Vaimon "hoitelu" porukalla?

Anonyymi

Minua on alkanut kiinnostamaan ajatus, että hoitelisin vaimoani yhden tai kahden kaverin kanssa ryhmässä. Vaimoni ei vielä tiedä ajatuksistani ja olen miettinyt miten asian ottaisi puheeksi jossain sopivassa tilanteessa.
Kiinnostaisi kuulla muiden kokemuksia keskustelun avauksista ja siitä miten olette asiassa edenneet? Mistä löytää kaveri tai kaverukset? Miten teidän ajatukset ovat edenneet toimintaan asti ja tietysti itse toiminnan eteneminen kun alkuun olette päässyt?

25

2522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakastelun lomassa alat fantasioida asiasta. Jos vaimosi lämpenee ajatukselle, niin sen kyllä huomaat. Näin minä aloitin positiivisella seurauksella.

    • Anonyymi

      Juuri niin! Meillä on tulossa kesällä 5-vuotishääpäivä ja vaimo on jo muutaman kerran rakastellessamme luvannut että silloin voisimme juhlia vaikka risteilylaivalla ehdottamallani tavalla. "Hääillallisen" jälkeen tanssimaan ja sieltä sopiva tyyppi (tai ehkä kaksikin) hyttiin yöseuraksi. Saapa nähdä onnistuuko vihdoinkin - ainakin vaaleanvihreää valoa on näytetty!

      • Anonyymi

        Kannattaa ottaa Luksus hytti parivuoteella niin pääsette vierekkäin kaikki vaimosi kanssa.
        Naiset tykkää kun useat kädet vaeltaa vartalolla sekä kun kummassakin rinnassa on mies hieromassa ja imemässä ja jos mahdollista vielä yksi mies antamaan kielihoitoa klitoriksessa.
        Normaali hytit ovat liian ahtaita kunnon kimppaseksiin.


      • Anonyymi

        Häpäisisit avioliittonne ja tekisit vaimostasi ilmaisen yleisennaisen hääpäivänne kunniaksi. Siinä vasta vasta lahja vaimollesi. Vaimosi olisi varmasti onnellisin jos osoittaisit luopuneesi ajatuksesta.


    • Anonyymi

      sairasta.Kokemusta on ja hunoa sellaista

      • Anonyymi

        Täytyy olla luottamus ja kunnioitus ja rakkaus kunnossa ennen kuin voi antaa vaimon nauttia myös toisista miehistä.
        -On kiihoittavaa katsoa ja panna toisten miesten kanssa omaa vaimoa
        Vaimollani on yksi lemppari mies jolle ollaan annettu sama lupa ja oikeus kuin omalla avio puolisolla.
        Kaveri asuu viiden minuutin kävelymatkan päässä ja käy väälillä myös pika panolla vaimoni luona.
        Viikonloppuisin vaimo on kahden miehen nainen.


    • Anonyymi

      ihana katsoa kun rouvaa nauttii vieraasta kyrvästä, itse sitten nuolemaan pillua ja runkkaamaan. aaah se on ihanaa

    • Anonyymi

      Minä olen hommannut omia hyviä kavereita vaimoani panemaan.
      Vaimoni saa nauttia muista miehistä ja kaverit saa panna vaimoani vapaasti kanssani ja myös kun en ole paikalla.

    • Anonyymi

      40v 187/76 19

      • Anonyymi

        Hönö taas vauhdissa


    • Anonyymi

      Tässä olen lukenut näitä ryhmäseksi kirjoituksia ja olen alkanut itsekin kiinnostumaan millaista se olisi. Olen siis eronnut mies ja hetero. Täytyypä oikein sisäistää asiaa.

      • Anonyymi

        Sisäistä koronaa suolees urpo


    • Tiedän miten edetä asiassa😀
      Laita meiliä niin kerron lisää.

