Kokematon tyttö

Anonyymi

Olen 18-v tyttö ja nyt olen tavannut todella mukavan pojan jonka kanssa haluaisin harrsataa seksiä. Pojalla kuitenkin on ollut jo useampi seksi pertneri ja itse olen täysin kokematon. Jännittää sillä haluan pystyä tuottamaan myös hänelle nautintoa enkä maata vain lahnana, mutta jäännittää osaanko.

20

1277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä sä haluisit tietää. Olkaa varovaisia koronan suhteen ja käyttäkää ehkäsyä. Katumuspilleri voisi olla varmuuden vuoksi. Haluuksä jutella?

      • Anonyymi

        Koronahan tosijaan tarttuu peniksestä tai pillusta vai. Vittu nyt on sulla jotain menny ohi ei se oo mikää sukupuolitauti


    • Anonyymi

      Ei muuta kuin haarat auki ja odotat kun mies työntää pari kertaa, sitten laskee kermat sisään ja odottelette lapsen syntymää.

      • Anonyymi

        Idiootin tyhmä neuvo


    • Anonyymi

      Miten me "vanhemmat" saatiin tietoa asioista aikana kun ei ollut nettiä?

      • Anonyymi

        Miten me "vanhemmat" saatiin tietoa asioista aikana kun ei ollut nettiä
        Normaalit asiat, mitä ne nyt onkaan niin oppii vain kun kokee!
        Joku joskus sanoi, että voi olla montakin kertaa ennen kuin sen osaa ja jos jää yhteen kertaan, niin ei ole mitään. Siis se "normi" juttu nyt on tietty eri


    • Anonyymi

      Miehenä kommentoisin, että ei kannata jännittää. Ex-tyttöystäväni oli seurustelumme alussa 20-vuotiaana neitsyt ja häntä jännitti ensimmäinen kerta varsinkin kun tiesi, että olin itse jo kokenut. Itseäni ajatus "korkkaamisesta" ainoastaan kiihotti. Lisäksi tyttöystäväni oli hyvin tiukka (sain vain yhden sormen sisään), niin sovittiin, että hoidetaan vain eka kerta alta pois ja sen jälkeen voidaan "harjoitella" enemmän. Ensimmäiset työnnöt muistaakseni sattuivat häntä hieman, mutta siitä se lähti ja vaihdettiin myös asentoa ja hän tuli päälle. Otettiin toinen kerta vielä samana iltana, kun käytiin saunassa, missä panin häntä takaapäin kylppärin lattialla. Myöhemmin seksielämämme olikin hyvin villiä, sekstailtiin joskus useampia kertoja päivässä, niin että tuntui paikoissa, rietasta anaaliseksiä, suihinottoja yllättävissä paikoissa jne.

      • Anonyymi

        Eunukin päiväunia 🤣 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eunukin päiväunia 🤣 😂

        Eikö sun olis jo aika herätä,oot noita päiväunias niin kauan katellu.Eihän siellä peräkammarissasi muutakaan elämää ole.


    • Kun on tarpeeksi kiimainen naisen pillu kostuu kunnolla saa kalun olla iso eikä satu kun heti rajua rykkytystä toivon onnistunut nauttia ensimmäistä kertaa

      • Anonyymi

        Eunukin löpinöitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eunukin löpinöitä

        Totuuden taas itsestäsi kerroit.


    • Anonyymi

      Vaimoni kanssa oltiin toisillemme ensimmäiset parikymppisinä, siis yhdynnässä. Eka kerralla emme sitä tienneet kumpikaan, että neitsyydet meni. Jälkikäteen sitten muisteltu miten ihana hetki. Lähetyssaarnaajassa en onnistunut tai uskaltanut survaista kalua sisään kun ei vaan mennyt. Vähän jo epätoivo iski, mutta kun vaihdettiin rooleja niin ratsailla vaimo sitten puhkaisi immenkalvonsa ja hoiti ekan rakastelun kirvelystä huolimatta. Olihan se kokemattomalle pojalle aika upea kokemus. Ja seuraava kerta oli jo vaimollekin nautintoa ja taitaa olla vielä parinkymmenen vuoden jälkeenkin.

    • Kun kerrot tavanneesi mukavan pojan, et sanoisi näin, ellet rakastaisi häntä. Ja muu kuin rakastaminen olisikin liikaa. Jotkut uskovat olevansa "taitavia". Se juuri johtaa sivuraiteelle. Onnea teille! 🌹

    • Anonyymi

      ALOITTAKAA SEKSIKOKEILUT ANAALILLA!

    • Anonyymi

      Kyllä se on nuorelle miehelle maailman hienoin asia kun pääsee korkkaamaan. Älä ainakaan ala esittämään kokenutta tai peitellä asiaa. Monesti nämä nuoret orit ovat todellisuudessa itsekin sen verran kokemattomia tai epävarmoja, että neitsyen saaminen nostaa itsetunnon pilviin.

      • Tuntuu kummalliselta, että muinaisiin myytteihin perustuva "korkkaaminen" on joillekin edelleen erityinen asia. Omituista, hyvin omituista.


    • Anonyymi

      Ex-tyttöystäväni oli vielä 19-vuotiaana neitsyt ja koki paineita siitä, kun minä olin jo kokenut, seurustellut muutamaan otteeseen ja harrastanut seksiä n. kymmenen tytön kanssa. Sanoin ettei kannata turhaan stressata ja meillä on kyllä aikaa harjoitella seksin suhteen. Itse olin ainoastaan innoissaan siitä, että hän oli neitsyt, sillä tämä oli niin sanotusti "harvinaista herkkua" (olin tuolloin jo 28-vuotias). Eka kerta vain hoidettiin alta pois, hän makasi vatsallaan, kun halusin ottaa hänet takaapäin. Myöhemmin samana päivänä otettiin pidempi uusinta eri asennoissa (lähetyssaarnaaja, ratsastus, lusikka, doggy).

    • Anonyymi

      Ei sun tarvitse osata mitään. Jos on fiksu poika, niin hän ohjaa ja ehdottaa pakottamatta, mitä voisit tehdä. Ennemminkin miettisin sinuna, että onko tämä poika juuri SE, jonka kanssa haluat kokea ekan kertasi.

      Kun itse olin menettämässä neitsyyttäni, niin en jännittänyt yhtään. Mies sai minut niin kiihkon valtaan, etten siinä tilassa muistanut jännittää, enkä pelätä.

    • Anonyymi

      No tiiäkkö kun. Mies nauttii susta tottakai koska sä oot muijja mä en tiiä silleen pysy vaa rentona kai ja ite varmaa kans olisin si ihan rentona että oo rauhallinen ja sillee

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe