Mä tiiän et se oot sä. Ainoo mitä epäilen on se motiivi. Kuuluu pääs isän sanat ”hakkerit haluu vaan rahaa”.. ja se ajatus tuntuu ikävältä
Popompom do pom
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pompi iha rauhassa aika lapsellista touhus
- Anonyymi
Jaa..
- Anonyymi
Ikävä motiivina on ikävä ilman motiivia->tunteet-<suhteet.
- Anonyymi
On sullakin elämä, vinkua täällä päivästä toiseen turhanpäiväistä paskaa. Oletko onnellinen elämääsi? Säälin sinua, tosin en tiedä miltä se tuntuu, kun en tunne mitään.
- Anonyymi
niin ja toisaalta sulla ei ole hajuakaan kuka tuo aloittaja on (sivusta)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin ja toisaalta sulla ei ole hajuakaan kuka tuo aloittaja on (sivusta)
Niin ei ole ei, en edes haluaisi tuntea kyseistä ihmistä, mitä hyötyä siitä olisi? Ei siitä täälläkään ole, kuin harmia.
- Anonyymi
Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Oletteko karanteenissa? Tosi ilkeää käytöstä.
- Anonyymi
Mikä tämä sun hakkeri juttu on? Epäilet jonkun sut hakkeroineen ja että on nimenomaan täältä palstalta, vai miten? Oletko sama joka kinusi kikkeliä eilen?
- Anonyymi
:Ddddddd
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:Ddddddd
Enhän minä ikinä ole kikkeliä kinunnut keltään ;;;)
- Anonyymi
Kyllä se hakkeriulisija on joku sairas mies selvästi, mutta sen kummemmin en toiveistaan ja tarpeistaan tiedä. Sinänsä ihan tiukka narratiivi, atktukea ja penistä👍🤣
Mun motiivi on se että haluan että tiedät tunteeni. Tiedän että minun hän on aika etevä myös hakkeroinnissa.
- Anonyymi
Ja kukahan se sinäkin mahdat olla..
Anonyymi kirjoitti:
Ja kukahan se sinäkin mahdat olla..
En kukaan niinkuin sinäkin. Anonyymi muumipalstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743830Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873090Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472956Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572451Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632250- 1601880
- 781575
- 331467
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372