Löytyykö ollenkaan vanhempia miehiä, joita kiinnostaa ihan omanikäinen nainen seurustelu- ja seksimielessä? Vai haluavatko kaikki vain nuorempaa?
T. Nainen 61
Vanhempi mies vanhemmalle naiselle?
11
68
Vastaukset 11
- Anonyymi
Voi tuohon kysymykseen en tiedä vastausta ja minua katso enempi kiihottaa enempi paljon vanhemmat naiset... m41
- Anonyymi
Moikka kyllä mulle kelpaa sinun ikäinen nainen, olen itse 65v ja haluja olisi vaikka mihin.
Löytyy kyllä jos kiinnostaa voin kertoa mistä
- Anonyymi
Kyllä olis 64v hki
Kyllä löytyy olen 57v haluaisin mielelläni vahempaa naista seksimielesssä. Ota yhteyttä ja kirjoita miten sinun saa yhteyttä. t. kjef
- Anonyymi
Siten että nuuhkit mummon rusinaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siten että nuuhkit mummon rusinaa
Taidat puhua omasta mieli puuhastasi.Vieläkö mummos elää vai pidätkö sitä raatona peräkammarisissasi ja nuuhkit.
- Anonyymi
Olen 61 v ja samanikäistä kävis
- Anonyymi
Täällä olisi 67 vuotias mies joka on kiinnostunut nimenomaan vanhemmista naisista, Tykkään peleta kielen ja sormien kanssa tuottaakseni sinulle nautinnon.
Hyvin kävis vanhempaa, Etelä-Pohjanmaa, m57
- Anonyymi
Hhmm, tällä ois halukas 47 mies, jota vanhemmat ja kokeneet naiset kiihottaa...mistäpäin sä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372092
- 56676
- 40623
- 42490
- 62482
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne60480- 45470
T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6447Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k15440Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh23428