Mä tiiän et se oot sä. Ainoo mitä epäilen on se motiivi. Kuuluu pääs isän sanat ”hakkerit haluu vaan rahaa”.. ja se ajatus tuntuu ikävältä
Popompom do pom
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pompi iha rauhassa aika lapsellista touhus
- Anonyymi
Jaa..
- Anonyymi
Ikävä motiivina on ikävä ilman motiivia->tunteet-<suhteet.
- Anonyymi
On sullakin elämä, vinkua täällä päivästä toiseen turhanpäiväistä paskaa. Oletko onnellinen elämääsi? Säälin sinua, tosin en tiedä miltä se tuntuu, kun en tunne mitään.
- Anonyymi
niin ja toisaalta sulla ei ole hajuakaan kuka tuo aloittaja on (sivusta)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin ja toisaalta sulla ei ole hajuakaan kuka tuo aloittaja on (sivusta)
Niin ei ole ei, en edes haluaisi tuntea kyseistä ihmistä, mitä hyötyä siitä olisi? Ei siitä täälläkään ole, kuin harmia.
- Anonyymi
Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Oletteko karanteenissa? Tosi ilkeää käytöstä.
- Anonyymi
Mikä tämä sun hakkeri juttu on? Epäilet jonkun sut hakkeroineen ja että on nimenomaan täältä palstalta, vai miten? Oletko sama joka kinusi kikkeliä eilen?
- Anonyymi
:Ddddddd
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:Ddddddd
Enhän minä ikinä ole kikkeliä kinunnut keltään ;;;)
- Anonyymi
Kyllä se hakkeriulisija on joku sairas mies selvästi, mutta sen kummemmin en toiveistaan ja tarpeistaan tiedä. Sinänsä ihan tiukka narratiivi, atktukea ja penistä👍🤣
Mun motiivi on se että haluan että tiedät tunteeni. Tiedän että minun hän on aika etevä myös hakkeroinnissa.
- Anonyymi
Ja kukahan se sinäkin mahdat olla..
Anonyymi kirjoitti:
Ja kukahan se sinäkin mahdat olla..
En kukaan niinkuin sinäkin. Anonyymi muumipalstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233061Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122159Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.702013Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001853Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761583Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401366Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141292Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111095
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076