Hiljaisuus välillämme

Anonyymi

Nämä viikot ovat olleet vaikeita. Olisin toivonut että olisit luottanut ja tehnyt mitä ehdotin, se olisi ollut minulle todella iso asia.
Se ettet enää ottanut yhteyttä on tosi isossa ristiriidassa sen kanssa mitä ilmaisit haluavasi. Ehkäpä se ei ollutkaan rehellistä. Harmi.
Ajatukset on välillä täysin sekaisin.
Sinä olisit voinut ottaa yhteyttä, minä en (se ei ole teknisesti mahdollista, kun en halua muita tähän sotkea, sinä tiedät).

(Näitä keskusteluja ei ole käyty täällä. Ja toivon, etten eksy tänne enää.)

38

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei voi olla mulle, koska et ole ehdottanut mitään. Se on totta, että voisin ottaa yhteyttä ja sinä et varmaankaan, mutta en voi tehdä sitä enää( tiedät varmaan syyn(
      Haluaisin sua enemmän kuin mitään, mutta kun et lähenny kanssani, niin olen voimaton. Antaisin sulle luvan soittaa, vaikka en ole antanut numeroa, mutta kun meillä ei yhteyttä, et tiedä tätäkään. Ehdota mulle tosiaan mitä voin tehdä, että ymmärrät mun haluavan tutustua suhun. Multa sulle-M/S.

      • Anonyymi

        Ajattelisin niin, että viestin voi aina laittaa. :)


      • Anonyymi

        Jos nämä kirjaimet M/S vittaavat nimiin, ne ei osu. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nämä kirjaimet M/S vittaavat nimiin, ne ei osu. -ap

        No laitappas sitten tunnisteita että tietää osuuko. Vois olla mullekin ?


    • Anonyymi

      Ei voi olla mulle, koska et ole ehdottanut mitään.
      Sekään ei ole totta, että voisin ottaa yhteyttä ja sinä et. Molemmat voi

    • Anonyymi

      Vaikka olisitkin hävittänyt numeroni niin edelleen tiedät missä asun.

      • Anonyymi

        Ei osu tämäkään.


    • Anonyymi

      Hiljaisuutta.
      Pelkkää hiljaisuutta.
      Niin kauan jatkunutta hiljaisuutta.
      Mietin vielä joskus omassa tapauksessa.
      Ja sitä miten korkean vuoren, ylitsepääsemättömän,
      se rakensi välillemme. Hänen ja minun.

    • Anonyymi

      Hiljaisuus on joskus lujaa satuttava asia.

      • Anonyymi

        Niin on. Ja silti on vain jaksettava.
        -ap


    • Anonyymi

      Niin joo. Toisen pitää viestitellä ja juosta joka paikkaan missä sinä olet mutta sinä et tee mitään muuta kuin ignooraat toisen ja olet hiljaa. Sen jälkeen vielä sitten itse valitat hiljaisuudesta. Jep jep.

      • Anonyymi

        Ei osu.


      • Anonyymi

        Jep vaan sullekin. En valita, nyt vaan lapan pashaa kyytiin.


    • Anonyymi

      Heitäppä aloittaja alkukirjain?

      • Anonyymi

        Ei anonyymillä palstalla heitellä kirjaimia, selvitä välisi itse sen ihmisen kanssa jota epäilet aloittajaksi vai puuttuuko munaa tehdä mitään.


      • Anonyymi

        Ajattelen, että tuossa aloituksessa on tarpeeksi tunnistetta. Nämä palstat on julmia paikkoja.
        Jos tilanteesi on kuvailemani kaltainen, kannustan sinua ottamaan vielä yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen, että tuossa aloituksessa on tarpeeksi tunnistetta. Nämä palstat on julmia paikkoja.
        Jos tilanteesi on kuvailemani kaltainen, kannustan sinua ottamaan vielä yhteyttä.

        Oli kyllä todella paljon tunnistetta mutta en voi luottaa enään omaan vaistoon oliko sittenkään minulle. Toivottavasti olisi.sen takia kysyn että onko sinulla mitään mahdollisuutta tulla siihen tiettyyn paikkaan tiettyyn aikaan jossa ollaan nähty sattumalta. Niin silloin kumpikaan ei ole tehnyt mitään väärää kenelläkään. Jos sattumalta nähdään. Ja saadaan juteltua tämä tilanne selväksi. Tiedän että sinäkin haluat mutta et voi etkä uskalla koska meidän tilanne on niin kielletty.mutta haluan sut nähdä siltikin. Otan sen riskin ja Luotan sinuun


    • Anonyymi

      Sinun kuuluu ottaa yhteyttä tällaisessa tilanteessa.

      • Anonyymi

        - ei ole mahdollista.


    • Anonyymi

      Haluanpa sitä.

      "mitä ilmaisit haluavasi. Ehkäpä se ei ollutkaan rehellistä. Harmi.
      Ajatukset on välillä täysin sekaisin."

      ihan samat sanat. Jokin sussa sai haluamaan mutta olitko itse rehellinen???

      • Anonyymi

        Haluan ja siksi tänne kirjoitin, kun muuta keinoa ei ole.

        Mutta tähän tämä nyt jää, minun osaltani. Ja jatko irl kertookin sen haluaako hän sitä mitä kertoi haluavansa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan ja siksi tänne kirjoitin, kun muuta keinoa ei ole.

        Mutta tähän tämä nyt jää, minun osaltani. Ja jatko irl kertookin sen haluaako hän sitä mitä kertoi haluavansa...

        Lähetä huomenna tai ylihuomenna irl viesti. Edes jokin niin toivo elää.
        Muuten kaikki hiipuu vaikka kuinka riipii.........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetä huomenna tai ylihuomenna irl viesti. Edes jokin niin toivo elää.
        Muuten kaikki hiipuu vaikka kuinka riipii.........

        "Muuta keinoa ei ole."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetä huomenna tai ylihuomenna irl viesti. Edes jokin niin toivo elää.
        Muuten kaikki hiipuu vaikka kuinka riipii.........

        Hei, sä unohdit laittaa numeros näkyviin, mites muuten vieras ihminen sulle vois viestiä laittaa.


    • Anonyymi

      On mato kuivunut.

    • Anonyymi

      Puhua ja varsinkin kirjoittaa voi mitä vaan, teot ratkaisee. Sulje korvasi ja katso tekoja, siitä tiedät totuuden.

      • Anonyymi

        liian yksinkertaista keittiöpsykologiaa,
        etkö ole kuullut sanontaa : "Älä tee kuten minä teen, vaan tee kuten sanon"

        Tekemisiä rajoittaa moni asia, sanomisia ja aikeita ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        liian yksinkertaista keittiöpsykologiaa,
        etkö ole kuullut sanontaa : "Älä tee kuten minä teen, vaan tee kuten sanon"

        Tekemisiä rajoittaa moni asia, sanomisia ja aikeita ei.

        Sanomisia ei todellakaan rajoita mikään, valehdella voi miten paljon vaan, ja idiootit uskoo.


    • Anonyymi

      Vaikeaa ymmärtää ottaa yhteyttä kun ei ole numeroa. Ja jos minulle tarkoitit viestiä niin kyllä sä meidän Vakio paikan tiedät missä aina sattumalta nähtiin. Yritä ymmärtää että on vaikeeta luottaa omaan vaistoon joskus kun mielikuvitus tekee kepposia silloin kun ihminen todella toivoo että sais nähdä ihmisen jota kaipaa. Jos minulle tarkoitit viestin niin nähdäänkö samassa paikassa kuin ennenkin. Silloin voidaan todeta että se oli sattumaa jos joku ihmettelee mutta me tiedämme totuuden

      • Anonyymi

        Ok


      • Anonyymi

        Ei ole mitään vakiopaikkaa.
        Ja minun numeron saa numerotiedustelusta.
        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään vakiopaikkaa.
        Ja minun numeron saa numerotiedustelusta.
        -ap

        En nyt tarkoittanut kirjaimellisesti vakipaikkaa vaan paikkaa jossa ollaan nähty sattumalta pari kertaa . Jos minulle tarkoitit viestiä niin tiedät kyllä että mitä paikkaa tarkoitan.ja tiedät myös että en ajattele mitään negatiivista sinusta.päin vastoin minulla on edelleen tunteita ja niiden unohtaminen ei ole onnistunut eikä varmasti onnistu jollen saa juteltua sinun kanssasi ja tietenkin mun täytyy tietää jos sulla on tunteita mitä tahansa mua kohtaan. Ei välitetä muiden mielipiteistä kun meidän ajatukset ei kuulu kellekään niin ei pitäisi olla esteenä ettei voida nähdä. Ja tiedät että voit luottaa minuun kaikessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tarkoittanut kirjaimellisesti vakipaikkaa vaan paikkaa jossa ollaan nähty sattumalta pari kertaa . Jos minulle tarkoitit viestiä niin tiedät kyllä että mitä paikkaa tarkoitan.ja tiedät myös että en ajattele mitään negatiivista sinusta.päin vastoin minulla on edelleen tunteita ja niiden unohtaminen ei ole onnistunut eikä varmasti onnistu jollen saa juteltua sinun kanssasi ja tietenkin mun täytyy tietää jos sulla on tunteita mitä tahansa mua kohtaan. Ei välitetä muiden mielipiteistä kun meidän ajatukset ei kuulu kellekään niin ei pitäisi olla esteenä ettei voida nähdä. Ja tiedät että voit luottaa minuun kaikessa

        Ei osu valitettavasti. En tiedä mihin pitäisi tulla.
        -ap


    • Anonyymi

      Kohta hiljaisuus loppuu jos näemme.. Mutta oletan että sinä puhut ensin?

      • Anonyymi

        Ehkä sen näin piti mennä.
        Ei hiljaisuus näin lopu koskaan.
        Oikeasti.
        Jos puhe menee aina ohi.
        Keskiviikkoa kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sen näin piti mennä.
        Ei hiljaisuus näin lopu koskaan.
        Oikeasti.
        Jos puhe menee aina ohi.
        Keskiviikkoa kuitenkin.

        Ei puhe mene ohi. Pitää vaan välillä ottaa tilaa ja koota palaisa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei puhe mene ohi. Pitää vaan välillä ottaa tilaa ja koota palaisa.

        Kyllä se nettipalstalla menee, kuten tuokin ääliömäinen kommentti; mutta oletan että sinä puhut ensin. tuntemattomalle ihmiselle. Osaatko kohdentaa puhettasi ollenkaan oikeaan kohteeseen, kunhan sivusta ihmettelen ja kysyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei puhe mene ohi. Pitää vaan välillä ottaa tilaa ja koota palaisa.

        Koskaan ikinä ei saa olla ajatusta että netissä heitetyt lauseet ei kenellekään olisi verrattavissa kahden toisensa tuntevan puheeseen. Oikean ihmisen ohi menee kaikki ylläolevanlaiset puheet. nämä on loukkauksia sitä oikeaa ihmistä kohtaan. Onko tällainen
        tilan otto sitä paljon puhuttua nettileikkiä, miten sinun kohdallasi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe