Kolmekymppiä lähestyy, kiinnostanko miehiä enää?

Anonyymi

Tutkimusten mukaan naisten haluttavuus miesten silmissä alkaa laskea jo 20 vuoden kohdalla, kun miehillä komeus puolestaan saavuttaa huippunsa vasta nelikymppisenä.

Olenko normaali nainen, kun pelkään vanhenemista ja kadehdin ikäisiäni miehiä?

16

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikä on numero. Kiinnostamiseen vaikuttaa kokonaisuus ei ikä. Itse olen 34v mies enkä mieti ikääni missään kohtaa. Olkoon mitä on. Pääasia että on elossa ja elää.
      Joskus silmääni miellyttää 20 vuotias joskus 40 vuotias ja joskus oman ikäinen. Ikä ei yksin vaikuta asiaan pätkääkään.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Sinulla on todella hyvä elämänasenne!
        T. Nainen (ei ap)


      • Anonyymi

        Joo. Minä olen katkera ja köyhä nelikymppinen lapseton nainen. Asun maalla eikä täällä tapaa ihmisiä. Elämässä on edessä vain köyhyyttä ja yksinäisyyttä. Minä olen kelvannut vaan muutaman kerran panoksia nuorempana. Enkä ole mikään jakorasia. Tympäisee tämmöinen. Olen valahtanut sohvan pohjaan. Ei kiinnosta edes kämppää siivota. Turhaa kun tosi harvoin edes kyläs kukaan käy.


    • Anonyymi

      Kolmenkympin kriisi iskee naiseen kuin naiseen. Kannattaa lohduttautua ajatuksella, että ne miesten huomion tällä hetkellä vievät parikymppisetkin ovat samassa tilanteessa jo alle kymmenen vuoden päästä.

      • Anonyymi

        Olen kai sitten jotenkin poikkeuksellinen nainen kun minulle ei iskenyt kolmenkympin kriisiä, ei tosin tullut viidenkympinkään kriisiä.
        Kun hyväksyy sen että vanhenee niin ei niitä kriisejä tule, ainakaan ikäkriisejä.

        Olen aina ajatellut että sellaisista asioista joihin ei voi itse vaikuttaa niin ei niistä kannata mitään " herneitä " ottaa. Vanheneminen on myös sellainen jolle ei voi mitään, se on kaikilla edessä, halusi tai ei.


    • Anonyymi

      "haluttavuus miesten silmissä alkaa laskea jo 20 vuoden kohdalla"

      Ei pidä paikkaansa. Mielestäni parikymppiset on lapsia ja heistä miesten kannattaa pysyä kaukana. Vanhempi parempi ja yläikää ei ole.

    • Anonyymi

      Älä murehdi ikää. Turha ottaa paineita turhasta.
      Keskity elämiseen että voit hyvin, ja yritä tehdä hyviä valintoja. Älä pilaa elämääsi typeriin asioihin.
      Elä omalla tavallasi älä lehtien.
      Terveisin Tampereen mies 45v.

    • Anonyymi

      Miehen komeus ei todellakaan ole huipussaan nelikymppisenä. Naisena sanoisin että mies on komeimmillaan joskus 20-25v.
      Mitenköhän tuota on oikein tutkittu?
      Turhaan kadehdit ikääntyviä miehiä. Ei parikymppiset naiset niistä yleensä kiinnostu. Ja ne harvat jotka kiinnostuu, niin usein jostain muusta syystä kuin ulkonäön vuoksi.

    • Anonyymi

      Tutkimukset ovat vain tutkimuksia. Ikä ei paljoa vaikuta sukupuolten välisissä kiinnostumisissa, aina löytyy joku joka on kiinnostunut jos vain itselläänkin mielenkiintoa riittää.
      On myös ihmisistä kiinni kuka tykkää minkäkin ikäisistä.
      Yksi tuossa mainitsi että miehet eivät ole enää vanhempana komeita, kyllä osa on.
      Minä tykkään kun mies vanhenee ja alkaa vähän harmaantua niin hänestä voi tulla hyvinkin charmikas.

      Naisena myös tiedän että oli mies minkä ikäinen tahansa ja jos on vähän paremman näköinen niin onhan se ilo silmälle.
      Eikä ne vähemmänkään komeat miehet ole yhtään hassumpia kunhan ovat muuten mukavia.
      Ulkonäön ei tarvitse aina olla se ratkaiseva asia.

      • Anonyymi

        Naiset haluavat usein miehen joka on lähellä heidän omaa ikäänsä. Jos nainen itse on jo keski-ikäinen, hän saattaa tykätä harmaantuvista ja vanhentuneista miehistä. Mutta nuoret naiset eivät pidä keski-ikäisiä komeina.


    • Anonyymi

      Millainen nainen keskittyy vuonna 2020 miesten haluttavana olemiseen? Minä (mies 32 v.) en ikinä haluaisi sellaista naista kuin korkeintaan yhden yön kumppaniksi olipa ikä mikä hyvänsä.

    • Anonyymi

      Ei naisen ulkonäkö edes muutu paljoa 20-30v välillä. Parikumppisillä on vaan pyöreemmät posket. Mun mielestä naisen haluttavuus ei laske ja osa on jopa kauniimpia 30v kuin 20v.
      Henkisellä puolella on myös paljon merkitystä ja alle 25-vuotiaat on vielä henkisesti teinejä.
      Älä murehdi! :)

      • Anonyymi

        Kyllä se menee nykyään niinpäin että parikymppisenä on ne kapeammat posket ja myöhemmin pyöreämmät.
        Onhan sellainen toteamus joltain joskus tullut että " nainen on kuin viini, se paranee vanhetessaan ".


    • Anonyymi

      Nainen on parhaimmillaan 30-50 vuotiaana.

    • Anonyymi

      Oikea naiseus ja sensuellisuus alkaa vasta 40 jälkeen ja jatkuu n. 60v on viel aivan mahtava naisellinen . Olen mies ,usko minua .tytöt on vasta tyttöjä.

    • Anonyymi

      Ei kannata stressata. Kaikki ikääntyvät, ihan jokainen. Vastaus onnellisuuteen löytyy filosofiasta ja asioiden syvällisestä ymmärtämisestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe