Ahtisaari rouvineen.

Anonyymi

Ettekö osaa hävetä tätä nykyistä taudin leviämistä Suomessa ja muuallakin maailmassa.Onkohan aika ilmestyä lehtiotsikoihin?

29

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älykääpiöt eivät ymmärrä olla levittämättä koronaa.

      Se ei ole mikään harmiton flunssa, vaan ärhäkästi leviävä ja aivan kaikille yleisvaarallinen tauti.

      • Anonyymi

        Helsingissä on myös tyhmiä lääkäreitä,jotka kokoontuvat bilettämään Itävaltaan ja Rukalle ja palaavat suoraa töihin. Ei ihme että kohta joudutte eristyksiin muusta Suomesta. Täysiä idiootteja näyttää löytyvän pääkaupungista. Siltä annetaan muille neuvoja,mutta itse ei niitä noudateta. Hävetkää .


    • Anonyymi

      Nehän oli jossain feministikonsertissa, olisi ollut naisvihaa peruuttaa se. Aivan kuten on naisvihaa jos hallituksen toimia arvostelee. Tosin oireet on rouvalla niin lieviä, että voi olla, ettei virus ole edes sieltä tarttunut vaan jostain muualta.

    • Anonyymi

      Siellä oli Suomen entinen pressa jossakin naistenpäivien tilaisuudessa hakemassa koronaa. Yksi näistä sai koronan, lisää tulossa. On se kumma kun ei mene perille nämä kiellot.

    • Anonyymi

      Eikös rouva ollut yksin ilman Marttia?

      • Anonyymi

        No kai sa mara asuu samassa lukaalissa rouvansa kanssa. Ukko nyt karanteenissa ehkä tai sitten ei. Koko Helsinki pitäisi laittaa karanteeniin kun tartuttaa koko Suomen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kai sa mara asuu samassa lukaalissa rouvansa kanssa. Ukko nyt karanteenissa ehkä tai sitten ei. Koko Helsinki pitäisi laittaa karanteeniin kun tartuttaa koko Suomen.

        Ensimmäinen tartunta oli kyllä Lapissa.


      • Anonyymi

        Oli ilman Marttia. mutta olihan siellä TOTTAKAI Halonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli ilman Marttia. mutta olihan siellä TOTTAKAI Halonen.

        Mitä sitten jos oli Tarja Halonenkin siellä,
        kai hänellä nyt on oikeus osallistua tapahtumiin
        jotka kokee tärkeiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kai sa mara asuu samassa lukaalissa rouvansa kanssa. Ukko nyt karanteenissa ehkä tai sitten ei. Koko Helsinki pitäisi laittaa karanteeniin kun tartuttaa koko Suomen.

        Tyhmät kiinalaisturistit kun lappaavat Helsinkiin
        töllistelemään kaupunkiamme. Itse kun asun
        Helsingissä 24/7, voin sanoa ettei täällä ole kummoi-
        nenkaan kulttuuritarjonta, ja nyt koronan takia
        kulttuuritarjonta näivettyy entisestään Helsingissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen tartunta oli kyllä Lapissa.

        Oli ensimmäinen, mutta sillä ei ole merkitystä tämän kokonaisuuden kannalta, ainoastaan sillä on Lapin tapauksessa merkitystä, että ei eristetty täysin, vaan laitettiin maailmalle ja muulla Suomessa on esimerkin mukaan yhtä ajattelemattomasti sitten toimittu!


    • Anonyymi

      Kun noita edelläolevia kommentteja lukee, ei voi tulla muuhun ajatukseen kuin siihen, että korona-virus on pesiytynyt näiden kirjoittajien aivoihin.

    • Anonyymi

      Tarjakin on ollut hiljaa koronasta, hävettää varmaan kun tuli mentyä tilaisuuteen.

      • Anonyymi

        Ei tuolta tulee kuin suomalaisten syyllistämistä suustaan. Paras olla siis hiljaa.


      • Anonyymi

        On varmaan pressapeliä.


    • Anonyymi

      Tällä menolla Martti Ahtisaari on leski, ellei vaimonsa
      Eeva tervehdy koronasta. Ikääkin Eevalla jo 83 vuotta,
      täyttää 84 vuotta 18.6.2020.

      Tuossa tammi- ja helmikuussa 2020 kiinalaisturisteja lappasi
      melkeinkpä päivittäin Helsingissä matkalaukkuineen, hallitus
      Eduskunnassa sekä valtuusto ja kaupunginjohtaja Helsingissä
      eivät tehneet tällöin asialle mitään, vasta sitten herättiin nytten
      maaliskuussa kun korona oli saavuttanut jo Suomen ja Helsingin.

      Urho Kekkonen oli leski ajalla 2.12.1974 - 31.8.1986.

      Tellervo Koivisto on ollut leski 12.5.2017 lähtien.

      Hallitus Eduskunnassa sekä valtuusto ja kaupunginjohtaja
      Helsingissä olivat nyt liikkeellä ja valppaina hieman liian myöhään.

      • Anonyymi

        Jeesus oli poikamies ikänsä.


      • Anonyymi

        Jeesus oli poikamies ikänsä.


    • Anonyymi

      Martillakin tartunta.

      • Anonyymi

        Tyhmyydestä sakotettiin oikeaan osoitteeseen, koska nyt korona voi aiheuttaa tuntuvia säästöjä valtiolle.


      • Anonyymi

        Te olette kaikki syyllisiä Martin koronaan holtittomalla käytöksellänne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te olette kaikki syyllisiä Martin koronaan holtittomalla käytöksellänne!

        Kuinka paljon valtiolle ja eläkelaitoksille syntyy säästöä vuodessa pariskunnasta yhteensä.
        Kaatuuko rauhanyhdistyksen toiminta, jolla rahastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te olette kaikki syyllisiä Martin koronaan holtittomalla käytöksellänne!

        Kuinka paljon valtiolle ja eläkelaitoksille syntyy säästöä vuodessa pariskunnasta yhteensä.
        Kaatuuko rauhanyhdistyksen toiminta, jolla rahastaa.


    • Anonyymi

      Onkos siellä Hälssingin säätytalossa mitkä säädyt nykyään edustettuina vai onko meno ihan säädytöntä ?

    • Anonyymi

      Kivaa ollla pöndellä

      • Anonyymi

        Kommenttisi kertoo kaiken teistä hellsinkiläisistä. Se tuppukylä on ääriään myöten täynnä älykääpiöitä.


    • Anonyymi

      Aika paha. Kuin eläväkuollut jo.

    • Anonyymi

      Ei se Maran Namibian seikkailukaan tainut aivan nappiin mennä. Ne suomalaiset rauhanturvaajat , meinaan.

    • Anonyymi

      Pikaista paranemista Maralle ja Eevalle!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      788
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      518
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe