meidät - joulupukki tonttuineen lupasi paremman tulevaisuuden, vähemmän veroja, enemmän työpaikkoja - nyt en enää usko joulupukkiin vaikka sillä olisi kunka punaiset vaatteet ja aatteet - sillä lupaukset eivät ole toteutuneet.
Enemmän veroja - ainakin välillisesti ja vähemmän työpaikkoja, tulevaisuus näyttää huonolta joten muista kansalainen ÄLÄ USKO ENÄÄ JOULUPUKKIIN SILLÄ JOULUPUKKI VALEHTELEE.
Joulupukki on pettänyt
6
230
Vastaukset
- Donna Cloud
Joulupukki on ollut ainoa mihin olen vielä jotenkin uskonut. Hän on aina tuonut vähintään yhden lahjan koska olen ollut kiltti.
Kiltteyteni on loppunut.
Pukki lupaa tuoda lahjoja, mutta ottaakin niitä pois, vaikka olisin ollut kuinka kiltti.
Tämä ei ole oikein. Minustakin on kauheaa kun Joulupukki tonttuineen kieroilee ja huijaa.- Kalle
Vaan Paavo Lipponen!
- Donna Cloud
Kalle kirjoitti:
Vaan Paavo Lipponen!
Onneksi selvisi. Jotenkin on tuntunut jo pitemmän aikaa siltä, että kyllä joku mua huijaa!
Eikä ihan vähän...vaan paljon!! - Mutta
Donna Cloud kirjoitti:
Onneksi selvisi. Jotenkin on tuntunut jo pitemmän aikaa siltä, että kyllä joku mua huijaa!
Eikä ihan vähän...vaan paljon!!sen käsi on aina lompakossasi.
Rahat sille kelpaa, ei se muusta välitä!
- tämä selvisi
mistä joulupukki ja tontut juontuvat - www.google.fi/sakilaiset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584