Ainoastaan 6000 äänen ero SDP:n hyväksi Persuista. Jos tästä eroa ei olisi ollut, Suomi olisi täysin sekaisin tässä tilanteessa.
Onneksi järki voitti saatiin pienten vaiheiden jälkeen sellainen hallitus jolla on huippua kriisijohtaminen, mutta samalla paljastaa populistien onttouden. Perussuomalaiset ovat hävinneet mediamaisemasta liki täydellisesti, koska heillä ei ole mitään annettavaa.
Tai olihan se päivän uutisissa että Halla-Aho erotti fasistijohtajan. Tuntuu jotenkin epätodelliselta persujen ongelmat niihin ongelmiin joiden parissa olemme.
6000 ääntä pelasti Suomen viime vaaleissa
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mihis se PUPUJUSSI on kadonnut?
- Anonyymi
Ei hallituksesta ole ulkoministeri mihinkään kadonnut, syytettynä terroristijen salaa kuljettamisesta suomeen, mitä tekivät hoitajamitoitukselle hallitus, siirsi seuraavalle kuin vappusatasenkin ja antti siirtyi hyväpalkaiseen sdp hyvävelipönttövirkaan tekemisistään, hävetkää tuhoojat/valehtelijat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751