Viimeiset päivät

Anonyymi

Olen siis uusi Jeesuksen syntymä ja tulin varoittamaan. Seuraavan 3 päivän aikana tulee kuolemaan ensimmäinen syntinen suomalainen. Ne jotka uskovat minuun tulevat mukanani ennenkuin tämä on ohi. Siunausta kaikille ja muistakaa uskoa minun antamaan pelastukseen. Amen.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä varottamista siinä on, että joku tulee kuolemaan? En oikein usko tuota. Nimittäin paavalin kirjeessä kärsämäkeläisille sanotaan, että se syntinen joka laskee riemuiten siionin suolikaasua ei kuole koskaan. Paitsi sitten, kun menettää henkensä, mutta muuten ei.

• Anonyymi

Raamatussa sanotaan suuresta ahdistuksesta että ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, niin mikään liha ei pelastuisi, mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.– Matt. 24:21, 22. Eikö lopun pitänyt tulla jo 1914? Vähän hankala uskoa että päiviä on lyhennetty kun pyöreät sata vuotta tuli täyteen jo 2014 eikä Jeesus tehnyt mitään. Ja siitäkin on aikaa jo 6 vuotta. Minusta tuntuu että joku pitkittää loppua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa sanotaan suuresta ahdistuksesta että ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, niin mikään liha ei pelastuisi, mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.– Matt. 24:21, 22. Eikö lopun pitänyt tulla jo 1914? Vähän hankala uskoa että päiviä on lyhennetty kun pyöreät sata vuotta tuli täyteen jo 2014 eikä Jeesus tehnyt mitään. Ja siitäkin on aikaa jo 6 vuotta. Minusta tuntuu että joku pitkittää loppua.

Kuten paavalin kirjeessä filatelisteille sanotaan: niin kauan kun hurskailta pääsee peräilmaa, niin kauan on toivoa.

• Anonyymi

Olet koronan kaatama!

• Anonyymi

Et varmaan ole! Sillä ole muuta pelastajaa synneistämme, kuin Golgatalla (pääkallon paikalla) puolestamme kärsinyt, kuollut ja ylösnoussut Jeesus Kristus, Jumalan Ainoa Poika, joka ei koskaan syntiä tehnyt, eikä hänen suussaan petosta ollut. 1Piet. 2:22.

Kaikki jotka hänen jälkeensä tulevat pelastajan nimissä ovat valhettelijoita.

• Anonyymi

No millon se ristus meinaa tulla?

Ja onko se saatana myöhässä omasta sodastaan?

• Anonyymi

Raamattuun on kirjoitettu.
      Matt 24. 5. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: " Minä olen Kristus" ja he eksyttävät monta.
      23) Jos joku silloin sanoo teille, katso, täällä on Kristus, tahi tuolla, niin älkää uskoko.
      24) Sillä vääriä Kistuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista valitkin.
      25) Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.

Jumalan Sanassa on totuus ja sinä kirjoitat sitä vastaan, sellainen on valhetta.
      Lue koko luku ja tutki kirjoituksia mitä ne sisältävät.
      Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat kirjoittaneet ja puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta. ( ei omin neuvoin) 1Piet:21.

• Anonyymi

Vielä Matt. 24:24:stä. Siinä on käytetty myös sanoja "vääriä voideltuja."
        Vartiotornihallintoelin väittää olevansa Jehovan puhekanava, orja, jonka kautta ainioastaan tulee oikea sanoma. He väittävät olevansa voideltuja.
        Mutta teot puhuvat puolestaan. 10:stä ennustelusta 9 on mennyt pieleen.
        Siksi voidaan sanoa, että he ovat väärä profeetta, vääriä voideltuja.

• Anonyymi

Minä en ole väärä profeetta, kun en osaa tehdä ihmeitä. Olen vartiotorni ruhtinas, uskokaa meitä ennen kuin korona kurittaa teitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4453
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      60
      3291
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2541
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      123
      2416
    5. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      98
      2323
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      41
      2053
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2007
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1763
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1647
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1628
    Aihe