Kotoilu tekee minut hulluksi!!!

Anonyymi

Ei ole harrastuksia, joihin pääsisi lepäämään ja ottamaan rennosti. Jumppa, body-circuit yms jytämusan tahtiin, live-konsertit ynnä muuta. Olen kotona eristyksissä muiden uskovaisten kanssa ja koko ajan soi siioninlaulut ja virret. Eikä yhdessäkään huoneessa tilaa. Ei ole tilaa hengähtää. Lähimetsä on niin nähty. Täällä ei voi myöskään rauhassa tillottaa netflixiä tms. On niin monta näkevää silmäparia kaikkialla. Kännyn pieneltä näytöltä luurit korvis on vähän tylsää, ku täytyy pitää äänet niin pienellä, etten ”paljastu”.

Jumpissa, epäuskoisten kavereiden luona, diskoissa, jumpissa ynnä muissa pystyi rentoutumaan, mutta kun nämä kaikki ovat nyt poissa.
Olen alkanut hajota... Pääni räjähtää kohta. Jatkuvaa siioninlauluakaan ei jaksaisi kauaa enää kuunnella, saatikka kymmenen ihmisen hönkäilyä.... vaikka meitä on sikapaljon, silti olen yksin!

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanoudu reilusti irti velluista niin helpottaa. Jos olet alaikäinen niin se muuttaa asian.

    • Anonyymi

      Jumpsisjömpsis
      Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.

      • Anonyymi

        Eikö ole hankalaa, kun ei itse tiedä, kuka se kutsuja on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole hankalaa, kun ei itse tiedä, kuka se kutsuja on?

        Kolukärryn rautavanteet kutsuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolukärryn rautavanteet kutsuu.

        Eiiiii, ei lähellekään.
        Sinä se olet niiden kovapyöräkäryyjen koukussa.
        Mutta kokeile arvata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiiiii, ei lähellekään.
        Sinä se olet niiden kovapyöräkäryyjen koukussa.
        Mutta kokeile arvata?

        Voittonen?


    • Anonyymi

      voi näitä ihmisten kommentteja kun pari päivää pitää olla itsensä kanssa niin jo pää hajoaa ikilapsista lienee kyse.

      • Anonyymi

        Mistä himputista tiiät, että vain pari päivää? Jos jo nyt oon tulla hulluks, ni mite sitte, jos tää venyy kuukausien mittaseks?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä himputista tiiät, että vain pari päivää? Jos jo nyt oon tulla hulluks, ni mite sitte, jos tää venyy kuukausien mittaseks?

        Hullun on hyvä olla. Nauti siitä.


    • Anonyymi

      Kristityt eivät harrasta avauksessa mainittuja.

      • Anonyymi

        Ei ne, jotka ovat tiukasti tässä yhteisössä kii. Mutta on ihanaa huomata, että on paljon meitä, jotka ovat tähän yhteisöön syntyneitä keskenkasvuisia ihmisiä, jotka eivät voi vielä lähteä rehellisesti omille teille. Ala-ikäisenä on aika pierumaisen vaikeaa taikoa rauhaa ympärilleen, jos kotioloissa joutuu karanteenimaisissa oloissa lymyymään!!!!


    • Anonyymi

      Mitähän, jos hankkisit pari järkevää harrastusta itsellesi?

      • Anonyymi

        Vaikka nukkumista.


      • Anonyymi

        Harrastusmestat ovat kii ja lähimetsä on jo niin nähty! Ei tässä jaksa muuta, ku miettiä ryyppäämistä. Pentele, kun se viinan haku vain on niin hankalaa, kun sen lisäksi, että täytyy olla rahaa, ni täytyy myös maksaa välityspalkkioita aikaihmisille, jotta sitä juomaa saisi. Olen ryystänyt halvinta viinaa jota olen sekoitellut kotikaljaan ja jaffaan. Kotia kun ei viitsi kaljaputeleita kaukalokaupalla kiikuttaa!


    • Anonyymi

      Miksi annat rajoittaa itseäsi? On omaa syytä että on valinnut ahtaan järjestön jossa yksilönvapautta kytätään ja määrätään. Olet itse vapaaehtoisesti mukana joten älä valita.

      • Anonyymi

        Ai että valitsin perheen, johon synnyin?
        Voiko sen vittu tosiaan ite valita???!!!! :O


    • Anonyymi

      Kostona kotoilusta päästin kostean pierun.
      Joudun kyllä siivoamaan roiskeet, mutta hyvää se teki!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Yleareena ei tuo ympärilleni rauhaa. Vauva parkuu ihan samaan tapaan, yleiskone vonkuu ja siioninlaulut raikuvat häiritsevästi kuulokeäänen ylitse. ja koko ajan on joku kyttäämässä, etten vain kuluta aikaa millään "sopimattomilla" sivuilla. Kyllä Yle Areenassakin ajan viettäminen on meidän perheessä epäsopivaa!! Vain uutiset sallitaan eikä niitäkään saa katsoa joka välissä!


    • Anonyymi

      Olen alkanut ryyppäämään. Vanhemmat ovat kyllä huomanneet sen, mutta en ole jaksanut välittää. Olen ihan rikki läpipoikki. Viinaa saa helposti, kun kaupungilla on noita viinan välittäjiä. Hakevat viinaa, kun antaa heille vähän juomarahaa.
      Mutta on tämä kännäilykin alkanut tuntumaan tylsältä! Huom, nyt en ole kännissä, koska viinani on toistaiseksi taas juotu, eikä ole rahaa ostaa lisää. Tarkoituksena on realisoida omaisuutta ja ostaa sillä lisää viinaa. Myynnissä ovat mm. stereoni, vaatteita ja muuta pikku sälää. Tietokoneen jo möin. Eniten tässä hirvityttää se, mitä sitten, kun ei ole enää mitä myydä! Kuulokkeita ja peltoreita en mielelläni myy, koska silloin joutuisin altistuu enemmän tolle jatkuvalle itkumärinälle ja seurasaarnoille ja siioninlauluille, jotka lähes tauotta tuvassamme kuuluvat!

      • Anonyymi

        Möi viinansa ja ryyppäsi rahat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe