Jos kalja loppuu, viina, huumeet? Tuleeko nyt päihderiippuvaisille pakollinen vieroitusjakso, kun hallitus tehtaille lisää rajoituksia?
Onko suurin pelko
102
176
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pelko? Miksi uskovaisen pitäisi pelätä mitään? Täällä tosin kirjoittaa moni vankkumaton ateisti kuten Repe Ruutikallio ja monet muut jotka on paniikissa kun ovat vähätelleet Jumalan arvovaltaa ja nyt maailman tilanne on mikä on.
- Anonyymi
Ei huolta. Viisikko järjestää. Onhan narkomaanit ja päihderiippuvaiset hallituksemme erityisessä suojeluksessa. Varmaankin nyt jo haetaan ulkomaita myöten lisää piikitettävää tavaraa.
- Anonyymi
🤣🤣
Kätevä isäntä panee vahvat kotikaljat uutteesta viikossa ja huonekasveiksi viherpeukalo valitsee pössyteltävää.
Ei siis mitään hätää.- Anonyymi
Olenkin ihmetellyt. Nyt sekin selvisi. Vaikka itse ei olisi selvinnytkään.
- Anonyymi
Ehdin jo elätellä toiveita. Pahus!
Anonyymi kirjoitti:
Ehdin jo elätellä toiveita. Pahus!
Unohdin kokonaan tuon viinan, joka mainittiin aloituksessa.
Rankin käyttäminenhän menee ihan samaan tapaan kuin tuon vahvan kotikaljan paneminen, eikä tislaaminenkaan ole rakettitiedettä.
Olenkin jo tammipölkkyjä tuossa katsellut, niistä voisi vuolla lastuja joita sitten tulella pikkuisen hiillostaa. Lastut rosteriastiaan tisleen kanssa, niin saa maukasta tuotetta pelkän teollisen liuottimen sijaan. Olisi vaan pitänyt aloittaa jo 20 vuotta sitten tuotanto...- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Rankin käyttäminenhän menee ihan samaan tapaan kuin tuon vahvan kotikaljan paneminen, eikä tislaaminenkaan ole rakettitiedettä.
Olenkin jo tammipölkkyjä tuossa katsellut, niistä voisi vuolla lastuja joita sitten tulella pikkuisen hiillostaa. Lastut rosteriastiaan tisleen kanssa, niin saa maukasta tuotetta pelkän teollisen liuottimen sijaan. Olisi vaan pitänyt aloittaa jo 20 vuotta sitten tuotanto...Äh, kyllä se vanha juoppo aina jostain viinaa saa sanoi isäpuolikin viimeisinä eli päivinään. Ja niin sai.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Olenkin jo tammipölkkyjä tuossa katsellut, niistä voisi vuolla lastuja joita sitten tulella pikkuisen hiillostaa. Lastut rosteriastiaan tisleen kanssa, niin saa maukasta tuotetta pelkän teollisen liuottimen sijaan. Olisi vaan pitänyt aloittaa jo 20 vuotta sitten tuotanto...Jalopuutakin poltetaan hetkellisen ohimenevän nautinnon vuoksi? Oi aikoja, oi syntisyyttä!
Anonyymi kirjoitti:
Jalopuutakin poltetaan hetkellisen ohimenevän nautinnon vuoksi? Oi aikoja, oi syntisyyttä!
Eikö epäjumalasi käskenyt nauttia maan antimista?
Käytettyä viinyrypälemehua muuten kristinuskonharhaiset nauttivat kannibaalijuhlissaan huonosti riippuneen ja huonosti ilmakuivatun jeesuksenkannikan palanpainikkeeksi.
En siis heitelisi kiviä lasitalossa.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Eikö epäjumalasi käskenyt nauttia maan antimista?
Käytettyä viinyrypälemehua muuten kristinuskonharhaiset nauttivat kannibaalijuhlissaan huonosti riippuneen ja huonosti ilmakuivatun jeesuksenkannikan palanpainikkeeksi.
En siis heitelisi kiviä lasitalossa.Yritätkö nyt väittää, että kiinalaiset vääräuskoiset toimisivat Raamatun ohjeen mukaan syödessään kaikkea mikä liikkuu tai on joskus sentään liikkunut?
Kyllä teille ateisteille on sitten vaikeaa erottaa ainoaa oikeaa oppia kaikista vääristä. Miten se voi olla noin vaikeaa, kun oikeita oppeja on vain YKSI.
- Anonyymi
Nytkö pyydän anteeksi sitä että syljit päälleni?
Erilaiset riippuvuudet luokitellaan sairauksiksi, mutta uskonharhalle ei sinänsä ole tautiluokitusta. Vain ihan selville lataamotapauksille, kuten varajeesuksille ICD luokitus löytyy.
Olisiko asiatonta viitata uskonharhaisiin ICD-10 F22 koodilla?
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00373- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Erilaiset riippuvuudet luokitellaan sairauksiksi, mutta uskonharhalle ei sinänsä ole tautiluokitusta. Vain ihan selville lataamotapauksille, kuten varajeesuksille ICD luokitus löytyy.
Olisiko asiatonta viitata uskonharhaisiin ICD-10 F22 koodilla?
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00373Sanoo henkilö joka juuri tunnusti olevansa juoppo sekä narkki.
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo henkilö joka juuri tunnusti olevansa juoppo sekä narkki.
Huomaa kuitenkin, etten ole taikauskoinen.
Luettakoon se minulle eduksi.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Luettakoon se minulle eduksi.En lue, eikä lueta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä sitten? Ei tuo ole ollut täällä salaisuus ja homokin se on. Niin?
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Luettakoon se minulle eduksi.Sivusta. Ei se ole etu, ettet usko Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen Vapahtajaasi. Mutta ihminen olet silti ja Jeesus rakastaa sinua, uskot sitä tai et.
Ei minulla muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä sitten? Ei tuo ole ollut täällä salaisuus ja homokin se on. Niin?
Eli riivattu monin tavoin. Niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli riivattu monin tavoin. Niin?
Jeesus rakastaa häntä, tee sinä samoin.
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta. Ei se ole etu, ettet usko Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen Vapahtajaasi. Mutta ihminen olet silti ja Jeesus rakastaa sinua, uskot sitä tai et.
Ei minulla muuta.En hyväksy satuolentojen rakkautta, enkä varsinkaan pakkorakkautta, jonka hylkäämisen seurauksena on ikuinen kidutus.
Vain sairas tai heikko mieli osallistuu moiseen sadomasokistiseen leikkiin, vaikka se onkin fiktiivistä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikeaa se on. Perin vaikeaa. Sanoisinko hankalaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaisi minulle muuten mutta asetan rakastajattarilleni tiettyjä älyllisiä ominaisuuksia, joten taikauskoisilla ei ole mahdollisuuksia rakkaussuhteeseen kanssani.
Yksipuolisesti voitte toki ihannoida ja jopa palvoa, mutta ihmeitä en suostu tekemään.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älähän nyt. Jeesus rakastaa sinua kun, tuntuuko se mahdottomalta?
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
En hyväksy satuolentojen rakkautta, enkä varsinkaan pakkorakkautta, jonka hylkäämisen seurauksena on ikuinen kidutus.
Vain sairas tai heikko mieli osallistuu moiseen sadomasokistiseen leikkiin, vaikka se onkin fiktiivistä.Et niin. Mutta kirjoitettu on, ettei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Herran suusta lähtee.
Anonyymi kirjoitti:
Et niin. Mutta kirjoitettu on, ettei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Herran suusta lähtee.
En ole viiteenkymmeneen vuoteen tarvinnut satuolentojen sanoja ja ihan hyvin olen elänyt, tehnyt ja nähnyt asioita joista moni ei edes uskalla uneksia.
Sitä tosin mietin, että jos oikea jumala on olemassa, haukkaa suurin osa uskovaista hatullisen paskaa. Jumalia on nimittäin ihmisen toimesta luotu tuhansia, eikä yhdestäkään ole minkäänlaista todellista havaintoa saatu.
Tilastollisesti ottaen voitte siis olla yhteen noista tuhansista jumalista uskovaisina melko varmoja, että häpeäjono odottaa jos oikea jumala on olemassa.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
En ole viiteenkymmeneen vuoteen tarvinnut satuolentojen sanoja ja ihan hyvin olen elänyt, tehnyt ja nähnyt asioita joista moni ei edes uskalla uneksia.
Sitä tosin mietin, että jos oikea jumala on olemassa, haukkaa suurin osa uskovaista hatullisen paskaa. Jumalia on nimittäin ihmisen toimesta luotu tuhansia, eikä yhdestäkään ole minkäänlaista todellista havaintoa saatu.
Tilastollisesti ottaen voitte siis olla yhteen noista tuhansista jumalista uskovaisina melko varmoja, että häpeäjono odottaa jos oikea jumala on olemassa.Huumepäissä näkee monenlaisia asioita. Mitäs jos sulkisi suuren suusi. Paskiainen
Anonyymi kirjoitti:
Huumepäissä näkee monenlaisia asioita. Mitäs jos sulkisi suuren suusi. Paskiainen
Taikauskoisena yrittäisin hartaalla polvirukouksella anoa enemmän järkeä ja parempia kommentteja epäjumalaltani.
Tulos olisi kuitenkin yhtä surkea kuin yrityksesi, valitettavasti.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Tilastollisesti ottaen voitte siis olla yhteen noista tuhansista jumalista uskovaisina melko varmoja, että häpeäjono odottaa jos oikea jumala on olemassa.Kirjoitettu on, ei yksikään, joka Herraa odottaa, joudu häpeään.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Taikauskoisena yrittäisin hartaalla polvirukouksella anoa enemmän järkeä ja parempia kommentteja epäjumalaltani.
Tulos olisi kuitenkin yhtä surkea kuin yrityksesi, valitettavasti.Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Sen tiedän vailla polvirukoustakin. Joten kommenttini on täysin samalla tasolla sinun kanssasi. Enempää ei kaltaisesi huru-ukko ansaitse.
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitettu on, ei yksikään, joka Herraa odottaa, joudu häpeään.
Vain häpeä odottaa taikauskoista ja siitä hyvänä esimerkkinä pandemia.
Jos oikeasti uskot epäjumalaasi, et terveyskeskukseen hakeudu sairastuessasi, vaan luotat epäjumalasi parantavaan voimaan.
Väitän että olet jo häpäissyt epäjumalasi sekä itsesi ja teet sen taas uudelleen.Anonyymi kirjoitti:
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Sen tiedän vailla polvirukoustakin. Joten kommenttini on täysin samalla tasolla sinun kanssasi. Enempää ei kaltaisesi huru-ukko ansaitse.
Epäjumalasi lienee kuitenkin varsin pettynyt onnettomaan ulosantiisi.
Ja muista myös sen oikean jumalan olemassaolon mahdollisuus. Joudut tilille epäjumalan palvonnastasi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ts. iloinen naurjaa
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
En hyväksy satuolentojen rakkautta, enkä varsinkaan pakkorakkautta, jonka hylkäämisen seurauksena on ikuinen kidutus.
Vain sairas tai heikko mieli osallistuu moiseen sadomasokistiseen leikkiin, vaikka se onkin fiktiivistä.Miksi sitten hyväksyt maailman suorittaman pahan, ihmiskaupan, huumehelvetit, orjuuden, eli olet mielestäni skitso ajatuksissasi. Moitit toista, ja syy on ihmisen, ja hyväksyt pahan, syy on siinäkin ihmisen.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Epäjumalasi lienee kuitenkin varsin pettynyt onnettomaan ulosantiisi.
Ja muista myös sen oikean jumalan olemassaolon mahdollisuus. Joudut tilille epäjumalan palvonnastasi.Tasoissa siis ollaan. Jumalani on pettynyt minuun, ja sinuun. Minulla on se etu että saan syntini anteeksi, sinä et, niin kauan kun et halua tehdä parannusta, täyskäännöstä. Akselisi ympäri, myötäpäivään. Koska olet jo niin kauan herjannut, olet tehnyt itsellesi mahdottomaksi pelastautua. Lähes mahdottomaksi.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Jos oikeasti uskot epäjumalaasi, et terveyskeskukseen hakeudu sairastuessasi, vaan luotat epäjumalasi parantavaan voimaan.
Väitän että olet jo häpäissyt epäjumalasi sekä itsesi ja teet sen taas uudelleen.Kirjoitettu on, joka "itse kantoi meidän syntimme" ruumiissansa ristinpuuhun, että me, synneistä pois kuolleina, eläisimme vanhurskaudelle; ja hänen "haavainsa kautta te olette paratut".
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten hyväksyt maailman suorittaman pahan, ihmiskaupan, huumehelvetit, orjuuden, eli olet mielestäni skitso ajatuksissasi. Moitit toista, ja syy on ihmisen, ja hyväksyt pahan, syy on siinäkin ihmisen.
En hyväksy mainitsemiasi asioita, mistä moiseen olkiukkoon päädyit?
Epäjumalasi ei pysty noita estämään, vaikka on kaiken muka ennalta näkevä ja muka pystyy mihin vain.
Noloa taikauskoisen epäjumalan kannalta ovat nuo tulokset. Antaisit potkut tuollaiselle tunarille!- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
En hyväksy mainitsemiasi asioita, mistä moiseen olkiukkoon päädyit?
Epäjumalasi ei pysty noita estämään, vaikka on kaiken muka ennalta näkevä ja muka pystyy mihin vain.
Noloa taikauskoisen epäjumalan kannalta ovat nuo tulokset. Antaisit potkut tuollaiselle tunarille!Eli odotat Jumalan ottavan sinua niskasta ja heittävän rotkoon? Jumala on kuitenkin hämmästyttävän pitkämielinen.
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitettu on, joka "itse kantoi meidän syntimme" ruumiissansa ristinpuuhun, että me, synneistä pois kuolleina, eläisimme vanhurskaudelle; ja hänen "haavainsa kautta te olette paratut".
Ajatus syyttömästä syntipukista on iljettävä ja jokainen tuota juhlinut joutuu häpeänsä itse kantamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Tasoissa siis ollaan. Jumalani on pettynyt minuun, ja sinuun. Minulla on se etu että saan syntini anteeksi, sinä et, niin kauan kun et halua tehdä parannusta, täyskäännöstä. Akselisi ympäri, myötäpäivään. Koska olet jo niin kauan herjannut, olet tehnyt itsellesi mahdottomaksi pelastautua. Lähes mahdottomaksi.
Emme ole tasoissa, koska minulla ei ole epäjumalaa.
En siis voi tehdä syntiä häntä vastaan ja olen siis täysin synnitön, enkä tarvitse kenenkään armoa.
Taikauskoisena muista aina kunnioittaa synnitöntä ateistia polvistumalla, ottamalla lakin päästä ja luomalla syntisen katseesi maahan.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Emme ole tasoissa, koska minulla ei ole epäjumalaa.
En siis voi tehdä syntiä häntä vastaan ja olen siis täysin synnitön, enkä tarvitse kenenkään armoa.
Taikauskoisena muista aina kunnioittaa synnitöntä ateistia polvistumalla, ottamalla lakin päästä ja luomalla syntisen katseesi maahan.Jos tapaisin kaltaisesi silmästä silmään, ryhtyisin radikaaleihin ennalta ehkäiseviin toimiin,täysin moraalittomana ja pitelemättömänä olet näet vaaraksi yhteiskunnalle ja sen asukkaille.
Anonyymi kirjoitti:
Eli odotat Jumalan ottavan sinua niskasta ja heittävän rotkoon? Jumala on kuitenkin hämmästyttävän pitkämielinen.
No en tietenkään, mutta mieti omalta kohdaltasi jos ihan oikea jumala onkin olemassa.
Mitä luulet sen kysyvän kristinuskon kolmiomaisen epäjumalan palvomisesta?
Tämän ajatuksen myötä toivotan sinulle ja kaltaisillesi taikauskoisille painajaisia lopuksi ikää.Anonyymi kirjoitti:
Jos tapaisin kaltaisesi silmästä silmään, ryhtyisin radikaaleihin ennalta ehkäiseviin toimiin,täysin moraalittomana ja pitelemättömänä olet näet vaaraksi yhteiskunnalle ja sen asukkaille.
Taikauskoisen näppäinsoturin on helppo jauhaa anona. Kukaan ei livenä uskalla edes yrittää, valitan.
Eikö epäjumalasi pystyisi estämään rienaustani jos olisi olevainen?- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
No en tietenkään, mutta mieti omalta kohdaltasi jos ihan oikea jumala onkin olemassa.
Mitä luulet sen kysyvän kristinuskon kolmiomaisen epäjumalan palvomisesta?
Tämän ajatuksen myötä toivotan sinulle ja kaltaisillesi taikauskoisille painajaisia lopuksi ikää.Kiitoksia vaan. Painajaiseni loppui jo vuosikausia sitten.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Ajatus syyttömästä syntipukista on iljettävä ja jokainen tuota juhlinut joutuu häpeänsä itse kantamaan.
Kuulkaa, mitä Raamattu sanoo: ”teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen, teidät hän teki eläviksi yhdessä hänen kanssaan, antaen meille anteeksi kaikki rikokset, ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin. Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.” (Kol. 2:13-15)
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Taikauskoisen näppäinsoturin on helppo jauhaa anona. Kukaan ei livenä uskalla edes yrittää, valitan.
Eikö epäjumalasi pystyisi estämään rienaustani jos olisi olevainen?Luulen että Jumalaa ei kiinnosta. Vielä. Jokaiselle tulee aika jolloin otetaan sanasta miestä ja sarvesta härkää. Mitä muuten sinuun tulee, luulet olevasi hurmeissasi voittamaton. Ihminen sinäkin vain olet.
Anonyymi kirjoitti:
Kuulkaa, mitä Raamattu sanoo: ”teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen, teidät hän teki eläviksi yhdessä hänen kanssaan, antaen meille anteeksi kaikki rikokset, ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin. Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.” (Kol. 2:13-15)
Todellisuus ei toimi näin, paitsi taikauskoisten taikamaailmassa.
Olemattoman jumalan puolesta joutuvat ihmiset toimimaan kirjoittamalla, puhumalla, ampumalla, räjäyttämällä ja kaikkea tuolta väliltä.
Jos uskonharhainen ihminen istuu perseellään ja vaikkapa runkkaa säälimättömästi ympäri vuorokauden, ei hänen epäjumalansa sillä välin tee yhtään mitään.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Olemattoman jumalan puolesta joutuvat ihmiset toimimaan kirjoittamalla, puhumalla, ampumalla, räjäyttämällä ja kaikkea tuolta väliltä.
Jos uskonharhainen ihminen istuu perseellään ja vaikkapa runkkaa säälimättömästi ympäri vuorokauden, ei hänen epäjumalansa sillä välin tee yhtään mitään.Varmasti tekee, yhtä ja toista. Antaa runkkarin kuitenkin runkata koska runkkarillakin on ihan oma tahto.
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että Jumalaa ei kiinnosta. Vielä. Jokaiselle tulee aika jolloin otetaan sanasta miestä ja sarvesta härkää. Mitä muuten sinuun tulee, luulet olevasi hurmeissasi voittamaton. Ihminen sinäkin vain olet.
Olen ihminen niiden ihmisten tavoin jotka loivat jumalat.
Valitettavasti kuulun siis lajiin, joka työkseen vedättää lajikumppaneitaan elääkseen helppoa elämää helposti vedätettävien kustannuksella.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Olen ihminen niiden ihmisten tavoin jotka loivat jumalat.
Valitettavasti kuulun siis lajiin, joka työkseen vedättää lajikumppaneitaan elääkseen helppoa elämää helposti vedätettävien kustannuksella.Jostain syystä haluan olla vedätettävissä siten kuin itse haluan. Useimpia vedätetään, ja viedään kuin pässiä narussa, heidän sitä edes itse ymmärtämättä.
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti tekee, yhtä ja toista. Antaa runkkarin kuitenkin runkata koska runkkarillakin on ihan oma tahto.
Epäjumalasi ei tee yhtään mitään, juuri todistit osallistumalla hänen olemattomuutensa.
Jos epäjumalasi on oikea jumala, estää hän helposti tämänkin hänen ja sinun häpäisysi julkaisun. Vai häpäisetkö epäjumalasi olemalla eri mieltä.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Jos uskonharhainen ihminen istuu perseellään ja vaikkapa runkkaa säälimättömästi ympäri vuorokauden, ei hänen epäjumalansa sillä välin tee yhtään mitään.Joh. 14:27 Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
Joh. 16:33 Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."
Room. 5:1 Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
Fil. 4:7 ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
Kol. 3:15 Ja vallitkoon teidän sydämissänne Kristuksen rauha, johon te olette kutsututkin yhdessä ruumiissa, ja olkaa kiitolliset. - Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Jos uskonharhainen ihminen istuu perseellään ja vaikkapa runkkaa säälimättömästi ympäri vuorokauden, ei hänen epäjumalansa sillä välin tee yhtään mitään.Joh. 14:27 Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
Joh. 16:33 Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."
Room. 5:1 Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
Fil. 4:7 ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
Kol. 3:15 Ja vallitkoon teidän sydämissänne Kristuksen rauha, johon te olette kutsututkin yhdessä ruumiissa, ja olkaa kiitolliset. - Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Epäjumalasi ei tee yhtään mitään, juuri todistit osallistumalla hänen olemattomuutensa.
Jos epäjumalasi on oikea jumala, estää hän helposti tämänkin hänen ja sinun häpäisysi julkaisun. Vai häpäisetkö epäjumalasi olemalla eri mieltä.Juuri todistin väkevästi että Jumala on antanut ihmiselle vapaan tahdon. Nytkin suuressa armossaan hän antaa sinun häpäistä itsensä. Niin kuin hän antaa minunkin osallistua näinkin typerään väittelyyn.
Anonyymi kirjoitti:
Joh. 14:27 Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
Kol. 3:15 Ja vallitkoon teidän sydämissänne Kristuksen rauha, johon te olette kutsututkin yhdessä ruumiissa, ja olkaa kiitolliset.Paskan jauhaminen ei tee vaikutusta, valitan.
Anonyymi kirjoitti:
Juuri todistin väkevästi että Jumala on antanut ihmiselle vapaan tahdon. Nytkin suuressa armossaan hän antaa sinun häpäistä itsensä. Niin kuin hän antaa minunkin osallistua näinkin typerään väittelyyn.
Epäjumalasi on kuitenkin kyvytön auttamaan sinua taikauskossasi, eikä edelleenkään pysty estämään minua häntä halveksumasta.
Valitan, taikauskoinen häviää aina, koska hänen epäjumalansa ei olemattomuuttaan pysty edes estämään maan matosta maailmojen luojaa rienaamasta.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Epäjumalasi on kuitenkin kyvytön auttamaan sinua taikauskossasi, eikä edelleenkään pysty estämään minua häntä halveksumasta.
Valitan, taikauskoinen häviää aina, koska hänen epäjumalansa ei olemattomuuttaan pysty edes estämään maan matosta maailmojen luojaa rienaamasta.Mitä ihminen kylvää sitä hän myös niittää. Niin siinä sitten lopulta käy.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Paskan jauhaminen ei tee vaikutusta, valitan.
Raamattu ... (KR38)
115 PSALMI.
Herralle ainoalle kunnia.
1151
Älä meille, Herra, älä meille,
vaan omalle nimellesi anna kunnia
armosi ja totuutesi tähden.
2
Miksi pakanat saisivat sanoa:
"Missä on heidän Jumalansa?"
3
Meidän Jumalamme on taivaissa;
mitä ikinä hän tahtoo, sen hän tekee.
4
Mutta heidän epäjumalansa ovat hopeata ja kultaa,
ihmiskätten tekoa.
5Niillä on suu, mutta eivät ne puhu,
niillä on silmät, mutta eivät näe.
6Niillä on korvat, mutta eivät kuule,
niillä on nenä, mutta eivät hajua tunne.
7Niiden kädet eivät koske,
niiden jalat eivät astu,
ei tule ääntä niiden kurkusta.
8
Niiden kaltaisia ovat niiden tekijät
ja kaikki, jotka turvaavat niihin.
9
Israel, turvaa Herraan —
hän on heidän apunsa ja kilpensä.
10Te, Aaronin suku, turvatkaa Herraan —
11Te, Herraa pelkääväiset, turvatkaa Herraan —
12
Herra muistaa meitä ja siunaa,
hän siunaa Israelin sukua,
hän siunaa Aaronin sukua,
13hän siunaa niitä, jotka Herraa pelkäävät,
niin pieniä kuin suuriakin.
14
Herra lisätköön teitä,
sekä teitä että teidän lapsianne.
15
Te olette Herran siunatut,
hänen, joka on tehnyt taivaan ja maan.
16Taivas on Herran taivas,
mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille.
17
Eivät kuolleet ylistä Herraa,
ei kukaan hiljaisuuteen astuneista.
18
Mutta me, me kiitämme Herraa,
nyt ja iankaikkisesti.
Halleluja!
116 PSALMI.
Pelastetun kiitosuhri.
1161
Minä rakastan Herraa,
sillä hän kuulee minun ääneni ja rukoukseni;
2sillä hän on kallistanut korvansa minun puoleeni,
ja minä huudan häntä avuksi kaiken elinaikani.
3
Kuoleman paulat piirittivät minut,
tuonelan ahdistukset kohtasivat minua;
minä jouduin hätään ja murheeseen.
4Mutta minä huusin avukseni Herran nimeä:
"Oi Herra, pelasta minun sieluni!"
5
Herra on armollinen ja vanhurskas,
meidän Jumalamme on laupias.
6Herra varjelee yksinkertaiset;
minä olin viheliäinen, mutta hän auttoi minua.
7
Palaja, sieluni, takaisin lepoosi,
sillä Herra on tehnyt sinulle hyvin.
8
Sillä sinä olet pelastanut minun sieluni kuolemasta,
minun silmäni kyynelistä, jalkani kompastumasta.
9Minä saan vaeltaa Herran kasvojen edessä
elävien maassa.
10
Minä uskon, sentähden minä puhun,
minä, joka olin kovin vaivattu.
11
Minä sanoin hädässäni:
"Kaikki ihmiset ovat valhettelijoita".
12Kuinka minä maksan Herralle
kaikki hänen hyvät tekonsa minua kohtaan?
13Minä kohotan pelastuksen maljan
ja huudan avukseni Herran nimeä.
14
Minä täytän lupaukseni Herralle
kaiken hänen kansansa edessä.
15
Kallis on Herran silmissä
hänen hurskaittensa kuolema.
16Oi Herra, minä olen sinun palvelijasi,
sinun palvelijasi minä olen,
sinun palvelijattaresi poika!
Sinä päästit minun siteeni.
17Sinulle minä uhraan kiitosuhrin
18Minä täytän lupaukseni Herralle
kaiken hänen kansansa edessä
19Herran huoneen esikartanoissa,
sinun keskelläsi, Jerusalem.
Halleluja!
117 PSALMI.
Kaikki kansat ylistäkööt Herraa.
1171
Kiittäkää Herraa, kaikki pakanat,
ylistäkää häntä, kaikki kansat.
2
Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen,
ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti.
Halleluja!
118 PSALMI.
Kiitos- ja juhlavirsi.
1181
Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä;
sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.
2
Näin sanokoon Israel;
3Näin sanokoon Aaronin suku;
4Näin sanokoot ne, jotka Herraa pelkäävät;
5
Ahdistuksessani minä huusin Herraa,
Herra vastasi minulle
ja asetti minut avaraan paikkaan.
6
Herra on minun puolellani, en minä pelkää;
mitä voivat ihmiset minulle tehdä?
7
Herra on minun puolellani ja auttaa minua,
ja minä saan ilolla katsella vihamiehiäni.
8
Parempi on luottaa Herraan,
kuin turvata ihmisiin.
9
Parempi on luottaa Herraan
kuin turvata ruhtinaihin.
10Kaikki pakanat piirittivät minua —
Herran nimessä minä lyön heidät maahan.
11He piirittivät minua joka taholta —
Herran nimessä minä lyön heidät maahan. Anonyymi kirjoitti:
Raamattu ... (KR38)
115 PSALMI.
Herralle ainoalle kunnia.
1151
Älä meille, Herra, älä meille,
vaan omalle nimellesi anna kunnia
armosi ja totuutesi tähden.
2
Miksi pakanat saisivat sanoa:
"Missä on heidän Jumalansa?"
3
Meidän Jumalamme on taivaissa;
mitä ikinä hän tahtoo, sen hän tekee.
4
Mutta heidän epäjumalansa ovat hopeata ja kultaa,
ihmiskätten tekoa.
5Niillä on suu, mutta eivät ne puhu,
niillä on silmät, mutta eivät näe.
6Niillä on korvat, mutta eivät kuule,
niillä on nenä, mutta eivät hajua tunne.
7Niiden kädet eivät koske,
niiden jalat eivät astu,
ei tule ääntä niiden kurkusta.
8
Niiden kaltaisia ovat niiden tekijät
ja kaikki, jotka turvaavat niihin.
9
Israel, turvaa Herraan —
10Te, Aaronin suku, turvatkaa Herraan —
11Te, Herraa pelkääväiset, turvatkaa Herraan —
12
Herra muistaa meitä ja siunaa,
hän siunaa Israelin sukua,
hän siunaa Aaronin sukua,
13hän siunaa niitä, jotka Herraa pelkäävät,
niin pieniä kuin suuriakin.
14
Herra lisätköön teitä,
sekä teitä että teidän lapsianne.
15
Te olette Herran siunatut,
hänen, joka on tehnyt taivaan ja maan.
16Taivas on Herran taivas,
mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille.
17
Eivät kuolleet ylistä Herraa,
ei kukaan hiljaisuuteen astuneista.
18
Mutta me, me kiitämme Herraa,
nyt ja iankaikkisesti.
Halleluja!
116 PSALMI.
Pelastetun kiitosuhri.
1161
Minä rakastan Herraa,
sillä hän kuulee minun ääneni ja rukoukseni;
2sillä hän on kallistanut korvansa minun puoleeni,
ja minä huudan häntä avuksi kaiken elinaikani.
3
Kuoleman paulat piirittivät minut,
tuonelan ahdistukset kohtasivat minua;
minä jouduin hätään ja murheeseen.
4Mutta minä huusin avukseni Herran nimeä:
"Oi Herra, pelasta minun sieluni!"
5
Herra on armollinen ja vanhurskas,
meidän Jumalamme on laupias.
6Herra varjelee yksinkertaiset;
minä olin viheliäinen, mutta hän auttoi minua.
7
Palaja, sieluni, takaisin lepoosi,
sillä Herra on tehnyt sinulle hyvin.
8
Sillä sinä olet pelastanut minun sieluni kuolemasta,
minun silmäni kyynelistä, jalkani kompastumasta.
9Minä saan vaeltaa Herran kasvojen edessä
elävien maassa.
10
Minä uskon, sentähden minä puhun,
minä, joka olin kovin vaivattu.
11
Minä sanoin hädässäni:
"Kaikki ihmiset ovat valhettelijoita".
12Kuinka minä maksan Herralle
kaikki hänen hyvät tekonsa minua kohtaan?
13Minä kohotan pelastuksen maljan
14
Minä täytän lupaukseni Herralle
kaiken hänen kansansa edessä.
15
Kallis on Herran silmissä
hänen hurskaittensa kuolema.
16Oi Herra, minä olen sinun palvelijasi,
sinun palvelijasi minä olen,
sinun palvelijattaresi poika!
Sinä päästit minun siteeni.
17Sinulle minä uhraan kiitosuhrin
18Minä täytän lupaukseni Herralle
kaiken hänen kansansa edessä
19Herran huoneen esikartanoissa,
sinun keskelläsi, Jerusalem.
Halleluja!
117 PSALMI.
Kaikki kansat ylistäkööt Herraa.
1171
Kiittäkää Herraa, kaikki pakanat,
ylistäkää häntä, kaikki kansat.
2
Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen,
ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti.
Halleluja!
118 PSALMI.
Kiitos- ja juhlavirsi.
1181
Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä;
2
Näin sanokoon Israel;
3Näin sanokoon Aaronin suku;
4Näin sanokoot ne, jotka Herraa pelkäävät;
5
Ahdistuksessani minä huusin Herraa,
Herra vastasi minulle
ja asetti minut avaraan paikkaan.
6
Herra on minun puolellani, en minä pelkää;
mitä voivat ihmiset minulle tehdä?
7
Herra on minun puolellani ja auttaa minua,
ja minä saan ilolla katsella vihamiehiäni.
8
Parempi on luottaa Herraan,
kuin turvata ihmisiin.
9
Parempi on luottaa Herraan
kuin turvata ruhtinaihin.
10Kaikki pakanat piirittivät minua —
Herran nimessä minä lyön heidät maahan.
11He piirittivät minua joka taholta —
Herran nimessä minä lyön heidät maahan.Tekoäly on todellakin tekoäly, ruskeaveriköksi itsensä värjännyt blondi kun ei tuollaista paskaa kykene poistamaan.
Lieneekö kyse persun tahdosta?- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Tekoäly on todellakin tekoäly, ruskeaveriköksi itsensä värjännyt blondi kun ei tuollaista paskaa kykene poistamaan.
Lieneekö kyse persun tahdosta?He he. Sana tekee tehtävänsä. Hallelujaa!
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Tekoäly on todellakin tekoäly, ruskeaveriköksi itsensä värjännyt blondi kun ei tuollaista paskaa kykene poistamaan.
Lieneekö kyse persun tahdosta?Jesaja:
40:1 "Lohduttakaa, lohduttakaa minun kansaani", sanoo teidän Jumalanne. > Jakeen lisätiedot
40:2 "Puhukaa suloisesti Jerusalemille ja julistakaa sille, että sen vaivanaika on päättynyt, että sen velka on sovitettu, sillä se on saanut Herran kädestä kaksinkertaisesti kaikista synneistänsä." > Jakeen lisätiedot
40:3 Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme. > Jakeen lisätiedot
40:4 Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi. > Jakeen lisätiedot
40:5 Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut." > Jakeen lisätiedot
40:6 Ääni sanoo: "Julista!" Toinen vastaa: "Mitä minun pitää julistaman?" Kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin kedon kukkanen: > Jakeen lisätiedot
40:7 ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, kun Herran henkäys puhaltaa siihen. Totisesti, ruohoa on kansa. > Jakeen lisätiedot
40:8 Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta meidän Jumalamme sana pysyy iankaikkisesti. > Jakeen lisätiedot
40:9 Nouse korkealle vuorelle, Siion, sinä ilosanoman tuoja; korota voimakkaasti äänesi, Jerusalem, sinä ilosanoman tuoja. Korota, älä pelkää, sano Juudan kaupungeille: "Katso, teidän Jumalanne!" > Jakeen lisätiedot
40:10 Katso, Herra, Herra tulee voimallisena, hänen käsivartensa vallitsee. Katso, hänen palkkansa on hänen mukanansa, hänen työnsä ansio käy hänen edellänsä. > Jakeen lisätiedot
40:11 Niinkuin paimen hän kaitsee laumaansa, kokoaa karitsat käsivarrellensa ja kantaa niitä sylissään, johdattelee imettäviä lampaita. > Jakeen lisätiedot
40:12 Kuka on kourallaan mitannut vedet ja vaaksalla määrännyt taivaitten mitat? Kuka on kolmannesmittaan mahduttanut maan tomun, puntarilla punninnut vuoret, vaa'alla kukkulat? > Jakeen lisätiedot
40:13 Kuka on Herran Henkeä ohjannut, ollut hänen neuvonantajansa ja opettajansa? > Jakeen lisätiedot
40:14 Kenen kanssa hän on neuvotellut, joka olisi hänelle ymmärrystä antanut ja opettanut oikean polun, opettanut hänelle tiedon ja osoittanut hänelle ymmärryksen tien? > Jakeen lisätiedot
40:15 Katso, kansakunnat ovat kuin pisara vesisangon uurteessa, ovat kuin tomuhiukkanen vaa'assa. Katso, merensaaret hän nostaa kuin hiekkajyvän. > Jakeen lisätiedot
40:16 Ei Libanon riittäisi polttopuiksi eikä sen riista polttouhriksi. > Jakeen lisätiedot
40:17 Kaikki kansakunnat ovat niinkuin ei mitään hänen edessään, ne ovat hänelle kuin olematon ja tyhjä. > Jakeen lisätiedot
40:18 Keneenkä siis te vertaatte Jumalan, ja minkä muotoiseksi te hänet teette? > Jakeen lisätiedot
40:19 Jumalankuvanko? - Sen valaa valaja, ja kultaseppä kullalla päällystää, sepittää sille hopeaketjut. > Jakeen lisätiedot
40:20 Kenellä ei ole varaa sellaiseen antimeen, se valitsee puun, joka ei lahoa, hakee taitavan tekijän pystyttämään jumalankuvan, joka ei horju. > Jakeen lisätiedot
40:21 Ettekö te tiedä, ettekö kuule, eikö teille ole alusta asti ilmoitettu, ettekö ole maan perustuksista vaaria ottaneet? > Jakeen lisätiedot
40:22 Hän istuu korkealla maanpiirin päällä, kuin heinäsirkkoja ovat sen asukkaat; hän levittää taivaan niinkuin harson, pingoittaa sen niinkuin teltan asuttavaksi. > Jakeen lisätiedot
40:23 Hän tekee ruhtinaat olemattomiksi, saattaa maan tuomarit tyhjän veroisiksi. > Jakeen lisätiedot - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain Jeesuksen kaltainen rakkauden ammattilainen osaa käsitellä tuollaisia. Itse en edes yritä, vaan jätän suosiolla Jumalan hommiksi.
Kullekin tarpeidensa mukaan, kultakin kykyjensä mukaan, kuten meitä on opetettu! - Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Kelpaisi minulle muuten mutta asetan rakastajattarilleni tiettyjä älyllisiä ominaisuuksia, joten taikauskoisilla ei ole mahdollisuuksia rakkaussuhteeseen kanssani.
Yksipuolisesti voitte toki ihannoida ja jopa palvoa, mutta ihmeitä en suostu tekemään.Sekin olisi jo ihme, jos edes joskus olisit ystävällinen. Siihenkään et suostu.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Väitän että olet jo häpäissyt epäjumalasi sekä itsesi ja teet sen taas uudelleen.Epäjumala ei voi parantaa, todellinen elävä Jumala voi tehdä ihmeen.
he-ma kirjoitti:
Valitan, taikauskoinen häviää aina, koska hänen epäjumalansa ei olemattomuuttaan pysty edes estämään maan matosta maailmojen luojaa rienaamasta.Nautin suuresti käyttäjän he-ma vastauksista. Päivä lähti huonosti käyntiin, mutta Suomi24 paransi mielialaa nopeasti.
AIDZ kirjoitti:
Nautin suuresti käyttäjän he-ma vastauksista. Päivä lähti huonosti käyntiin, mutta Suomi24 paransi mielialaa nopeasti.
Kiitän nöyrästi, etten ylpisty taikauskoisten tapaan ja paisuta egoani rikinkatkuisella kiertävällä pier... pyhällä hengellä.
- Anonyymi
Onko pastorinne ihan huippusotilas?
- Anonyymi
Miks homoviestit poistettiin? Kyllä pitää kärsiä mainita sama "homo". Ei se ole kirosana.
Niitä tuli mulle useita, mutta katosivat luultavasti tekoälyn poistamina.
Kokeile käyttää jotain muuta ilmaisua, vakkapa nahkafagottia tms.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Niitä tuli mulle useita, mutta katosivat luultavasti tekoälyn poistamina.
Kokeile käyttää jotain muuta ilmaisua, vakkapa nahkafagottia tms.No enkä 😄
- Anonyymi
Eipä siinä nyt kenelläkään liene senkummoisemmin pelkoa viinan loppumisesta, sillä huoltsikat ja halpakaupat myyvät sinolia halvalla ja onhan monissa kaupoissa edelleenki 'kolinaa' myynnissä. Ja kun netistä saa tietoa viinankeittoon liittyen, niin piankos mökin ukko tinailee itse pannut yms. kaluston tarpeeseensa.
- Anonyymi
Eiköhän tästäkin selvitä, lokarit kyllä ovat varanneet suuret varastot teollisuushallit täyteen ja kuusukorven panimot lähtee pian valmistaa, kun auriko alkaa lämmittää rankkeja. Ohisalo on huumekaupan järjestänyt, se kyllä toimii entiseen malliin.
- Anonyymi
Jeesus käänsi katseensa uhriarkkuun päin ja näki rikkaiden panevan siihen lahjoja. Hän näki myös, kuinka eräs köyhä leskivaimo pani arkkuun kaksi pientä lanttia. Hän sanoi: »Totisesti: tämä köyhä leski antoi enemmän kuin yksikään toinen. Kaikki nuo muut antoivat lahjansa liiastaan, mutta hän antoi vähästään, kaiken mitä hän elääkseen tarvitsi »
- Anonyymi
Huulenheiton takana voi oikeasti olla se todellisuus, että huumeet loppuvat Suomesta. Kun rajat ovat kiinni, eivät kuriirit kulje ja monille se on aivan totinen paikka. Jopa vankikoiden normaaliin elämään ovat kuuluneet huumeet ja niitä on ollut siellä helposti saatavissa. Monelle narkille voi pian valjeta karmea todellisuus.
- Anonyymi
Tämä oli ajatukseni takana.
T. Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli ajatukseni takana.
T. AloittajaJa toisaalta myös toive...
- Anonyymi
Van jos viina, kalja, tupakka ja huumeet loppuvat kaupoista, eikä rajan takaakaan niitä enään saa, niin se on lopetettava ryypiskely ja sauhuttaminen ja alettava elelemään raittiina Herraa Jeesusta kiitellen omassa kammarin nurkassaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Van jos viina, kalja, tupakka ja huumeet loppuvat kaupoista, eikä rajan takaakaan niitä enään saa, niin se on lopetettava ryypiskely ja sauhuttaminen ja alettava elelemään raittiina Herraa Jeesusta kiitellen omassa kammarin nurkassaan..
Voi voi, kyllä siinä miehisyys kärsii. Siiderivalaat, luurankonarkit ja tositv-tähdet lakkaa antamasta?
Jumalan omien ei tarvitse pelätä.
- Anonyymi
ettekös te helluntailaiset ole enemmistö juurikin niitä ent. alkoholisteja, ym.ym.
noinko "rakkaudella" sitten.kun Jumala teitä auttanut Anonyymi kirjoitti:
ettekös te helluntailaiset ole enemmistö juurikin niitä ent. alkoholisteja, ym.ym.
noinko "rakkaudella" sitten.kun Jumala teitä auttanutTe?
Helluntalaiset?
???- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
noinko "rakkaudella" sitten.kun Jumala teitä auttanutEi kai ongelma olekaan entisillä alkoholisteilla eikä narkeilla, vaan nykyisillä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai ongelma olekaan entisillä alkoholisteilla eikä narkeilla, vaan nykyisillä.
Tuomitsevilla ihmisillä on ongelma, ei heillä.
- Anonyymi
Syvässä tuntuu olevan päihteet. Ja syvältä.
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Aloittaja kirjoitti suvaikeista ja kaikista jotka puhuvat vihapuhetta kristityistä.
- Anonyymi
Jos jotain hyvää voi sanoa koronaviruksesta, niin loppuu hiljalleen huumerikollisuus kuin diilereiden varastot ehtyvät. Jari Sillanpääkin ja moni muu julkkis joutuu olemaan kuivilla.
- Anonyymi
Mutta kun Jartsa on niin ihqu, sanoo keski- ikäiset naiset. Samat naiset tuomitsevat jyrkästi pedofilian, mutta eihän se ole sitä, kun Jartsa yhtyy samansukupuoliseen lapsen läsnäollessa. Koska Jartsa nyt vaan on niin ihqu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun Jartsa on niin ihqu, sanoo keski- ikäiset naiset. Samat naiset tuomitsevat jyrkästi pedofilian, mutta eihän se ole sitä, kun Jartsa yhtyy samansukupuoliseen lapsen läsnäollessa. Koska Jartsa nyt vaan on niin ihqu!
Voisiko siitä päätellä jotain suomalaisesta keskivertovaimoihmisestä... noo ei voi eihänvoi eihän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko siitä päätellä jotain suomalaisesta keskivertovaimoihmisestä... noo ei voi eihänvoi eihän.
Ei tietenkään. Naisen logiikka on naisen logiikkaa. Sitä ei mies voi ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään. Naisen logiikka on naisen logiikkaa. Sitä ei mies voi ymmärtää.
Tämän naisen logiikka on, ettei mikään muu ole pakko kuin, verot ja kuolema. Johan Juicekin lauloi, ettei elämästä selviä hengissä. Mikä mättää jos joku uskoo Kristuksen sovitukseen?? Onko se keneltäkään pois?? Jos ajatettelee eri tavalla kuin muut?? Se on monille kuin piikki lihassa. Uskovat tuntuu häiritsevän monia pelkällä olemassaolollaan. Jos heitä ei olisi niin monet nämäkin keskustelut olisi käymättä. Onhan särmikästä kun saa keskustella välillä jopa kiihkeästikin!!! Tsemppiä!!!
- Anonyymi
Nimi merkki he-ma. Kysyisin sinulta mistä olet saanut sen käsityksen, että Jumala piinaa iankaikkisesti, tai ikuinen helvetti olisi olemassa ?
kysynpävaan.- Anonyymi
On se ikuinen ihan olemassa ja piina. Se on hemalle ihan oikein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se ikuinen ihan olemassa ja piina. Se on hemalle ihan oikein
Sivusta.Ei ole oikein He-malle. Jumala haluaa pelastaa hänetkin, mutta saatana on tullut tuhoamaan ja rikkomaan sekä ryöstämään. Se on valheenhenki, joka ei hajota vain ruumista, vaan myös itäisen sielun.
- Anonyymi
Saisi loppua klo
- Anonyymi
Ei tule pelkoa. Olutta riittää ja viini ja viina virtaa. Kun vaan raha riittää...
- Anonyymi
On muuten kumma juttu liittyen korona tilanteeseen, että ne niiden julistajien videoita ja tekstejä poistetaan jotka raamatun tekstien perusteella kertovat että, koronaan ei kannata suhtautua pelolla vaan olla rauhallinen eikä hysterisoitua. En kyllä itse ymmärrä ollenkaan niitä jotka sanovat olevansa uskovaisia mutta ovat yhtä paniikin vallassa koronasta kuin uskosta osattomat ateistit ja muut sellaiset.
https://www.wiopradio.com/- Anonyymi
Täältä on loistettu neljä viestiä eikä niiden poistamisessa ole painotettu esimerkiksi Raamatun lainauksien suhteen.
- Anonyymi
Juoppojen kuolema on unelmani.
- Anonyymi
Ja kuoleman jälkeen jumalattomia kohtaa yllätys, sillä profeetta Jesaja sanoo näin:
Kirkko-Raamattu 1933/-38 mukaan heistä tulee oikeita viihdetaiteilijoita: Jes 66:23-24
Joka kuukausi uudenkuun päivänä
ja joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua,
sanoo Herra.
Ja he käyvät ulos katselemaan niiden miesten ruumiita,
jotka ovat luopuneet minusta;
sillä
heidän
matonsa
ei kuole,
eikä
heidän
tulensa
sammu,
ja he ovat
kauhistukseksi
kaikelle
lihalle. - Anonyymi
Ja kuoleman jälkeen jumalattomia kohtaa yllätys, sillä profeetta Jesaja sanoo näin:
Kirkko-Raamattu 1933/-38 mukaan heistä tulee oikeita viihdetaiteilijoita: Jes 66:23-24
Joka kuukausi uudenkuun päivänä
ja joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua,
sanoo Herra.
Ja he käyvät ulos katselemaan niiden miesten ruumiita,
jotka ovat luopuneet minusta;
sillä
heidän
matonsa
ei kuole,
eikä
heidän
tulensa
sammu,
ja he ovat
kauhistukseksi
kaikelle
lihalle.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593255Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1961010- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835