Tuolla isossatalossa on paha korona päällä,kun emäntä huutaa kun pistetty sika.
Korona löydetty kuhmalahdessa
21
189
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin korona,oisko tippuri
- Anonyymi
Taitaa olla adidas hänellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla adidas hänellä.
Eikö se ole nyt timolla se atsi.
- Anonyymi
Jumalauta oli räkänokat jättäneet semmosen koronaviruksen keskelle tietä, minä ajoin lippalakki takaraivolla mopolla suoraan siihen ja rengas meni puhki. Ei auttanu ku taluttaa korjaamolle, siellä tutkivat renkaan ja siinähän se kumessa oli pystyssä ihkaelävä korovavirus. Yllättävän teräviä ne piikit siinä viruksessa, ei ole ihmekään että ihmisen sisuskalut menee huonoon kuntoon kun semmosen keuhkoon vetäsee. Asentaja alkoi vielä leikkimään sillä viruksella ja heitteli sitä puiseen ulko-oveen, joka heitolla jäi hyvin kiinni.
- Anonyymi
Älä huura ny nii kovaa rattolahti sehän on vaan yks virus mikä siun seinäs kii.
- Anonyymi
Meillä täällä Kangasalla iso huutava lapsijoukko leikkii keskenään.
Eivät välitä koronasta.Leikitään littaa ym.- Anonyymi
Pyllypekka on vaarallinen ukko sehän tartuttaa koko kansan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyllypekka on vaarallinen ukko sehän tartuttaa koko kansan.
Ei pidä laittaa sitä makkaraa joka koloon.
- Anonyymi
Eikai emäntäsi ole "sikapiikki" Nohynek, joka ravaa ympäri maailmaa hankkimassa milloin denguekuumetta, koronaa tai muita inhoja tauteja pakkomielteensä takia viiruksiin? Tartuttaa tyttärensä ja miehensä, jonka jälkeen suomeen. Ei tietenkään saa lääkeyhtiöiltä rahaa.. Pistikö itseään siis? Sinä seuraavaksi vai.. :D :D
- Anonyymi
Korona vie usealta järjen näin kävi meirän naapuriltakin kun eilen koko perhe jäi alasti ulos lukkojen taakse.Ihmettelen vieläkin mitä niillä oli mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korona vie usealta järjen näin kävi meirän naapuriltakin kun eilen koko perhe jäi alasti ulos lukkojen taakse.Ihmettelen vieläkin mitä niillä oli mielessä.
Toivon, että maltatte halunne kanssa vähän syrjemmälle kuten muutkin.... Toisekseen harvempi ihastelee toisten rakastelua.Kyllä joukossa pitää aina yksi palomies olla, jotta järjestys säilyy åihallakin.
Jotenka varokaahan, ettei ala jöpöön väärässä paikassa..... muuten tulee Sauna ja ottaa "leppäkeihäästä" kiinni.
Muistakaa, että ette saata meitä muita riippamunia ja roikkotissejä kiusaukseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon, että maltatte halunne kanssa vähän syrjemmälle kuten muutkin.... Toisekseen harvempi ihastelee toisten rakastelua.Kyllä joukossa pitää aina yksi palomies olla, jotta järjestys säilyy åihallakin.
Jotenka varokaahan, ettei ala jöpöön väärässä paikassa..... muuten tulee Sauna ja ottaa "leppäkeihäästä" kiinni.
Muistakaa, että ette saata meitä muita riippamunia ja roikkotissejä kiusaukseen.Jos kuitenkin laskettaisiin kaikki sellaiset "piilonaturistit", jotka mökeillä ja kotioloissa nauttivat alasti olosta olisi suomalaisten naturistien määrä melkoisesti suurempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kuitenkin laskettaisiin kaikki sellaiset "piilonaturistit", jotka mökeillä ja kotioloissa nauttivat alasti olosta olisi suomalaisten naturistien määrä melkoisesti suurempi.
Meidän naapurin peräkalle on alasti kotonaan ja nainen näkee peräkallen ulkoa niin peräkalle syyllistyy itsensä paljasteluun.Tuollainen peräkalle se on ja tykkää esitellä naapurin jormalle piliänsä.Kaikilla oman huvinsa, näin korona aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän naapurin peräkalle on alasti kotonaan ja nainen näkee peräkallen ulkoa niin peräkalle syyllistyy itsensä paljasteluun.Tuollainen peräkalle se on ja tykkää esitellä naapurin jormalle piliänsä.Kaikilla oman huvinsa, näin korona aikaan.
Wifillä kun heittää nii pyllypeka ei nii lemua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wifillä kun heittää nii pyllypeka ei nii lemua.
Kamalia tautilinkoja tollaiset ruskeensilän ritarit . Jumala loi miehen ja naisen,mutta ei sen pitänyt mitään sateenkaarisukupuolta luoda,olisko ollut kännissä kun kaikenmaailman perseilijöitäkin loi .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallentalossa nähty 2 kreisiä tapausta kellä on todettu korona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallentalossa nähty 2 kreisiä tapausta kellä on todettu korona.
Puhuttiin nestellä että pyllypekka ois kuollta coronaan?
- Anonyymi
Tuutti päivä ois tai magnummi
- Anonyymi
Eihän se ole vie kuollut sehän ajelee päivittäin pitkäniemeen ja latamoon.
- Anonyymi
Kait se ajaa päivittäin Nokialle ja lataa koppansa.
- Anonyymi
onko pitkäniemi vielä auki?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569