Nyt huolestuttaa.

Anonyymi

Helvetissä tulee olemaan ruuhkaa, kun vain noin 0,00002% väestöstä (vanhoillislestadiolaiset) pääsee taivaaseen ja loput menee helvettiin. Nyt kun lopun aika on käsillä, joutuu taatusti jonottamaan sitä tulimereen hyppäämistä.

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tavallaan olet kyllä asian ytimessä, ruuhkaa tulee olemaan, mutta pieni virhe kuitenkin. Taivaaseen eivät pääse vanhoillislestadiolaiset vaan esikoislestadiolaiset, joita on vain noin 10 % vanhoillislestaldiolaisten määrästä. Käytännössä se ei kuitenkaan vaikuta tuohon aavistelemaasi ruuhkaan mitenkään. Toki teoriassa lisää sitä.

      Sitä, onko siellä edes portilla ruuhkaa, emme voi tietää. Kääytännön järjestelyistä tietysti riippuu. Tulimeren koosta en tiedä, joten siitä kuinka ruuhkassa siellä uiskennellaan, on vaikea mitään ajatella. Ei siellä ainakaan puheiden perusteella mukavaa ole. Ja uidaanko siellä iankaikkisesti?

    • Anonyymi

      Se ei ole kummankaan teidän asianne ollenkaan, ketkä helvettiin joutuvat. Vaarana on ettette joudu itse, kun muita tuomitsette vastoin selvää Jumalan sanaa.

      • Anonyymi

        Tässä just se onkin, ku oon menossa sinne heleen. Mietin vaan, että täytyyköhän jonottaa kauan? Ja sit just se, et saako ottaa eväät mukaan? Onks se niinku silleen, et ku mä kuolen, ni mä meen johonki tulipaikkaan? Missä se on? Tyyliin, et pitääkö olla passi tai jotain matkatavaroita?

        Mä oon kelannu, et menisin mieluummin sinne heleen, ku siel voi rennosti paistaa käppyrää frendikamujen kaa ja juoda olutta. Mut siel taivaassa joutuu kylmässä palatsissa vaan laittaa jumalan suuhun viinirypäleitä ja ylistää vaan aina ja valo sattuu silmiin. Ja sit siel on kaikki ilkeät ja epäaidot ihmiset ja joutuu vain syödä salaattia. Hrr...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä just se onkin, ku oon menossa sinne heleen. Mietin vaan, että täytyyköhän jonottaa kauan? Ja sit just se, et saako ottaa eväät mukaan? Onks se niinku silleen, et ku mä kuolen, ni mä meen johonki tulipaikkaan? Missä se on? Tyyliin, et pitääkö olla passi tai jotain matkatavaroita?

        Mä oon kelannu, et menisin mieluummin sinne heleen, ku siel voi rennosti paistaa käppyrää frendikamujen kaa ja juoda olutta. Mut siel taivaassa joutuu kylmässä palatsissa vaan laittaa jumalan suuhun viinirypäleitä ja ylistää vaan aina ja valo sattuu silmiin. Ja sit siel on kaikki ilkeät ja epäaidot ihmiset ja joutuu vain syödä salaattia. Hrr...

        Katsopa vaikka Bill Wiesen videoita näystään helvetistä. Hän kävi helvetissä 23 minuuttia. Hän kertoo samoin kuin Raamattu kertomuksessa rikkaasta miehestä ja Lasaruksesta, että helvetissä on valtava jano, mutta ei pisaraakaan juotavaa. Wiese kuvailee myös, että siellä on täysin voimaton ja uupunut, mutta ei saa levätä. Haluaisi hengittää raitista ilmaa, mutta on vain polttavaa rikinhajuista kaasua, jota ei haluaisi hengittää, mutta on pakko. Valtava kidutus ja tuska koko ajan päällä. Pimeys. Olet täysin yksin demonien kynsissä. Ei ole mitään juhlahumua siellä, ei enää juopottelua eikä rietastelua eikä tanssia eikä mitään muutakaan, mistä kadotukseen joutuneen ruumis maan päällä nautti. Ja on tieto siitä, että tilanne on toivoton ja jatkuu ikuisesti.

        Ota Jeesuksen sovitustyö vastaan tänään. Jokainen meistä on syntinen ja pelastuu vain Jeesuksen kautta. Tilannetta voisi verrata ihmiseen, joka on vetänyt tupakkaa joka päivä vuosikymmenten ajan ja on kuolemassa keuhkojenlaajentumaan tai keuhkosyöpään, ja tulee parantaja, joka kertoo, että jos uskot häneen, sinun ei tarvitsekaan kuolla. Syöpään kuolemista ei tosin voi oikeasti verrata helvettiin, koska siellä kärsimys on ikuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä just se onkin, ku oon menossa sinne heleen. Mietin vaan, että täytyyköhän jonottaa kauan? Ja sit just se, et saako ottaa eväät mukaan? Onks se niinku silleen, et ku mä kuolen, ni mä meen johonki tulipaikkaan? Missä se on? Tyyliin, et pitääkö olla passi tai jotain matkatavaroita?

        Mä oon kelannu, et menisin mieluummin sinne heleen, ku siel voi rennosti paistaa käppyrää frendikamujen kaa ja juoda olutta. Mut siel taivaassa joutuu kylmässä palatsissa vaan laittaa jumalan suuhun viinirypäleitä ja ylistää vaan aina ja valo sattuu silmiin. Ja sit siel on kaikki ilkeät ja epäaidot ihmiset ja joutuu vain syödä salaattia. Hrr...

        Mistä sinä sinne helvettiin kaljat ja makkarat saisit ? Et mistään. Ei siellä varmasti mikään huolto pelaa. Mutta pohdin kyllä kanssasi monia helvettiin liittyviä asioita, kuten miten voit samanaikaisesti palaa ja olla palamatta. Jos tuli on sitä samaa, minkä me tunnemme, niin et kauaa kestä, vaan olet tuhkana, etkä kärsi kauan.
        Millaisena olomuotona olisit helvetissä ? Et ainakaan ruumiillisena, lihana ja verenä, koska tuli kuluttaa nopeasti ja kuinka aivosi kestäisivät. Ei voi ruumillisena olla helvetin tulessa, mutta kenties sieluna tai henkenä, jotka taas eivät tunne mitään tuskaa. Iankaikkisuus ei ensinnäkään tarkoita loputonta ja päättymätöntä aikaa. Tämä raamatun iankaikkselle sanalle ei ole löytynyt suomenkielistä vastinetta, eli se on väärin käännetty, kun se olisi pitänyt kääntää merkitykseen päättyvää aikaa.
        Tämän kreikankielisen aijon, aijoonos sanan merkityksen kyllä kääntäjät ovat tienneet, mutta tarkoituksella jättäneet muotoon iankaikkisuus ja loputon, jotta ihmiset pelkäisivät ja uskoisivat paremmin. Näin ei kuitenkaan ole, vaan ei-uskovia riittää pilvin pimein. Salaatti on kyllä hyvää syödä, aivan kuten paratiisin ensimäisten ihmisten ravinto oli kasvit ja hedelmät. Sitä kyllä olen pohtinut, että miten siellä paratiisin ulkopuolella elettiin, olisko siellä samat luonnon lait ? Mitä esim. pedot söivät ? Mitä söi jääkarhu ? Susi ei varmasti syönyt rehua, vaan toisia eläimiä. Visaisia kysymyksiä ja olisko Aatami leijaillut maahan, jos hän olisi kiivennyt kalliolle ja pudonnut sieltä maahan.
        Ei paratiisi ollut kuolematon, sillä kaikki,mitä Adam ja Eva söivät, kuolivat, siis kasvit ja kun he ulostivat,niin toimiko luonnon kierto kulku. Olisivatko eläimetkin eläneet ikuisesti. Luotiinko Adam aikuiseksi heti paikalla ja kuka häntä opetti ? Kysymyksiä riittää loputtomasti ja tulee oikea sekamelska soppa järkeistää palikat.


    • Anonyymi

      Jeesus tuli n.2000 vuotta sitten tänne siksi,ettei kukaan joutuisi helvettiin. Uskokaa evankeliumi ja ottakaa Jeesus herraksenne ja syntienne sovittajaksi, niin pelastutte. Helvetti on todellinen.Se ei ole pelottelua,vaan Jeesuksen usein mainitsema paikka. Mutta teillä on vapaa tahto menettekö helvettiin vai Jumalan iloon ja rauhaan.

      • Anonyymi

        Mä tulin ihan pari minuuttia sitten.
        Ootte nyt pelastettuja


      • Anonyymi

        Ai tuli jeesus sovittamaan ristillä? Siellä risteillä ja ties missä on ollu miljoonia ihmisiä. Ja lapsia vangittuna seksiorjiksi kellareissa. Ei tee suurta vaikutusta yks pikku jeesus. Henkilöpalvonta on teille syntiä. Mitäs toi sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tuli jeesus sovittamaan ristillä? Siellä risteillä ja ties missä on ollu miljoonia ihmisiä. Ja lapsia vangittuna seksiorjiksi kellareissa. Ei tee suurta vaikutusta yks pikku jeesus. Henkilöpalvonta on teille syntiä. Mitäs toi sitten on?

        Jeesus on iso, kaikkivaltias Kuningas, joka kirjoitetaan Isolla alkukirjaimella.
        Sinulle se, että Hän pelastaa ristinkuoleman kautta vaan omiaan, et toisen, eli saatanan omia.
        Myös sen oikaisen, että lestadiolasille "jeesus" ei ole palvonnan kohde, vaan omat saarnaajat. He eivät tunnusta Jeesusta kaikkivaltiaana.

        r


    • Ymmärrän aloituksen sarkasmin mutta varmaa on että jotka tuomitsevat toisia helvettiin itse sinne joutuvat.

      Joh.
      3:17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

      KR 1933/-38
      Luuk. 6:37 Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.

      • Anonyymi

        Koska panit -38, panen alkutekstin; 37. Älkää tuomitko, ettekä te ole tuomittuja. Älkää syyttäkö, älkääkä olko syytetyt. Vapauttakaa, ja teidät vapautetaan

        Sitten, paha on aina poistettava keskuudestamme;1. Kor. 5:13 Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha.
        Se ei ole synti, eikä vääryys, jos ihmiselle tuo esiin Hänen v'ääryytensä, jonka Raamattu on jo todennut, kuten valehtelu, homous, pedofilia, he eivät peri tavasten valtakuntaa.1. Kor. 15:50
        Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.
        Gal. 5:21
        kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.

        Nykyinen liberaaliteologia, että kaikki hyväksytään, on väärin ja epäjumalan palvontaa; 2. Moos. 18:11
        Nyt minä tiedän, että Herra on kaikkia muita jumalia suurempi. Tiedän sen siitä, miten egyptiläisten kävi, kun he käyttäytyivät röyhkeästi israelilaisia kohtaan."

        Lib. teologia on epäjumalan palvontaa, ei Adonain.

        r


    • Ilmestyskirjan mukaan pitää olla juutalainen pelastuakseen. Vain 144 000 pelastuu.

      • Anonyymi

        Eipäs nyt lauota totuuksia, kristityt eivät ole tottuneet niihin!


      • Anonyymi

        Ei se ihan niin mene, vaan Israelin suuruus ja merkitys tulee esille, sillä Uudella Jerusalmilla on hallitus, jossa on vain Jumalan omaisuukansaa Israelia; Ilm 4;4 Tämän valtaistuimen ympärillä oli kaksikymmentäneljä valtaistuinta, ja niillä istui kaksikymmentäneljä vanhinta, joilla oli yllään valkeat vaatteet ja päässään kultaseppele.
        Tämä on lestadiolaisille, jotka eivät tunne Raamattua, paha aihe, koska he eivät kunnioita Israelin esikoiasemaa, vaan toteuttavat omaa ihmisuskoaan, kuten Jehovatkin.

        r


      • Anonyymi

        Eikös Jumala kyennyt enempää pelastaan??


      • Anonyymi

        Nämä 144000 tulevat olemaan Uuden Jerusalemin hallitsijoita, joskin lopulta kaikki juutalaiset pelastuvat, kuten uudestisyntyneet ihmisetkin, Jeesuksen omat.

        r


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Jumala kyennyt enempää pelastaan??

        Jumala ei pelasta, sen tekee Jeesus.

        r


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei pelasta, sen tekee Jeesus.

        r

        2. Tess. 2:13
        Mutta teidän vuoksenne meillä on täysi syy aina kiittää Jumalaa, te Herralle rakkaat veljemme. Jumala on valinnut teidät ensimmäisinä pelastumaan, kun Henki pyhittää teidät ja te uskotte totuuteen. [1. Tess. 1:3,4; 2. Tess. 1:3]
        1. Tim. 1:1
        Paavali, Kristuksen Jeesuksen apostoli, jonka Jumala, meidän pelastajamme, ja Kristus Jeesus, meidän toivomme, ovat määränneet tähän virkaan, [Gal. 1:1 | Kol. 1:27


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2. Tess. 2:13
        Mutta teidän vuoksenne meillä on täysi syy aina kiittää Jumalaa, te Herralle rakkaat veljemme. Jumala on valinnut teidät ensimmäisinä pelastumaan, kun Henki pyhittää teidät ja te uskotte totuuteen. [1. Tess. 1:3,4; 2. Tess. 1:3]
        1. Tim. 1:1
        Paavali, Kristuksen Jeesuksen apostoli, jonka Jumala, meidän pelastajamme, ja Kristus Jeesus, meidän toivomme, ovat määränneet tähän virkaan, [Gal. 1:1 | Kol. 1:27

        Mitä to kertoo, kerrotko sen?

        r


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä to kertoo, kerrotko sen?

        r

        En tiedä, mitä to on. Etkö ymmärrä noita jakeita ?
        Jos sanon, että lumi on valkoista, niin taidat alkukielellä kertoa sen olevan mustaa.


    • Anonyymi

      Luomistyössä näyttää olleen pahoja ongelmia, koska melkein kaikki lapsuusiän ohittaneet joutuvat Jeesuksen mukaan ikuiseen kadotuksen vaivaan.
      Ensiksikin enkeleiden luomisessa, koska suuri osa niistä nousi kapinaan Luciferin johdolla luojaansa vastaan. Toiseksi ihmisten luomisessa, koska langenneet enkelit onnistuvat niin helposti eksyttämään ihmisiä.
      Ihmiset vedetty mukaan henkivaltojen keskinäisten välienselvittelyn sotkuun.

      • Anonyymi

        Monet epäilee enempikin sitä että Jumalan mielenterveydessä on ollut sitä ongelmaa ku luomistyössä,Mutta kuka sitä voi tietää että kummassa on ollut vikaa?


    • Anonyymi

      Jos nyt jätetään tämä tuomiovalta ihan Jumalan käsiin. Yksikään ihminen ei mene yli Jumalan, vain hän voi ihmiset tuomita.
      Katsokaa miten tuomitsette, ettei teitä itseänne tuomita. Armo Jeesuksessa Kristuksessa kuuluu jokaiselle häneen uskovalle ettekä te yksikään näe ihmisten sydämen totuutta niinkuin sen Jumala näkee.

      • Anonyymi

        >>>> Jos nyt jätetään tämä tuomiovalta ihan Jumalan käsiin.*** Ihmisuskon, SRK;n tuote?
        Mistä sinä nyt tuon tempasi, Voittoseltako?
        Lue, mitä Kaikkivaltias Jeesus sanoo asiaan, ettei jää pelkkien pakanoiden vastuulle; Joh. 5:22 Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle,
        Väitätkö Jeesusta valehteluiksi?

        >> Yksikään ihminen ei mene yli Jumalan, vain hän voi ihmiset tuomita.** Kyllä menee, Jeesus Messias; Matt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        Tämän asian vahvistaa Vanhasta Liitosta Daniel; 7; 14 ja hänelle annettiin valta, kunnia ja kuninkuus, kaikkien kansojen, kansakuntien ja kielten tuli palvella häntä. Hänen valtansa on ikuinen valta, joka ei katoa, eikä hänen kuninkuutensa koskaan häviä
        Väitätkö, että Jeesus ja Daniel valehtelee?

        >>Armo Jeesuksessa Kristuksessa kuuluu jokaiselle häneen uskovalle ettekä te yksikään näe ihmisten sydämen totuutta niinkuin sen Jumala näkee.** Jeesuksen armo on vain uudestisyntyneiden, Hänen seuraajiensa päällä, ei teograattien, kuten te, - suksen nimessä, ja veressä, eikä "veriveljienne" Jehovan todistavien päällä.
        Jeesukseen tulee tehdä parannus, kääntymys, eli uskon teko ja se pitää kuuluttaa toreilla.
        Yksikään Vl ei sitä ole pystynyt tekemään viiteenkymmeneen vuoteen.

        Aika pakanallista juttua.

        r


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>> Jos nyt jätetään tämä tuomiovalta ihan Jumalan käsiin.*** Ihmisuskon, SRK;n tuote?
        Mistä sinä nyt tuon tempasi, Voittoseltako?
        Lue, mitä Kaikkivaltias Jeesus sanoo asiaan, ettei jää pelkkien pakanoiden vastuulle; Joh. 5:22 Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle,
        Väitätkö Jeesusta valehteluiksi?

        >> Yksikään ihminen ei mene yli Jumalan, vain hän voi ihmiset tuomita.** Kyllä menee, Jeesus Messias; Matt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        Tämän asian vahvistaa Vanhasta Liitosta Daniel; 7; 14 ja hänelle annettiin valta, kunnia ja kuninkuus, kaikkien kansojen, kansakuntien ja kielten tuli palvella häntä. Hänen valtansa on ikuinen valta, joka ei katoa, eikä hänen kuninkuutensa koskaan häviä
        Väitätkö, että Jeesus ja Daniel valehtelee?

        >>Armo Jeesuksessa Kristuksessa kuuluu jokaiselle häneen uskovalle ettekä te yksikään näe ihmisten sydämen totuutta niinkuin sen Jumala näkee.** Jeesuksen armo on vain uudestisyntyneiden, Hänen seuraajiensa päällä, ei teograattien, kuten te, - suksen nimessä, ja veressä, eikä "veriveljienne" Jehovan todistavien päällä.
        Jeesukseen tulee tehdä parannus, kääntymys, eli uskon teko ja se pitää kuuluttaa toreilla.
        Yksikään Vl ei sitä ole pystynyt tekemään viiteenkymmeneen vuoteen.

        Aika pakanallista juttua.

        r

        #Jeesukseen tulee tehdä parannus, kääntymys, eli uskon teko ja se pitää kuuluttaa toreilla.#
        Et ole ymmärtänyt , mitä parannus on?
        Olet tekojen mies ja samalla tiellä, joka alkoi Kärsämäen kirkosta, kun paholainen vei jalat alta, tosin itse tulkitsit sen toisin.
        Kovin on toitottajalla isot luulot itsestään.
        Joh. 6:44
        Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä
        Matt. 7:21
        "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.
        Luuk. 18:14
        "Minä sanon teille: hän lähti kotiinsa vanhurskaana, tuo toinen ei.* Jokainen, joka itsensä korottaa, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        #Jeesukseen tulee tehdä parannus, kääntymys, eli uskon teko ja se pitää kuuluttaa toreilla.#
        Et ole ymmärtänyt , mitä parannus on?
        Olet tekojen mies ja samalla tiellä, joka alkoi Kärsämäen kirkosta, kun paholainen vei jalat alta, tosin itse tulkitsit sen toisin.
        Kovin on toitottajalla isot luulot itsestään.
        Joh. 6:44
        Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä
        Matt. 7:21
        "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.
        Luuk. 18:14
        "Minä sanon teille: hän lähti kotiinsa vanhurskaana, tuo toinen ei.* Jokainen, joka itsensä korottaa, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan

        Noo mihinkäs meinasit itsesi sijoittaa, alennettuihin vaiko ylennettyihin j amillä perusteella, silläkö että muistit nuo kolme kohtaa?


      • Anonyymi

        Miksi mainostat Jumalaa, Hän ei pelasta, vaan Jeesus, joka käytti usein nimenään "Ihmisen poika", jolle Jumala antoi kaiken vallan, taivaassa ja maan päällä (Matt 28;17).

        Tuomiosta taas Jeesus sanoo;Joh. 5:22
        Sillä Isä ei myöskään tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomion Pojalle,
        23 että kaikki kunnioittaisivat Poikaa, niinkuin he kunnioittavat Isää. Joka ei kunnioita Poikaa, se ei kunnioita Isää, joka on hänet lähettänyt.

        Mikä on tuomiosi, koska et kunnioita Messias Jeesusta.

        Jeesus on Herra, maan ja taivaan vai onko Sinulla toinen vaihtoehto.

        r


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        #Jeesukseen tulee tehdä parannus, kääntymys, eli uskon teko ja se pitää kuuluttaa toreilla.#
        Et ole ymmärtänyt , mitä parannus on?
        Olet tekojen mies ja samalla tiellä, joka alkoi Kärsämäen kirkosta, kun paholainen vei jalat alta, tosin itse tulkitsit sen toisin.
        Kovin on toitottajalla isot luulot itsestään.
        Joh. 6:44
        Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä
        Matt. 7:21
        "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.
        Luuk. 18:14
        "Minä sanon teille: hän lähti kotiinsa vanhurskaana, tuo toinen ei.* Jokainen, joka itsensä korottaa, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan

        #Jeesukseen tulee tehdä parannus, kääntymys, eli uskon teko ja se pitää kuuluttaa toreilla.#
        >>Et ole ymmärtänyt , mitä parannus on?** Minä tiedän sen, kuten Saul tullessaan parannukseen, joka oli intohimoisen Jumalan palvelijana, Lain noudattajana Israelin piispana Jeesukseen. Hän otti vastaan Jeesuksen, ja kasteen, jota ilmeisesti et ole ottanut, ja lähti kääntymyksessä (parannuksessa) seuraamaan Jeesusta.

        >>Olet tekojen mies ja samalla tiellä, joka alkoi Kärsämäen kirkosta, kun paholainen vei jalat alta, tosin itse tulkitsit sen toisin.** En todellakaan ole käynyt edes Kärsämäen kirkossa, oletko Sinä? Mutta jos katsotaan mitä Raamattu, tai ehkä Sinulle helpompi Uusi Testamentti sanoo teoista, niin niitä "vaaditaan" n. 70 kertaa ja laiskuus niissä on pahuuden suurimpia juttuja, joka esiintyy yleensä lahkoissa.

        Panen esimerkkinä Jeesuksen veljen Jaakobin innostuksen; Jaak 2; 17 Samoin uskokin, jos sillä ei ole tekoja, on itsessään kuollut.

        Alkutekstiä, että saat purtavaa, Jaakob 2;17. Samoin myös usko ilman tekoja on kuollutta itsessään.
        Valehteleeko Jaakob? Vai valehteletko sinä lahkoinesi?

        Sanalla voimme katsoa mitä Jeesus sanoo; Matt. 3:2
        ja sanoi: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle".
        Matt. 4:17
        Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle".
        Mark. 1:15
        ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi

        Eli on kaksi mahdollisuutta, elät ihmis- uskossa, tai et usko Jeesusta.

        >>Kovin on toitottajalla isot luulot itsestään.** Parannus ja kääntyminen Jeesuksen seuraajaksi on aina voitto, jonka tekee aina ihminen, se on päätöksen tulos ja sitä seuraa pelastus ja Ihminen on sen jälkeen Pyhä.

        Sitten todellinen moka. Jumalahan vetää kaikkia ihmisiä, mutta ei pelasta vetämisellä, vaan kuten Jeesus sanoo; Tehkää parannus ja tulkaa luokseni.

        Siinä on jo kaksi Pyhää tekoa.

        Elät paatumuksen ja harhaopin kanssa, vailla Jeesusta, ja juuri heille Jeesus sanoo -Matt. 7:21
        "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.

        Te ette tunne Jeesusta, ainoastaan - suksen veri, joten teillä ei ole Jumalaakaan.

        Jeesus itse sanoo teille, pane se mieleen; Joh. 14:6
        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

        Tee parannus ja hakeudu kasteelle, vaikka Kärsämäellä.

        r


    • Anonyymi

      Jumala haluaa helvetin täyteen. Siks lestaadiolaisilla on se lisääntymisvelvoite.
      Lestoista kuiteski n. 60 % jättää lahkon.
      Sitten kun helevetti on täynnä, tulee maailmanloppu. Mutta se ei ole vielä läheskään täynnä.
      Jumala haluaa seurata vierestä helvetissä olevien huutoa ja parkua sekä kouristelua.
      Mitä enempi siellä väki vaikertaa, sitä hauskempaa Jumalalla on.
      Siks kannattaaki lisääntyä nyt tosi paljon.
      Ja sit kerran Taivaan ikikunniassa myös lestat pääsee kattomaan omahyväisinä sitä helvetin vaikerrusta. Eli kannattaa tosiaanki repiä sitä välilihaa nyt täällä maan päällä. Ja ei kannata unohtaa niitä remppakaupusteluja.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista se, että aloittajan mukaan pelastuvia on 0,00002% väestöstä, ja varmaan moni pelastuu.
      Israelin kansaa ja Huonetta on n 1% maailman väestöstä, ja kaikki pelastuvat.
      Room. 11:26
      ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

      Kannattaa lestadiolaistenkin miettiä proselyyttikastetta Jumalan omaisuuskansaan, niin pelastus on mahdollista.

      r

    • Anonyymi

      Jeesus teki pelastuksen helpoksi. Hän otti Golgatan ristillä kaikkien ihmisten synnit itselleen ja kuoletti ne kuolemallaan. Nyt tekin , jotka näillä sivuilla pilkkaatte ihmishistorian suurinta tekoa, voitte vuorenvarmasti luottaa pelastuksen mahdollisuuteen. Nyt te olette saatanan sokaisemia ja hänen löyhkääväsä sonnassa rypijöitä. Irvistelette maailmankaikkeuden suurinta rakkautta. Mutta Jeesus on kyvykäs nostamaan teidätkin,kuten meidätkin, ylös sonnasta ja pesemään meidät puhtaiksi ja nostamaan valkeissa vaatteissa kirkkaan ja raikkaan taivaan alle,elämään riemuiten hänen siunauksessaan, omaistemme kanssa.Tuokaa uskonnälkänne ja lankeemuksenne Jeesuksen eteen ,niin näette,että alatte hiljaa muuttua.

      • Anonyymi

        Niin sen kuin haet maailmasta kaiken sonta ihmiset tähän näkökulmaan!!Olisi aikas hienoo muuten.


      • Anonyymi

        En ole koskaan pilkannut Jeesusta, en edes kolmiyhteistä Jumalaa, mutta Jeesuksen yli meneviä ihmisiä pidän saatanan juoksupoikina.
        Huomautan se, että Jeesus pelast5aa vain omiaan, Hänet suullaan tunnustavat ihmiset, juotka kertovat Hänen olevan kaikkivaltias.
        Ei toisten omia.


        r


    • Anonyymi

      No mutta hei, onko siellä taivaassa on sitten kaikilla tosi kivaa, eikä kukaan ole onneton?

      Mikäli näin on, niin minä ainakin haluaisin, ryypätä, katsoa telkkua, vetää huumeita koska kuolemanpelkoakaan ei enään olisi, irstailla molempien sukupuolien kanssa ja kaikkea muutakin, mitä nyt ei saa tehdä.

      Sittenkö karkoitettaisiin taivaasta? Mikä taivas se on, mistä karkoitetaan ellet toimi vasten tahtoasi? Jos toimit vasten tahtoasi, etkä nauti siitä, niin on kyllä huono paratiisi.

      • Anonyymi

        Missä kerrotaan, että ihminen menee Taivaaseen?

        r


      • Anonyymi

        Korona voi vaikuttaa aivoihinkin näköjään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kerrotaan, että ihminen menee Taivaaseen?

        r

        No ei missään.


    • He ovat jo "omassa" taivaassaan.

    • Anonyymi

      Helvetti on suuri helpotus, kun elämä kotosuomessa menee lekkeriksi. Pimut käyvät joka päivä lukemassa paperista, että aikovat tehdä jotain, mutta eivät tee vielä, kun laki kieltää. Presidentti voisi julistaa poikkeustilan, niin pimut saisivat mennä kotiin.

    • Anonyymi

      Jumala loi ja Jeesus valitsi kaikki miellyttävimmät ihmiset ja loput surutta helvettiin.

      • Anonyymi

        Loiko; 1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
        2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
        3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
        4 Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.
        5 Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.

        r


    • Anonyymi

      Montako kertaa esim aabraham kysy saanko uskoa synnit anteeksi?
      Raamatussa pitäs kait olla jotain asiaa mutta miten monta kertaa aabraham kysyi Raamatussa että vieläkö saan uskoa synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä?

      • Anonyymi

        Kyseistä kysymystä ei koko Raamattu tunne, se on ihmisuskon tuote.

        r


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe