kiilasta!!!

NinnuliH

ootteko kuunnellu tätä uutta apiksen kiilaa? jos onko ostamisen arvoinen? ja mitkä on teijen mielestä hyviä levyn biisejä?

9

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Kannattaa ostaa, tähänastisista Apiksen levyistä ehdoitta paras! Ei tosin aukea ensimmäisellä eikä toisella kuuntelukerralla, mutta hiljaa hyvä tulee :) Itse pidän Armo-biisistä syystä että kys. biisi auttaa erinäisten vaikeiden asioiden läpityöstämiseen.

• OceanChild

Hmm.. Pidin jo ekalla kuuntelukerralla ihan, sitten tokalla kuuntelukerralla pidin todella paljon. Kiila on hyvä levy, ilman Tuukkaakin. (Vaikkei Apulanta olekaan enää se sama..)

• maija

Apiksin Kiila on paras apulannan levy!!! Kannattaa ostaa !!!!!!!

• Tyttö_^

kannattaa ostaa! ite ostin heti samana päivänä kun tuli kauppoihin! :D Tosi hyvä levy!

• Chloe

Juup!Mä sain sen jo ennen ku se tuli ees varsinaisesti myyntiin ja oon ihan rakastunu siihen! Kannattaa kyl ostaa :)

• n20

erillainen. rock:)

• ennionni

Kiila on ostamisen arvoinen levy! On se niin hienoa, että Apulanta osaa uudistua ja silti pysyä Apulannan musiikissa! Samin vaihtaminen basson varteen oli hyvä veto, levyltä kuulee hyvän meiningin ja soittamisen ilon! Keikallakin huomas kuinka bändin tyypit on päässy aiva uuteen menoon soittamisessa, kun vertaa viime kesän viimesiä keikkoja! Siis osta ihmeessä Kiila, kevään paras rock-levy! Apulannan paras levy!

• wakener

ROKKKKK

• häiskä-91

Syöpä on hyvä ja valon juuri ja pahempi toistaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2794
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2057
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1852
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1511
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1224
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1010
    Aihe