Paljonko olette yhteydessä lapsenne toiseen vanhempaan?

Anonyymi

Kyselisin muilta vanhemmilta mielenkiinnosta, että paljonko olette yhteydessä lapsenne toiseen vanhempaan? Jos siis kyse jo about 11 vuotiaasta esiteinistä joka osaa jo itse kertoa omia kuulumisiaan ym. "Kuuluuko" vanhempien silti soitella lähes päivittäin ja laittavan viestiä lapsen asioista?
Miehelläni on yhteishuoltajuus exänsä kanssa heidän 11-vuotiaaseen poikaansa. Poika viettää noin puolet ajastaan meillä, ja puolet äidillään. Mieheni ja pojan äiti tulevat toimeen hyvin, mutta eivät ole kavereita keskenään, eli hoitavat vain lapseen liittyvät asiat.
Luulisi että jonkun 2-vuotiaan hoito ja kuulumisien vaihto voisi olla ehkä lähes päivittäistä, mutta että 11-vuotiaan..? Hmm

31

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauhian paha ikä tämä 11 vuotta.Esiteini hakaee omaa itseään vielä15 vuoteen saakka.
      Kyseessä on siis poika jonka teineyteen kuulu Isän(Pojan) malli ja Äidin(Tytön) malli.
      Olet valinnut elämänkumppanin jossa joudut olemaan Tyttönä(Mallina) miehesi pojalle.Olet etuoikeutetussa asemmassa,pelaa korttisi oikein olemalla (Tyttö) saatat
      saada ihailijan,josta saatat olla vieläpä ylpeä miehesi kanssa.
      Elämä on joskus antavaa ja joskus suorastaan raastavaa.................

    • Anonyymi

      Mulla on kolme aikuista lasta ja kaikilla eri äidit, olemme yhteydessä viikottain ainakin puhelimella nyt kun ei ole suotavaa käydä kyläilemässä ja avustan heitä rahallisesti kuukausittain jos he ovat heikoilla ehdotta sillä, että apuni ei valu heidän äideilleen. Heti kun tämä corona juttu on ohi järjestämme suuret juhlat.

      • Anonyymi

        Minulla kaksi lukiolaista , olemme yhteydessä vain sähköpostilla ja whatsapp viestein .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla kaksi lukiolaista , olemme yhteydessä vain sähköpostilla ja whatsapp viestein .

        Hyvä ystäväni ei ole tavannut lapsiaan 16 vuoteen, koska hän ei itse halua tavata lapsiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ystäväni ei ole tavannut lapsiaan 16 vuoteen, koska hän ei itse halua tavata lapsiaan.

        Älä valehtele-
        siksi, koska vieraannuttaja "äiti ja Raision lastensuojelu" ei halua lasten asuvan oman isänsä kanssa myös isänsä huollossa oikealla lasten ristiäisissä vanhempien yhdessä antamalla lastensa oikealla sukunimellä. Hän ei ole edesvsinun ystäväsi - älä valehtele Pete!


      • Anonyymi

        Älä valehtele-
        siksi, koska vieraannuttaja "äiti ja Raision lastensuojelu" ei halua lasten asuvan oman isänsä kanssa myös isänsä huollossa oikealla lasten ristiäisissä vanhempien yhdessä antamalla lastensa oikealla sukunimellä. Hän ei ole edesvsinun ystäväsi - älä valehtele Pete!


      • Anonyymi

        Sen muksut ovat jo aikuisia, äijä valittanut täällä vuodesta 2007.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele-
        siksi, koska vieraannuttaja "äiti ja Raision lastensuojelu" ei halua lasten asuvan oman isänsä kanssa myös isänsä huollossa oikealla lasten ristiäisissä vanhempien yhdessä antamalla lastensa oikealla sukunimellä. Hän ei ole edesvsinun ystäväsi - älä valehtele Pete!

        Ei kai siinä mitään valehtelua ole, ettei "lastesi' äiti hakua että olet tekemisissä "lapsiesi" kanssa ja varmastikaan lastenvalvojatkaan eivät halua, että tapat "lapsiasi". Oikeastaan ei varmaan kukaan halua, että olet "lapsiesi" kanssa missään tekemisissä eli mikä siinä on muka valehtelua ja kuka on se Pete, josta aina puhut?


    • Anonyymi

      Olen etävanhempaan yhteydessä mahdollisimman vähän ja omasta aloitteestani vain lapsiin liittyvissä asioissa. Soisin tämän olevan molemminpuolista, mutta jostain syystä hän kuvittelee, että hänen kuulumisensa ja työasiansa kiinnostavat minua muuten kuin lasten kannalta. Hän "haluaisi meidän olevan ystäviä". Minä en. Sitä voi yksipuolisesti päättää jättää lapset ja elämänkumppaninsa toisen vuoksi, mutta sen jälkeen on turha kuvitella yksin päättävänsä millaiset välit ovat sen jälkeen.

      Olkoon onnellinen - sillä hinnalla olisi syytäkin - mutta mahdollisimman kaukana minusta.

    • Anonyymi

      Meillä kymppivuotias viikko/viikko mallilla. Kuulumiset ja asiat vaihdetaan aina su tai ma, ku lapsi vaihtaa osoitetta. Toki jokaisella omat tapansa, jotka varmasti oikeat.

      • Anonyymi

        Raision kaupungin lastenvalvojan lausuman mukaisena Suomessa ei käytetä viikko/viikko mallia lasten tapaamisoikeudesta sovittaessa tai päätettäessä,
        eikä ole lapsen edun mukaista tavata isäänsä yhtenäkään arkipäivänä, arki- ja juhlapäivänä, pyhänä vuodessa - mikäli et suostu äidin vaatimuksiin, et tule saamaan koskaan mitään ja näkemään koskaan lapsiasi, minun ei tarvitse lastenvalvojana kantaani perustella- molemmat ulos!
        Lastenne asioita ei koskaan käsitellä Raision lastenvalvojalla ja sosiaalitoimessa.

        Veikko Anttila
        lastenvalvoja, osastopäällikkö
        käräjäoikeuden sovittelija
        Raision kaupunki


      • Anonyymi

        Aihealueet

        Perhemuodot
        Yhteis- ja yksinhuoltajuus



        Raision kaupungin lastenvalvojan lausuman mukaisena Suomessa ei käytetä viikko/viikko mallia lasten tapaamisoikeudesta sovittaessa tai päätettäessä,
        eikä ole lapsen edun mukaista tavata isäänsä yhtenäkään arkipäivänä, arki- ja juhlapäivänä, pyhänä vuodessa - mikäli et suostu äidin vaatimuksiin, et tule saamaan koskaan mitään ja näkemään koskaan lapsiasi, minun ei tarvitse lastenvalvojana kantaani perustella- molemmat ulos!
        Lastenne asioita ei koskaan käsitellä Raision lastenvalvojalla ja sosiaalitoimessa.

        Veikko Anttila
        lastenvalvoja, osastopäällikkö
        käräjäoikeuden sovittelija
        Raision kaupunki


      • Anonyymi

        En lopeta- en ole koskaan valehdellut lapsia koskevissa asioissa ja tuomioistuimessa ladten olosuhteista enkä ole tehnyt mitään rikollista halutessaan olla isä omille lapsilleni!!


      • Anonyymi

        Sinä olet "Pete'- älä valehtele " Pete", olet tyhmä!


      • Anonyymi

        En lopeta- en ole koskaan valehdellut lapsia koskevissa asioissa ja tuomioistuimessa ladten olosuhteista enkä ole tehnyt mitään rikollista halutessaan olla isä omille lapsilleni!! Lgcoixvölvu, hyvin iccöövvlpvpv


      • Anonyymi

        Itse olet "Pete" tyhmä!


      • Anonyymi

        Keksi itse uskottavampi selitys ja lopeta valehtelusi "Petri Kettula, kettulapete@"


      • Anonyymi

        On selvinnyt, että lausunto on todettu täysin perättömäksi, niin mikä sinua muukaan estää kuin, ettet vain itse halua isä olevan omien lastensa kanssa. Koeta siis keksiä jokin uskottavampi selitys, mutta älä ole huolissasi heidän tilanteesta, vaan itsestäsi. Sinulla on pälli sekaisin.


      • Anonyymi

        Nimi- ja yhteystiedot, sosiaaliturva tunnustaa, kengän numero, ja pään halkaisijan läpimitta?


      • Anonyymi

        Yhreystiedot¿???.....?.?.??????????...........




        ... M.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lopeta- en ole koskaan valehdellut lapsia koskevissa asioissa ja tuomioistuimessa ladten olosuhteista enkä ole tehnyt mitään rikollista halutessaan olla isä omille lapsilleni!! Lgcoixvölvu, hyvin iccöövvlpvpv

        Ethän lopeta, sillä olisi tärkeää, ettet pidä "lapsiisi" mitään yhteyttä koskaan. Se on heidän etunsa ja kyös heidän uuden isänsä etu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän lopeta, sillä olisi tärkeää, ettet pidä "lapsiisi" mitään yhteyttä koskaan. Se on heidän etunsa ja kyös heidän uuden isänsä etu.

        Ei ole heidän etunsa ja lapsilla ei o mitään uutta isää- ja huoltajaa Varsinais-Suomen käräjäoikeuden 2017;annetulla lainvoimaisella tuomiolla - Timo ei ole lasten isä, uusi isä- ja huoltaja liki mitään oikeutta nimetä lapsia omalle sukunimekseen lapsen edun vastaisesti. Hän ei ole sinun ystäväsi "Pete" - oletko tyhmä?? Tuossa laissa tosiaankin vastuuhä lapsensa kanssa olekiseen annetaan vanhemmalle itselleen- ei pelkästään vieraannuttaja "äidille- ja lastensuojelun viranomaisille", mutta on olemassa vieraannuttaja vanhempia ja viranomaisia , jotka eivät halua yhteisten lasten asuvan- ja tapaavan omaa isäänsä ja läheisiään yhteishuoltajana ja sellainen ei kuitenkaan ole.kriminalisoitua. Useimmiten juuri sellainen vanhempi, joka ei suostu lasten asuvan isänsä kanssa isänsä huollossa ja elättämään omaa lastaan, ei ole lapsensa isän kanssa missään tekemisissä. Tai ainakin yhteishuollosta ja lasten oikeasta sukunimestä kieltäytyminen on on hyvin voimakas signaali kaikille, ettei vanhempi halua antaa lasten asuvan oman isänsä kanssa narsistiina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole heidän etunsa ja lapsilla ei o mitään uutta isää- ja huoltajaa Varsinais-Suomen käräjäoikeuden 2017;annetulla lainvoimaisella tuomiolla - Timo ei ole lasten isä, uusi isä- ja huoltaja liki mitään oikeutta nimetä lapsia omalle sukunimekseen lapsen edun vastaisesti. Hän ei ole sinun ystäväsi "Pete" - oletko tyhmä?? Tuossa laissa tosiaankin vastuuhä lapsensa kanssa olekiseen annetaan vanhemmalle itselleen- ei pelkästään vieraannuttaja "äidille- ja lastensuojelun viranomaisille", mutta on olemassa vieraannuttaja vanhempia ja viranomaisia , jotka eivät halua yhteisten lasten asuvan- ja tapaavan omaa isäänsä ja läheisiään yhteishuoltajana ja sellainen ei kuitenkaan ole.kriminalisoitua. Useimmiten juuri sellainen vanhempi, joka ei suostu lasten asuvan isänsä kanssa isänsä huollossa ja elättämään omaa lastaan, ei ole lapsensa isän kanssa missään tekemisissä. Tai ainakin yhteishuollosta ja lasten oikeasta sukunimestä kieltäytyminen on on hyvin voimakas signaali kaikille, ettei vanhempi halua antaa lasten asuvan oman isänsä kanssa narsistiina

        On heidän etunsa ja siksi he eivät itsekään hakua olla kanssasi tekemisissä. On hienoa, ettet tapaa heitä ja onneksi heille muodostui Timon kanssa isän ja lapsien välinen suhde. Sinusta ei sellaiseen vain ollut, koska katkeroiduit ja ryhdyot käyttämään "lapsiasi" katkeruutesi välikappaleena.


    • Anonyymi

      Rakas ystäväni uskoo, että lastenvalvojat vieraannuttaneet hänet "lapsistaan". Hän ei tajua, ettei lastenvalvojilla ole sellaiseen mahdollisuutta, koska heillä ei ole mitään oikeuksia puuttua vanhempien asioihin. Luulen, että ystäväni on vähän tyhmä, kun ei ymmärrä tuota asiaa. Kuinka voisin auttaa hyvää ystävääni. Terveisin Kalle

      • Anonyymi

        Hän ei ole sinun u ystäväsi - ni.mi ja yhteystieto, kengän numero ja pään läpimitta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole sinun u ystäväsi - ni.mi ja yhteystieto, kengän numero ja pään läpimitta?

        Kyllä hän on ystäväni. Hänen nimensä on Kari. Rakas ystäväni uskoo, että lastenvalvojat vieraannuttaneet hänet "lapsistaan". Hän ei tajua, ettei lastenvalvojilla ole sellaiseen mahdollisuutta, koska heillä ei ole mitään oikeuksia puuttua vanhempien asioihin. Luulen, että ystäväni on vähän tyhmä, kun ei ymmärrä tuota asiaa. Kuinka voisin auttaa hyvää ystävääni. Terveisin Kalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän on ystäväni. Hänen nimensä on Kari. Rakas ystäväni uskoo, että lastenvalvojat vieraannuttaneet hänet "lapsistaan". Hän ei tajua, ettei lastenvalvojilla ole sellaiseen mahdollisuutta, koska heillä ei ole mitään oikeuksia puuttua vanhempien asioihin. Luulen, että ystäväni on vähän tyhmä, kun ei ymmärrä tuota asiaa. Kuinka voisin auttaa hyvää ystävääni. Terveisin Kalle

        Hän ei ole sinun u ystäväsi - ni.mi ja yhteystieto, kengän numero ja pään läpimitta?Hän ei ole sinun u ystäväsi - ni.mi ja yhteystieto, kengän numero ja pään läpimitta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole sinun u ystäväsi - ni.mi ja yhteystieto, kengän numero ja pään läpimitta?Hän ei ole sinun u ystäväsi - ni.mi ja yhteystieto, kengän numero ja pään läpimitta?

        Kyllä hän on ystäväni. Hänen nimensä on Kari. Rakas ystäväni uskoo, että lastenvalvojat vieraannuttaneet hänet "lapsistaan". Hän ei tajua, ettei lastenvalvojilla ole sellaiseen mahdollisuutta, koska heillä ei ole mitään oikeuksia puuttua vanhempien asioihin. Luulen, että ystäväni on vähän tyhmä, kun ei ymmärrä tuota asiaa. Kuinka voisin auttaa hyvää ystävääni. Terveisin Kalle..


    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe