Kyselisin muilta vanhemmilta mielenkiinnosta, että paljonko olette yhteydessä lapsenne toiseen vanhempaan? Jos siis kyse jo about 11 vuotiaasta esiteinistä joka osaa jo itse kertoa omia kuulumisiaan ym. "Kuuluuko" vanhempien silti soitella lähes päivittäin ja laittavan viestiä lapsen asioista?
Miehelläni on yhteishuoltajuus exänsä kanssa heidän 11-vuotiaaseen poikaansa. Poika viettää noin puolet ajastaan meillä, ja puolet äidillään. Mieheni ja pojan äiti tulevat toimeen hyvin, mutta eivät ole kavereita keskenään, eli hoitavat vain lapseen liittyvät asiat.
Luulisi että jonkun 2-vuotiaan hoito ja kuulumisien vaihto voisi olla ehkä lähes päivittäistä, mutta että 11-vuotiaan..? Hmm
Paljonko olette yhteydessä lapsenne toiseen vanhempaan?
31
529
Vastaukset
- Anonyymi
Kauhian paha ikä tämä 11 vuotta.Esiteini hakaee omaa itseään vielä15 vuoteen saakka.
Kyseessä on siis poika jonka teineyteen kuulu Isän(Pojan) malli ja Äidin(Tytön) malli.
Olet valinnut elämänkumppanin jossa joudut olemaan Tyttönä(Mallina) miehesi pojalle.Olet etuoikeutetussa asemmassa,pelaa korttisi oikein olemalla (Tyttö) saatat
saada ihailijan,josta saatat olla vieläpä ylpeä miehesi kanssa.
Elämä on joskus antavaa ja joskus suorastaan raastavaa................. - Anonyymi
Mulla on kolme aikuista lasta ja kaikilla eri äidit, olemme yhteydessä viikottain ainakin puhelimella nyt kun ei ole suotavaa käydä kyläilemässä ja avustan heitä rahallisesti kuukausittain jos he ovat heikoilla ehdotta sillä, että apuni ei valu heidän äideilleen. Heti kun tämä corona juttu on ohi järjestämme suuret juhlat.
- Anonyymi
Minulla kaksi lukiolaista , olemme yhteydessä vain sähköpostilla ja whatsapp viestein .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla kaksi lukiolaista , olemme yhteydessä vain sähköpostilla ja whatsapp viestein .
Hyvä ystäväni ei ole tavannut lapsiaan 16 vuoteen, koska hän ei itse halua tavata lapsiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ystäväni ei ole tavannut lapsiaan 16 vuoteen, koska hän ei itse halua tavata lapsiaan.
Älä valehtele-
siksi, koska vieraannuttaja "äiti ja Raision lastensuojelu" ei halua lasten asuvan oman isänsä kanssa myös isänsä huollossa oikealla lasten ristiäisissä vanhempien yhdessä antamalla lastensa oikealla sukunimellä. Hän ei ole edesvsinun ystäväsi - älä valehtele Pete! - Anonyymi
Älä valehtele-
siksi, koska vieraannuttaja "äiti ja Raision lastensuojelu" ei halua lasten asuvan oman isänsä kanssa myös isänsä huollossa oikealla lasten ristiäisissä vanhempien yhdessä antamalla lastensa oikealla sukunimellä. Hän ei ole edesvsinun ystäväsi - älä valehtele Pete! - Anonyymi
Sen muksut ovat jo aikuisia, äijä valittanut täällä vuodesta 2007.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele-
siksi, koska vieraannuttaja "äiti ja Raision lastensuojelu" ei halua lasten asuvan oman isänsä kanssa myös isänsä huollossa oikealla lasten ristiäisissä vanhempien yhdessä antamalla lastensa oikealla sukunimellä. Hän ei ole edesvsinun ystäväsi - älä valehtele Pete!Ei kai siinä mitään valehtelua ole, ettei "lastesi' äiti hakua että olet tekemisissä "lapsiesi" kanssa ja varmastikaan lastenvalvojatkaan eivät halua, että tapat "lapsiasi". Oikeastaan ei varmaan kukaan halua, että olet "lapsiesi" kanssa missään tekemisissä eli mikä siinä on muka valehtelua ja kuka on se Pete, josta aina puhut?
- Anonyymi
Olen etävanhempaan yhteydessä mahdollisimman vähän ja omasta aloitteestani vain lapsiin liittyvissä asioissa. Soisin tämän olevan molemminpuolista, mutta jostain syystä hän kuvittelee, että hänen kuulumisensa ja työasiansa kiinnostavat minua muuten kuin lasten kannalta. Hän "haluaisi meidän olevan ystäviä". Minä en. Sitä voi yksipuolisesti päättää jättää lapset ja elämänkumppaninsa toisen vuoksi, mutta sen jälkeen on turha kuvitella yksin päättävänsä millaiset välit ovat sen jälkeen.
Olkoon onnellinen - sillä hinnalla olisi syytäkin - mutta mahdollisimman kaukana minusta. - Anonyymi
Meillä kymppivuotias viikko/viikko mallilla. Kuulumiset ja asiat vaihdetaan aina su tai ma, ku lapsi vaihtaa osoitetta. Toki jokaisella omat tapansa, jotka varmasti oikeat.
- Anonyymi
Raision kaupungin lastenvalvojan lausuman mukaisena Suomessa ei käytetä viikko/viikko mallia lasten tapaamisoikeudesta sovittaessa tai päätettäessä,
eikä ole lapsen edun mukaista tavata isäänsä yhtenäkään arkipäivänä, arki- ja juhlapäivänä, pyhänä vuodessa - mikäli et suostu äidin vaatimuksiin, et tule saamaan koskaan mitään ja näkemään koskaan lapsiasi, minun ei tarvitse lastenvalvojana kantaani perustella- molemmat ulos!
Lastenne asioita ei koskaan käsitellä Raision lastenvalvojalla ja sosiaalitoimessa.
Veikko Anttila
lastenvalvoja, osastopäällikkö
käräjäoikeuden sovittelija
Raision kaupunki - Anonyymi
Aihealueet
Perhemuodot
Yhteis- ja yksinhuoltajuus
Raision kaupungin lastenvalvojan lausuman mukaisena Suomessa ei käytetä viikko/viikko mallia lasten tapaamisoikeudesta sovittaessa tai päätettäessä,
eikä ole lapsen edun mukaista tavata isäänsä yhtenäkään arkipäivänä, arki- ja juhlapäivänä, pyhänä vuodessa - mikäli et suostu äidin vaatimuksiin, et tule saamaan koskaan mitään ja näkemään koskaan lapsiasi, minun ei tarvitse lastenvalvojana kantaani perustella- molemmat ulos!
Lastenne asioita ei koskaan käsitellä Raision lastenvalvojalla ja sosiaalitoimessa.
Veikko Anttila
lastenvalvoja, osastopäällikkö
käräjäoikeuden sovittelija
Raision kaupunki - Anonyymi
En lopeta- en ole koskaan valehdellut lapsia koskevissa asioissa ja tuomioistuimessa ladten olosuhteista enkä ole tehnyt mitään rikollista halutessaan olla isä omille lapsilleni!!
- Anonyymi
Sinä olet "Pete'- älä valehtele " Pete", olet tyhmä!
- Anonyymi
En lopeta- en ole koskaan valehdellut lapsia koskevissa asioissa ja tuomioistuimessa ladten olosuhteista enkä ole tehnyt mitään rikollista halutessaan olla isä omille lapsilleni!! Lgcoixvölvu, hyvin iccöövvlpvpv
- Anonyymi
Itse olet "Pete" tyhmä!
- Anonyymi
Keksi itse uskottavampi selitys ja lopeta valehtelusi "Petri Kettula, kettulapete@"
- Anonyymi
On selvinnyt, että lausunto on todettu täysin perättömäksi, niin mikä sinua muukaan estää kuin, ettet vain itse halua isä olevan omien lastensa kanssa. Koeta siis keksiä jokin uskottavampi selitys, mutta älä ole huolissasi heidän tilanteesta, vaan itsestäsi. Sinulla on pälli sekaisin.
- Anonyymi
Nimi- ja yhteystiedot, sosiaaliturva tunnustaa, kengän numero, ja pään halkaisijan läpimitta?
- Anonyymi
Yhreystiedot¿???.....?.?.??????????...........
... M....... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lopeta- en ole koskaan valehdellut lapsia koskevissa asioissa ja tuomioistuimessa ladten olosuhteista enkä ole tehnyt mitään rikollista halutessaan olla isä omille lapsilleni!! Lgcoixvölvu, hyvin iccöövvlpvpv
Ethän lopeta, sillä olisi tärkeää, ettet pidä "lapsiisi" mitään yhteyttä koskaan. Se on heidän etunsa ja kyös heidän uuden isänsä etu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän lopeta, sillä olisi tärkeää, ettet pidä "lapsiisi" mitään yhteyttä koskaan. Se on heidän etunsa ja kyös heidän uuden isänsä etu.
Ei ole heidän etunsa ja lapsilla ei o mitään uutta isää- ja huoltajaa Varsinais-Suomen käräjäoikeuden 2017;annetulla lainvoimaisella tuomiolla - Timo ei ole lasten isä, uusi isä- ja huoltaja liki mitään oikeutta nimetä lapsia omalle sukunimekseen lapsen edun vastaisesti. Hän ei ole sinun ystäväsi "Pete" - oletko tyhmä?? Tuossa laissa tosiaankin vastuuhä lapsensa kanssa olekiseen annetaan vanhemmalle itselleen- ei pelkästään vieraannuttaja "äidille- ja lastensuojelun viranomaisille", mutta on olemassa vieraannuttaja vanhempia ja viranomaisia , jotka eivät halua yhteisten lasten asuvan- ja tapaavan omaa isäänsä ja läheisiään yhteishuoltajana ja sellainen ei kuitenkaan ole.kriminalisoitua. Useimmiten juuri sellainen vanhempi, joka ei suostu lasten asuvan isänsä kanssa isänsä huollossa ja elättämään omaa lastaan, ei ole lapsensa isän kanssa missään tekemisissä. Tai ainakin yhteishuollosta ja lasten oikeasta sukunimestä kieltäytyminen on on hyvin voimakas signaali kaikille, ettei vanhempi halua antaa lasten asuvan oman isänsä kanssa narsistiina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole heidän etunsa ja lapsilla ei o mitään uutta isää- ja huoltajaa Varsinais-Suomen käräjäoikeuden 2017;annetulla lainvoimaisella tuomiolla - Timo ei ole lasten isä, uusi isä- ja huoltaja liki mitään oikeutta nimetä lapsia omalle sukunimekseen lapsen edun vastaisesti. Hän ei ole sinun ystäväsi "Pete" - oletko tyhmä?? Tuossa laissa tosiaankin vastuuhä lapsensa kanssa olekiseen annetaan vanhemmalle itselleen- ei pelkästään vieraannuttaja "äidille- ja lastensuojelun viranomaisille", mutta on olemassa vieraannuttaja vanhempia ja viranomaisia , jotka eivät halua yhteisten lasten asuvan- ja tapaavan omaa isäänsä ja läheisiään yhteishuoltajana ja sellainen ei kuitenkaan ole.kriminalisoitua. Useimmiten juuri sellainen vanhempi, joka ei suostu lasten asuvan isänsä kanssa isänsä huollossa ja elättämään omaa lastaan, ei ole lapsensa isän kanssa missään tekemisissä. Tai ainakin yhteishuollosta ja lasten oikeasta sukunimestä kieltäytyminen on on hyvin voimakas signaali kaikille, ettei vanhempi halua antaa lasten asuvan oman isänsä kanssa narsistiina
On heidän etunsa ja siksi he eivät itsekään hakua olla kanssasi tekemisissä. On hienoa, ettet tapaa heitä ja onneksi heille muodostui Timon kanssa isän ja lapsien välinen suhde. Sinusta ei sellaiseen vain ollut, koska katkeroiduit ja ryhdyot käyttämään "lapsiasi" katkeruutesi välikappaleena.
- Anonyymi
Rakas ystäväni uskoo, että lastenvalvojat vieraannuttaneet hänet "lapsistaan". Hän ei tajua, ettei lastenvalvojilla ole sellaiseen mahdollisuutta, koska heillä ei ole mitään oikeuksia puuttua vanhempien asioihin. Luulen, että ystäväni on vähän tyhmä, kun ei ymmärrä tuota asiaa. Kuinka voisin auttaa hyvää ystävääni. Terveisin Kalle
- Anonyymi
Hän ei ole sinun u ystäväsi - ni.mi ja yhteystieto, kengän numero ja pään läpimitta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole sinun u ystäväsi - ni.mi ja yhteystieto, kengän numero ja pään läpimitta?
Kyllä hän on ystäväni. Hänen nimensä on Kari. Rakas ystäväni uskoo, että lastenvalvojat vieraannuttaneet hänet "lapsistaan". Hän ei tajua, ettei lastenvalvojilla ole sellaiseen mahdollisuutta, koska heillä ei ole mitään oikeuksia puuttua vanhempien asioihin. Luulen, että ystäväni on vähän tyhmä, kun ei ymmärrä tuota asiaa. Kuinka voisin auttaa hyvää ystävääni. Terveisin Kalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän on ystäväni. Hänen nimensä on Kari. Rakas ystäväni uskoo, että lastenvalvojat vieraannuttaneet hänet "lapsistaan". Hän ei tajua, ettei lastenvalvojilla ole sellaiseen mahdollisuutta, koska heillä ei ole mitään oikeuksia puuttua vanhempien asioihin. Luulen, että ystäväni on vähän tyhmä, kun ei ymmärrä tuota asiaa. Kuinka voisin auttaa hyvää ystävääni. Terveisin Kalle
Hän ei ole sinun u ystäväsi - ni.mi ja yhteystieto, kengän numero ja pään läpimitta?Hän ei ole sinun u ystäväsi - ni.mi ja yhteystieto, kengän numero ja pään läpimitta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole sinun u ystäväsi - ni.mi ja yhteystieto, kengän numero ja pään läpimitta?Hän ei ole sinun u ystäväsi - ni.mi ja yhteystieto, kengän numero ja pään läpimitta?
Kyllä hän on ystäväni. Hänen nimensä on Kari. Rakas ystäväni uskoo, että lastenvalvojat vieraannuttaneet hänet "lapsistaan". Hän ei tajua, ettei lastenvalvojilla ole sellaiseen mahdollisuutta, koska heillä ei ole mitään oikeuksia puuttua vanhempien asioihin. Luulen, että ystäväni on vähän tyhmä, kun ei ymmärrä tuota asiaa. Kuinka voisin auttaa hyvää ystävääni. Terveisin Kalle..
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631423Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491215Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241179Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111100- 1261061
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315981- 42929
- 72895
- 73889