikkeen muuhun, niin 3 on aika pieni luku.
        Sitten että Syyriassa kuollut sodan aiheuttamana yli 380.000 tuhatta ynnä muut luvut.

        Hyvinhän meillä on pohjoismaissa.

        En ole mikään kokkaaja enkä leipoja.
        Mutta nyt karanteenissa ollessa olen ruvennut laittamaan ruokaa.

        Yllätys oli eilen uuniohrapuuro!
        Oli päässyt loppumaan maito, mutta tein sen kaurajuomaan, hyvin meni ja voi että oli hyvää, voita ja sokeria päälle vielä ja vot!

        Nyt sitten tein porkkanakakkua!
        Tässä ohje:

        https://www.k-ruoka.fi/reseptit/porkkanakakku

        Jos ei muuta, niin minusta on hyvää vauhtia tulossa kurmeemestari!

        Iloista mieltä kaikille!


    • Anonyymi

      Jumalia ei ole.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe