Ei pitäisi pantata tietoa vanhuksilta tai nuorilta tai minkä ikäisistä hyvänsä jotka kuuluvat riskiryhmään
Tietääkö kukaan kuinka uusi virus on levinnut paikkakunnalla? Olen riskiryhmään kuuluva vanhempi ihm
33
52
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt 70 kymppiset! Pysykää karanteenissa tai koko kansa kärsii kohta!
- Anonyymi
Haluatteko koko maahan ulkonaliikkumiskiellon?
- Anonyymi
EI. HE
HALUAVAT VARATA KOKO SUOMEN TEHOHOITO PAIKAT - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI. HE
HALUAVAT VARATA KOKO SUOMEN TEHOHOITO PAIKATJoita he eivät tule saa saamaan. Priorisointi.
- Anonyymi
Jos ei hermo kestä lukea, älä lue.
Pelaa vaikka pingpongia.
Parhaiten varautuneet vanhat jäävät henkiin. - Anonyymi
Ajantasaista tietoa noista linkeistä.
Ensin tuota levinneisyyttä ja kokonaistilannetta:
https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19/tilannekatsaus-koronaviruksesta
... sitten hengityssairaille:
https://www.hengitysliitto.fi/fi/hengityssairaudet/ajankohtaista-koronavirus
... sydänsairaille:
https://sydan.fi/apua-ja-tukea-koronavirusepidemian-aikaan/
... ja diabeetikoille:
https://www.diabetes.fi/yhteiso/ajankohtaista/koronavirus_ja_diabetes_miten_diabeetikko_hoitaa_itseaan_kuumeisen_tulehdustaudin_aikana.22423.news
Varmaa on, että joku tarjoaa tähänkin ketjuun ihan itse keksimäänsä tietoa, haukkuu maahanmuuttajia ja hallitusta jne., mutta älä välitä siitä.
Nuo linkit sisältävät OIKEAA asiantuntijatietoa.- Anonyymi
Kiitos sinulle joka laitoit nuo linkit tänne. Löytyi tietoa ja oloni on jo paljon parempi. Kiitos
- Anonyymi
Rauhoitu, jos ei typeryyttäsi suurempia oireita ole!!!
Olen lääkäri Ruotsista. Minä en Lieksaa halua hämmentää. Päinvastoin.
Tehkäätte aloituksia tahtoen ministeriöön. Tilanne on vakavan kehittyvä.
Tämän kirjoitin teille Lieksa rakkaudessani.- Anonyymi
Onkohan tuossa järkeä että yli -70 vuotiaat on viruksen levittäjiä eikä minkään muun ikäiset kun vanhusten pitää olla karanteenissa? Vanhuksethan sen viruksen toi Kiinasta Eurooppaan ja Suomeen kun vanhuksilla on niin jumalattoman suuret eläkkeet että ne ei tee muuta kuin matkustelevat.😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tuossa järkeä että yli -70 vuotiaat on viruksen levittäjiä eikä minkään muun ikäiset kun vanhusten pitää olla karanteenissa? Vanhuksethan sen viruksen toi Kiinasta Eurooppaan ja Suomeen kun vanhuksilla on niin jumalattoman suuret eläkkeet että ne ei tee muuta kuin matkustelevat.😁
Olipas Lidlissä hljaista tänään aamupäivällä, eikä näy muissakaan kaupoissa ruuhkaa olevan!
Lieksassa liikkuu huhu jonka mukaan täällä olisi vähän yli kymmenen karanteenissa olevaa henkilöä, liekkö asiassa perää? On se kumma kun ei voida tiodottaa asioista montako sairastunutta on milläkin paikkakunnalla että tietäisi varoa liikkumasta siellä missä tartunnan saaneet on oleskelleet! Mutta eihän se tauti muuten leviäisi jos ihmiset saisi tietoa asiasta. Anonyymi kirjoitti:
Olipas Lidlissä hljaista tänään aamupäivällä, eikä näy muissakaan kaupoissa ruuhkaa olevan!
Lieksassa liikkuu huhu jonka mukaan täällä olisi vähän yli kymmenen karanteenissa olevaa henkilöä, liekkö asiassa perää? On se kumma kun ei voida tiodottaa asioista montako sairastunutta on milläkin paikkakunnalla että tietäisi varoa liikkumasta siellä missä tartunnan saaneet on oleskelleet! Mutta eihän se tauti muuten leviäisi jos ihmiset saisi tietoa asiasta.Tiedottamisen puute jättää tilaa villeille huhuille. Viranomaiset saa sitten vaan syyttää itseään kun ihmiset sekoilee.
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Tiedottamisen puute jättää tilaa villeille huhuille. Viranomaiset saa sitten vaan syyttää itseään kun ihmiset sekoilee.
Etkö rupeaisi tiedottajaksi, kun olet kerran JokaAlan Asiantuntija? Pitäähän sinulta löytyä tietoa, jos ei niin otahan selvää. Olisi sinustakin pikkuisen hyötyä.
Anonyymi kirjoitti:
Etkö rupeaisi tiedottajaksi, kun olet kerran JokaAlan Asiantuntija? Pitäähän sinulta löytyä tietoa, jos ei niin otahan selvää. Olisi sinustakin pikkuisen hyötyä.
Teenhän täällä jo tärkeää tiedotustyötä päivästä toiseen. Tietoa kyllä löytyy joka lähtöön, ja mitä en vielä tiedä selvitän pikapikaa suvakkien tietotoimistosta.
- Anonyymi
Ihan kaikkien pitää kantaa vastuunsa ja pysyä poissa ihmisten ilmoilta, jos se vaan suinkin on madollista. Pienet lapset ja perussairaat ovat maailmalla saaneet pahimmat oireet ja työikäisiä on kuollut.
Karanteenissa olevien määrästä voi sanoa, että kaikkien tulisi olla karanteenissa. Näin ei tietenkään läheskään kaikille tämä ole mahdollista.
Isot tsempit pienyrittäjille ja kriittisiä töitä tekeville! Äideille ja isille, kotikoulun vetäjille!- Anonyymi
Lieksassa ei ole koronaa kun siitä ei kerran tiedoteta, niin missäpä täällä sairastuisit? Uuudellamaalla on rankasti koronaa ja siitä tiedotetaan, mutta sehän onkin etelässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieksassa ei ole koronaa kun siitä ei kerran tiedoteta, niin missäpä täällä sairastuisit? Uuudellamaalla on rankasti koronaa ja siitä tiedotetaan, mutta sehän onkin etelässä.
Ihmiset jotka reissaa ulkomaille ja lähtivät reissuun vaikka maailmalla oli jo tieto viruksesta. Tosi tyhmää ja uhkarohkeaa et siit huolimatta lähtivät lomailemaan. Eikö lomaa olisi voinu pitää kotimaassa ?
No reissaavat levittävät sairautta. Ja toki oireetonkin olla viruksenkantaja.
Ja tämäkö sit mietityttää et olenko yksi heistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset jotka reissaa ulkomaille ja lähtivät reissuun vaikka maailmalla oli jo tieto viruksesta. Tosi tyhmää ja uhkarohkeaa et siit huolimatta lähtivät lomailemaan. Eikö lomaa olisi voinu pitää kotimaassa ?
No reissaavat levittävät sairautta. Ja toki oireetonkin olla viruksenkantaja.
Ja tämäkö sit mietityttää et olenko yksi heistä.Niin kuin tämäkin taxiyrittäjä. ajaa vielä kelakyytejä monen auton kera. Ei jäänyt karanteeniin ja käy välillä ABC llä. Kyllä Thaimaastakin käy niin on välilaskuja sekä tuhansien ihmisten keskellä monien maiden kansalaisten kanssa tekemisissä. Ei voi sanoa että järki päätä pakoittaisi!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole koronaa kuten ei Pohjois-Koreassakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin tämäkin taxiyrittäjä. ajaa vielä kelakyytejä monen auton kera. Ei jäänyt karanteeniin ja käy välillä ABC llä. Kyllä Thaimaastakin käy niin on välilaskuja sekä tuhansien ihmisten keskellä monien maiden kansalaisten kanssa tekemisissä. Ei voi sanoa että järki päätä pakoittaisi!!
Enpä rikastuta tuota taksiyrittäjää enää. Paljon !! olen joutunut käyttämään kelataksia sairauksieni vuoksi ja useamman kerran hänen taksifirman kuskit kuskailleet. Nyt jos kyydin tarvetta,ilmoitan ettei hänen omistamiin taksiin lähde. Vastuuton ihminen kaikella tavalla.
- Anonyymi
Lieksan kaupunki joutuu perumaan kaikki tapahtumat, heinälulinat ja Vaskiviikon...
Olkaa rehellisiä ja tehkää peruuttamiset ajoissa. Tämä pandemia ei ole ohi kuukaudessa tai kahdessa, vai oletteko niin pöljiä että ette sitä ymmärrä.- Anonyymi
Helsingissä on jo varattu kylmäkontteja sairaaloiden läheisyyteen että ruumiit saa jäähtymään niihin kun kappelien kellarit on täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingissä on jo varattu kylmäkontteja sairaaloiden läheisyyteen että ruumiit saa jäähtymään niihin kun kappelien kellarit on täynnä.
Väärin.
Suomi ei ole Iran. Trolli voi pohtia läheistensä tulevaa kohtaloa....
"markkinat" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin.
"markkinat"https://yle.fi/uutiset/3-8416989
"markkinat" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin.
"markkinat"Haista sinä pers, kyllä asia on juurikin noin ettei ne ruumiit sovi ilman lisätiloja, sain juuri tänään helsingistä tietoa että kontteja on valmiina.
Eikähän lie paras että sinä jatkat niitten laittomien linkkien levitystä, vai onko sulla niihin oikeudet? Syyllistyt tekijänoikeus rikokseen.
- Anonyymi
Ei se virus päälle päin näy. Joku voi olla viruksen kantaja eikä oirella ollenkaan ja tartuttaa sitä eteenpäin. Siksi jokaisen pitääkin olla lähestulkoon karanteenissa omaehtoisesti nyt muutama viikko eteenpäin.
- Anonyymi
NYT jos koskaan on aika katkaista liikenne koronavirusalueelta maakuntiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NYT jos koskaan on aika katkaista liikenne koronavirusalueelta maakuntiin
Mutta kun sama paska pitää saada tuulettimeen...
- Anonyymi
Joka riskiryhmällä on aikansa katua ja tehdä parannusta. Ei se voi olla niin vaikeeta.
Lieksan kaupunki päivittää iskulauseensa ja hissipuheensa. Ne kuuluvat nyt: "Missä korpi, siellä korona" ja "Vaarassa sairastua".
- Anonyymi
Minä tiedän, koska olen viisain kaikista joka alan asiantuntijan kanssa! Missä "markkinat" siellä pankko.
"markkinat" - Anonyymi
Minä tiedän, koska olen viisain kaikista joka alan asiantuntijan kanssa! Missä "markkinat" siellä pankko.
"markkinat" Anonyymi kirjoitti:
"markkinat"Jos sinä haluut olla viisaampi kuin minä ja markkinat niin kirjoita sen mukaan. 🦡
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Jos sinä haluut olla viisaampi kuin minä ja markkinat niin kirjoita sen mukaan. 🦡
Kukaan ei voi voittaa sinun ja "markkinat" hörhön viisautta, joten tehtävä on mahdoton.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574