Runkkaamisen katselu.

Anonyymi

Nautitteko katselijana vai katseltavana olosta? Useinkin tullut harrastettua?

27

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katseltavana. Fantasioin että joku katselisi N25

      • Anonyymi

        Mielellään katselisin naista


      • Voisin tulla katse katselemaan


      • Anonyymi

        tee whereby camiin huone,kiitos


      • Anonyymi

        Missäpäin suomee vaikutat? Kunhan tää koronaattori jutska hiipuu niin tavataan. Kuvaaminenkin onnistuu, kuvat jää tietenkin sulle.


      • Anonyymi

        Onko sulla autoa? Sovitaanko tällit johki paikkaan, johon voisin tulla katsomaan kiimaista runkkaamistasi?


    • Mielellään niin että joku nainen katselisi.
      Aika mielenkiintoista olisi esim. kauppakeskuksessa sovituskopissa....

    • Anonyymi

      Nautin kyllä katsomisesta kiihottuvan miehen katseesta. Luulisin että useimpia miehiä kiihottaa nähdä kun nainen runkkaa, myös seksin aikana?
      Itsensä kuvaaminen kiihottavan miehen iloksi antaa sekin lisämaustetta hommaan.
      Mua kiihottavan miehen runkkausta taas tuskin malttaisin tyytyä katselemaan... jos saisi videon niin sittenhän olisi pakko tyytyä, mutta enpä ole toistaiseksi saanut.

      • Anonyymi

        Lisää skypeesi minut ja pääset katseleen.
        Skypeni: mendelsonni


      • Anonyymi

        Mä voin näyttää sulle, kun äijä runkkaa. Tuutko kattoo. Sovitaan tapaaminen Malminkartanon portaiden parkkikselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää skypeesi minut ja pääset katseleen.
        Skypeni: mendelsonni

        Oletkohan ihana kiimainen kiihottava mies? Ei ole kokemusta skypestä eikä videopuheluista, mutta ehkä kohta on, jotain poikkeustilahupiahan tässä on keksittävä kun ei pääse kosketuksiin.


      • Anonyymi

        Hhmm, mistäpäin olet ja millaiset miehet sua kiihottava.
        Mielelläni sulle runkkaa, sovitaan missä ja milloin 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hhmm, mistäpäin olet ja millaiset miehet sua kiihottava.
        Mielelläni sulle runkkaa, sovitaan missä ja milloin 😘

        Mut saa kiihdyksiin sellainen varmaotteinen ja pidäkkeetön mies joka tietää mitä haluaa... ja kiihottuu minusta :)
        Pääkaupunkiseudulta olen, mutta naapurissahan ei tarvitse asua jos kohtaa jonkun videopuhelun välityksellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut saa kiihdyksiin sellainen varmaotteinen ja pidäkkeetön mies joka tietää mitä haluaa... ja kiihottuu minusta :)
        Pääkaupunkiseudulta olen, mutta naapurissahan ei tarvitse asua jos kohtaa jonkun videopuhelun välityksellä.

        Hhmm, kuulostaa hyvältä...videopuhelu käy mulle hyvin...miten saan suhun yhteyden? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hhmm, kuulostaa hyvältä...videopuhelu käy mulle hyvin...miten saan suhun yhteyden? 😘

        Onko s-postia, voitais katsoa olisiko meistä iloa toisillemme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko s-postia, voitais katsoa olisiko meistä iloa toisillemme?

        Hhmm, juu... [email protected]
        Ois osoite....vaihdellaan ajatuksia ja hhmm 😋


    • Anonyymi

      Moi. Tulisin mielellään katsomaan runkkaamistasi. Saisinko samalla runkata myös itse. Ootko pks? Kik?

    • Anonyymi

      Oon itse katsellut naisten runkkaamista useastikin, todella kiihottavaa. Tätä tapahtunut enimmäkseen esim. kikin välityksellä yhdessä fantasioiden ja kirjotellen tuhmia tarinoita. Yhden naisen kanssa runkkasimme usein videopuhelun välityksellä, hän silmin nähden kiihottui katsellessaan runkkaamistani (olen siis mies). Se kiihotti minua hämmentävän paljon, harmi vain ettei miehen runkkaamisesta AIDOSTI ja näkyvästi kiihottuvaa naista ole osunut sen jälkeen kohdalleni. Piristäisi kummasti taas sykkiä kovaäänisesti ja nähdä se kiiman sekainen ilme toisessa päässä ;)

      • Anonyymi

        Saisko joensuussa katella miehen runkkausta toinen mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisko joensuussa katella miehen runkkausta toinen mies

        Miks ei ei siinä mitään sellaista ole että ei toinen vois katsella,kyllä se ihan normaalia on
        paremmin siinä laukeaa jos antaa toisen katsella,en ainakaan itse panis pahakseni.jos joku tykkää siitä niin olisin valmis näytttää.kaikki tapahtuis molempinen suostumuksella.


    • Anonyymi

      Tahtoisin runkata naapurin rouvan nähden. Upea kuuskymppinen vaalea iso rintainen nainen. Olis kiihottava laueta hänen katsoessa. Näkis miten nelikymppinen kalu sykkii ulos spermaa. Ehkä hän jopa joskus jo nähnyt jotain kun verhot unohtuneet auki

    • Anonyymi

      Somerajoitteinen nainen ihmettelee onko sellaista turvallista videoyhteyttä mitä toinen osapuoli ei voi salaa nauhoittaa? Voisi olla kiusallista jos vaikka oma jälkeläinen joku päivä törmäisi netissä videoon mamman salaharrasteista.

      • Anonyymi

        Sellainen nainen haluaisin livenä tavata, voisimme omin päin masturboida!


      • Anonyymi

        Ei ole, kuvaruutua voi nauhoittaa erilaisilla sovelluksilla ilman, että sovelluksen omat salanauhoitus turvatoimet tunnistavat. Jos harrastat sellaista, katso että on turvallinen kumppani, samaisessa keskustelukanavassa et ole kertonut tunnistettavia tietoja itsestäsi (voit juksuttaa tietojasi, esim jos oikea ikäsi 41 niin sanot olevasi 43, jos asut helsingissä niin sanot asuvasi keravalla jne jne), etkä missään nimessä kerro työpaikkaasi, harrastuksiasi, missä olet käynyt (tai käyt), etkä paljasta kasvojasi, tatuointejasi tms tunnistettavaa. Nämä kun muistat, niin sillä ei olekaan enää mitään väliä vaikka joku tissit ja reikäsi näkevätkin/kuulevat sun tulemisen. Silloin olet vain tuntematon ihminen joka runkkaa, eikä kukaan tule tunnistamaan sua miljoonien ja miljoonien videoiden joukosta. Tähän haluan muistuttaa, että inhottavia miehiä on sitten toooodella paljon liikenteessä, jotka tekevät kaiken saadakseen susta nyhdettyä oikean identiteetin irti. Ne anelevat, ruinaavat, kieroilevat ym ym. Eli, pidä kiinni omasta identiteetistä ja suojaa se hyvin jos tuhmailet. Itse miehenä törmännyt erittäin usein kundeihin, jotka kerskailevat saaduilla kuvilla ja videoilla, ja jakavat/vaihtelevat niitä aivan sikamaisesti erinäisissä chateissä ja palstoilla. Ihan perse toimintaa mun mielestäni.
        Mulla itselläni on äärimmäisen kivoja kokemuksia naisten kanssa, joiden välillä olen muodostanut luotettavan ja kunnioitukseen perustuvan chattaily/videochat runkkailu suhteen. Kuvia tai videoita en ole tallentanut, nauttinut vain siitä hetkestä. Jos turvallinen tuhmailu kiinnostaa niin täältä löytyisi varmasti mukava kokeilukumppani ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, kuvaruutua voi nauhoittaa erilaisilla sovelluksilla ilman, että sovelluksen omat salanauhoitus turvatoimet tunnistavat. Jos harrastat sellaista, katso että on turvallinen kumppani, samaisessa keskustelukanavassa et ole kertonut tunnistettavia tietoja itsestäsi (voit juksuttaa tietojasi, esim jos oikea ikäsi 41 niin sanot olevasi 43, jos asut helsingissä niin sanot asuvasi keravalla jne jne), etkä missään nimessä kerro työpaikkaasi, harrastuksiasi, missä olet käynyt (tai käyt), etkä paljasta kasvojasi, tatuointejasi tms tunnistettavaa. Nämä kun muistat, niin sillä ei olekaan enää mitään väliä vaikka joku tissit ja reikäsi näkevätkin/kuulevat sun tulemisen. Silloin olet vain tuntematon ihminen joka runkkaa, eikä kukaan tule tunnistamaan sua miljoonien ja miljoonien videoiden joukosta. Tähän haluan muistuttaa, että inhottavia miehiä on sitten toooodella paljon liikenteessä, jotka tekevät kaiken saadakseen susta nyhdettyä oikean identiteetin irti. Ne anelevat, ruinaavat, kieroilevat ym ym. Eli, pidä kiinni omasta identiteetistä ja suojaa se hyvin jos tuhmailet. Itse miehenä törmännyt erittäin usein kundeihin, jotka kerskailevat saaduilla kuvilla ja videoilla, ja jakavat/vaihtelevat niitä aivan sikamaisesti erinäisissä chateissä ja palstoilla. Ihan perse toimintaa mun mielestäni.
        Mulla itselläni on äärimmäisen kivoja kokemuksia naisten kanssa, joiden välillä olen muodostanut luotettavan ja kunnioitukseen perustuvan chattaily/videochat runkkailu suhteen. Kuvia tai videoita en ole tallentanut, nauttinut vain siitä hetkestä. Jos turvallinen tuhmailu kiinnostaa niin täältä löytyisi varmasti mukava kokeilukumppani ;)

        Kiitos vastauksestasi, noin pelkäsinkin asian olevan. Harmillista ja rajoittavaa. Tuon kaiken muun oon kyllä jo ehtinyt elämässä oppia ja ymmärtää (vaikka joskus innostuessa on meinanneetkin opit unohtua) mutta ihan hyvä että joku sen tähän sanoittaa, sinä osaat ainakin kirjoittaa :) Perseilevät miehet hankaloittaa naisen elämää ikävästi... varovaisuus on tylsää.
        Minuthan voi saada kiimasta mutkalle muutamalla oikein valitulla lauseella, mutta enimmät miehet (ainakin täällä) ovat... no ehkä vaikka sitten lahjakkaampia muussa kuin verbaalisessa kommunikoinnissa.
        Videochat runkkailussa olisi tietysti erittäin kiihottavaa nähdä myös miehen kiimainen ilme, mutta kai se sitä ilmankin olisi parempaa kuin jäädä kokonaan ilman tuhmailua. Kuka tietää miten kauan tässä joutuu välttelemään läheisiä kontakteja, eikä jaksaisi loputtomiin ihan itsekseen hinkata ja dildotella. Oon muuten tuo toisena tässä ketjussa kommentoinut nainen ja ikää on viisikymmentä, usko tai älä ;)


    • Anonyymi

      Nauttisin olla katseltavana. Kiihiottavaa olisi runkata naisen katsellessa. Olen 50 mies Hämeenlinnasta

    • Anonyymi

      Katseleminen kiinnostais aina, toki esittelen itse myös mielellään hki m39 [email protected]

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe