Elämme rakkauden aikaa

Anonyymi

Joskus on vaikeaa olla nainen ja rakastaa vain yhtä miestä. Mutta jos rakastat, ole ylpeä hänestä koska kaiken jälkeen hän on vain mies.
https://www.youtube.com/watch?v=FjFJ4OE5yR0&list=RDFjFJ4OE5yR0&start_radio=1
Nainenkin on vain nainen. Koettakaa tulla toimeen. Vaihtamalla se ei parane.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä olisikaan Pattayan palstamatkailu ilman juutuupia ja wikiä?

      Hoplop.

      • Anonyymi

        Asiantuntijahan sen puki sanoiksi.


      • Anonyymi

        Laita kuva kuksasta tai kerro kuinka pyrähdit jahdilla neljässä tunnissa Huasta Phuketiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita kuva kuksasta tai kerro kuinka pyrähdit jahdilla neljässä tunnissa Huasta Phuketiin?

        Voi Rakas.
        Junttilassa pajunkissaa pukkaa ja Sinulla kaamosmieli.
        Juhlista mieltäsi paremmalla perjantaipullolla, siirrä syrjään se Vinetto ja mene ostamaan Sorbusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Rakas.
        Junttilassa pajunkissaa pukkaa ja Sinulla kaamosmieli.
        Juhlista mieltäsi paremmalla perjantaipullolla, siirrä syrjään se Vinetto ja mene ostamaan Sorbusta.

        Resuperse Vinetot on jo aikoja sitten juotu. Nyt on menossa käsidesit petteri.

        Khiai!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Rakas.
        Junttilassa pajunkissaa pukkaa ja Sinulla kaamosmieli.
        Juhlista mieltäsi paremmalla perjantaipullolla, siirrä syrjään se Vinetto ja mene ostamaan Sorbusta.

        Resuperse Vinetot on jo aikoja sitten juotu. Nyt on menossa käsidesit petteri.

        Khiai!


    • Mä olen jo täällä, voin vakuuttaa sen. On puban vakuutukset joita resuilla ei ole. Mun ei tarvi wikejä ei juutuubeja katsella koska oon jo täällä. Vaimo on thaimaalainen ja se kertoi että sonrkan on satokauden juhla eikä uusi vuosi. Se tietää millon pellolla on vesi meillä kun on oma ubuntu kasvimaalla ja rapanperiä.
      Googlen mapseja käyttää ne jotka ei ole täällä. Mapsissa on hirveitä virheitä. Se ei tiedä minne toi jokikaan menee. Kysyin paikalliselta Ton Tok Tok nimiseltä mieheltä ja se ties ja näytti kädellä huitoillen. Resut katsoo mapseista savossa.
      Me lähettiin koronaa evakkoon tänne sam roi yotiin. Kuopiosta viis kilometriä pohjoseen. Täällä on vähemmän potilaita. Äiti oli tehny voikkoleipiä ja pakannut mukaan delfiini kuvioiset pussi lakanan ja tyykkyliinan, joka on mun lemppari.
      Maksaa enemmän kuin resujen matkat neljässä vuodessa.

      • Anonyymi

        Kiitos kun kerrot.


      • Anonyymi

        Sama homma meillä. Kun kala lakana heiluu Kuopion tuulessa ja samalla kun lorottaa kuseamassa ni on ihan ku olis delfiini naariossa. Mä oon antanut omalle lerpalleni nimeksi Näsi.

        By numpall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama homma meillä. Kun kala lakana heiluu Kuopion tuulessa ja samalla kun lorottaa kuseamassa ni on ihan ku olis delfiini naariossa. Mä oon antanut omalle lerpalleni nimeksi Näsi.

        By numpall

        Kiitos kun taas avauduit reppana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun taas avauduit reppana.

        Olen rehelinen havu metsä mies ja entinen merimarsu, nykyinen jahtimakkara. Äitee ompeli aluhousuihini toppaukset, ko Näsin nokka tuppaa vuotamaan välillä.

        By numpall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen rehelinen havu metsä mies ja entinen merimarsu, nykyinen jahtimakkara. Äitee ompeli aluhousuihini toppaukset, ko Näsin nokka tuppaa vuotamaan välillä.

        By numpall

        Ehdotan siveys vyötä kaikille Suomalaisille lisäksi pakkaus teippiä suun ympärille
        Ei siitä mitään tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdotan siveys vyötä kaikille Suomalaisille lisäksi pakkaus teippiä suun ympärille
        Ei siitä mitään tule.

        Suomalaiset lisäksi pienellä.
        Ei kannata.


    • Anonyymi

      Minä olen kotoisin Neanderthalista
      Mut tuntee valtavan suuresta kaalista
      On päältä se kaunis, olen naisten saalista

      Ei ole päätäni luotu ongelmia ratkomaan
      Vaan se ruumiini ohjaa luita katkomaan
      Olen mukava poika kaiken kaikkiaan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe