Koitin laittaa käsisaippuaa bensatankkiin, mutta vieläkin näyttää likaiselta kun tulpan reiästä tutkailee. Lisäksi tuli käyntiongelmia ja moottorin vikavalo syttyi,
Mites moottori puhdistetaan sisältä??
20
232
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa korona sekoittaa reppanat ja sadut sen mukaisia
- Anonyymi
On uskottava että hörhöjä riittää kirjottelemaan!
Joop joitakin olen tavannut livemä ,,,esimkiksi bensaasemilla kun ovat tankaneet kulkupelejään?
- Anonyymi
Kaada öljynvaihdon yhteydessä öljykorkista vanhojen öljyjen sekaan sellainen pieni pullo fairya (400ml) ja anna käydä puoli tuntia. Puhdistustehoa voi parantaa jos kierrätät konetta. Päästä sitten vanhat öljyt pois ja kaada uudet. Sen jälkeen moottori kiiltävän puhdas sisältä.
- Anonyymi
Pura se mielikuvitusmoottori ja puhdista hammasharjalla.
- Anonyymi
Oletan. että nämä mites-jutut ovat olevinaan hauskoja. Lienee normaalia, että ketään ei naurata.
- Anonyymi
Missä päin corona on jo noin paha ??
- Anonyymi
Dacia on kyllä ruma vehe, miten kehtaavatkin tuollaisella ajella päiväsaikaan?🤣😭😅😂
- Anonyymi
Dacia on kyllä ruma vehe: Taisi olla ,,,kangastusta , silmissäsi näky tuo,vaikka jatkoit matkustusta .............................................. !
- Anonyymi
Öljypohjan kautta pääsee lähemmäksi sisintä. Tarkoituksesta en tiedä.
- Anonyymi
Pistin tänään fairya 400ml tankkiin ja öljyn sekaan. Johan alkoi puhdistua. Kiitos vinkeistä!
- Anonyymi
Jos sattuu että se Fairy puhdistaa niin paljon että kone rupeaa vuotamaan öljyä ulospäin ,siis tippoja löytyy alta ajon jälkeen nin silloin on tarpeen sekoittaa moottoriöljyyn pieni pullo kyyläri cementtiä ja ajaa pieni lenkki heti täytön jälkeen !!!
- Anonyymi
Koitin laittaa käsisaippuaa bensatankkiin: Se vikavalo kertoo että sitä työtä ei saa tehdä niin likaisilla käsillä, käsien pesu ja yritä uudelleen !
- Anonyymi
Näit näkyjä, ei Daciassa ole vikavaloja. Se on rikki menevää tekniikkaa, se vikavalo. Daciassa ei ole moisia turhuuksia.
- Anonyymi
Minä kun pistin käsidesiä moottori öljyyn niin puolentunnin päästä syttyi moottorilampun tilalle keltainen nyrkinkuva !!!
- Anonyymi
Paa vähän asennushiekkaa tulpareijistä sitten tarttailet niin hyvä tulee.Ihan oikeesti sä et tee autolla hevonvittua.
- Anonyymi
Minä ajattelin pelata varman päälle ja puhdistaa Sanderoni moottorin todella hyvin sisäpuolelta. Kaadoin siis öljynvaihdon yhteydessä litran tinneriä öljynsekaan. Mielenkiinnolla jään odottamaan tuloksia, toistaiseksi en ole huomannut muutakuin hieman pomppivan kyydin. Sekin saattaa johtua tankkaamastani Shellin polttoaineesta. Kutsutaanhan sitä joissain piireissä kengurubensaksi.
- Anonyymi
Mulla on Jopossa puhtaat ketjut. Kiitos. Tv. Jopomiäs
- Anonyymi
Polje poju polje. Kyllä kettinkiä riittää. Tv. Dacia-kuski
- Anonyymi
Apuva. Mun Joposta män ketju poikki ja rikki ja särki on kala. Kiitos. Taru
- Anonyymi
Palasaippua maistuu hyvältä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011641- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31990Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K55809En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49771Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702