Löytyykö ollenkaan vanhempia miehiä, joita kiinnostaa ihan omanikäinen nainen seurustelu- ja seksimielessä? Vai haluavatko kaikki vain nuorempaa?
T. Nainen 61
Vanhempi mies vanhemmalle naiselle?
11
62
Vastaukset
- Anonyymi
Voi tuohon kysymykseen en tiedä vastausta ja minua katso enempi kiihottaa enempi paljon vanhemmat naiset... m41
- Anonyymi
Moikka kyllä mulle kelpaa sinun ikäinen nainen, olen itse 65v ja haluja olisi vaikka mihin.
Löytyy kyllä jos kiinnostaa voin kertoa mistä
- Anonyymi
Kyllä olis 64v hki
Kyllä löytyy olen 57v haluaisin mielelläni vahempaa naista seksimielesssä. Ota yhteyttä ja kirjoita miten sinun saa yhteyttä. t. kjef
- Anonyymi
Siten että nuuhkit mummon rusinaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siten että nuuhkit mummon rusinaa
Taidat puhua omasta mieli puuhastasi.Vieläkö mummos elää vai pidätkö sitä raatona peräkammarisissasi ja nuuhkit.
- Anonyymi
Olen 61 v ja samanikäistä kävis
- Anonyymi
Täällä olisi 67 vuotias mies joka on kiinnostunut nimenomaan vanhemmista naisista, Tykkään peleta kielen ja sormien kanssa tuottaakseni sinulle nautinnon.
Hyvin kävis vanhempaa, Etelä-Pohjanmaa, m57
- Anonyymi
Hhmm, tällä ois halukas 47 mies, jota vanhemmat ja kokeneet naiset kiihottaa...mistäpäin sä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121382- 481159
- 771065
- 59933
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911