      • Anonyymi

        Laita keskenäs urpo ja pysy kotonas niin kuin muutkin fiksut tämmösenä aikana


    • Anonyymi

      Seksin yhteydessä nainen lupaa mitä vain juuri ennen orgasmia ja kiimaisena ollessaan.
      Vaimolta lupa heltisi kun panimme ja keskustelimme kimpasta
      Vaimo lupasi osallistua kimppaan ja minä sain järjestää miehen vaimolleni. Meni vain 2 päivää kun kaverini tuli meille ja kerroin hänen tulleen panemaan vaimoani kimpassa kanssani.

    • Anonyymi

      Ei tarvi muuta kuin viedä vaimo miesten synttäreille ja näytellä itse humalaista, ainakin mulla toimi, vaimolle viinaa reilusti heti alussa, itse näyttelin humalista ja istui tuolissa. heti olivat vaimoa hyväilemässä vaikka on ns. siveä ei voinut vastustaa pitkään oli kohta pelkästäänpikku housuissa yksi osasi nuolla kiimaan sitten panivat osa katsoi osa juopotteli. Kun vaimoa oli pantu ainakin kymmenen kertaa aloin huudella vaimoa, silloin sai vaatteet päälle ja tuli herättelemään tilasi taksin ja kotia. Antoi nukkua rauhassa aamuun, kova meteli aamulla pitääkö juoda niin paljon.
      Oli pitkään tyytväinen ja halukas.
      Myöhemmin sain puhuttua jos olisi vieraitakin meille ja antasi muille. Antaa kyllä minun nähtenikin auliisti kun on humalassa keroi että on halukas olemaan huorana aina joskus. Toimii ainakin meillä

    • Anonyymi

      Eipä tarvitse edes alkoholia,pari viinilasia tekee ettei estoja. Selvinpäin rakastelun aikana on otollinen hetki jutella vieraassa.
      Naisella on halut ,joita estot ohjaa.
      Kun tieto että luvalla saa vierasta niin tasoittaa kummasti hetkeä jolloin vaimo saa vierasta munaa.
      Kaikkein otollisin paikka on mökki jossain pohjoisen hiihto keskuksessa.
      Jos vaimo hyvän näköinen ei ongelmaa.
      Saa valita millaisen vaimo haluaa.
      Meillä vaimo tanssitti ja kaksi nuorta kaveria ja heidät kutsuttiin jatkoille mökille.
      Ja vaimo sai.
      Ei tarvinnut paljoa houkutella vaimoa uudelle kokeiluille.
      Ja niistä nuorista miehistä on vieläkin iloa,viiden vuoden jälkeen.
      Mökki siitä hyvä että useampi huone niin voi uudelle parille antaa vähän rauhaa ,jos mies ujostelee tai hänellä seisokki vaikeutta.

      • Anonyymi

        Me otettiin hyvä kaveri niin oltiin kavereita jo pitkältä ajalta.
        Vaimon kanssa oltiin suunniteltu kimppaa ja valittu kenen kanssa vaimo mieluiten panisi.
        Saatiin vaimon kanssa homma päätettyä niin kutsuttiin kaveri illan istujaisiin ja kysyttiin haluaako hän tulla mukaan panemaan vaimoani.
        Kyllä hän halusi ja sai panna.


      • Anonyymi

        Jaaha, taas siellä Niuvanniemen spede pureskelee kynsiä kun ei itse saa naista...


      • Anonyymi

        Ai niuvanniemen mestari kommentoijahan spede ihan ite. Älä yritä juosta kusta ja kommentoida. Ehkä sun kannattaa vaan juosta siellä pyöreässä kopissaa ympyrää.


      • Anonyymi

        No katos sehän on buaahaa spede niuvanniemeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me otettiin hyvä kaveri niin oltiin kavereita jo pitkältä ajalta.
        Vaimon kanssa oltiin suunniteltu kimppaa ja valittu kenen kanssa vaimo mieluiten panisi.
        Saatiin vaimon kanssa homma päätettyä niin kutsuttiin kaveri illan istujaisiin ja kysyttiin haluaako hän tulla mukaan panemaan vaimoani.
        Kyllä hän halusi ja sai panna.

        Paljaalla vai kumilla?


    Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe