Pitäisikö nämä kuitenkin hakea ja panna karanteeniin? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006450466.html?fbclid=IwAR0OL5zNvmfhZUhIxegb1_DWBUW227LFiS3bcwhEo00RvMQyOP5IMA1G4G4
Pakolaiset hädässä
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen rajat on suljettu PAITSI itse maahan kävelee edelleen tuntemattomai ihmisiä hjakemaan turvapaikkaa ja diskorahaa. Heitä ei määrätä karanteeniin vaan annetaan taskut täyteen rahaa ja toivotetaan tervetulleiksi.
Maria Ohisalo on luvannut varmistaa että turvapaikkojen myöntämisestä ei tingitä missään olosuhteissa niin kauan kuin vain yksikin suomalainen veronmaksaja on elossa systeemiä kustantamaan.- Anonyymi
Meinaatko ettei haeta ylimääräiellä lennolla kuten suomalaiset turistit kuka mistäkin? Missä on yhdenvertaisuus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko ettei haeta ylimääräiellä lennolla kuten suomalaiset turistit kuka mistäkin? Missä on yhdenvertaisuus?
Voi widdu sun ajatuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko ettei haeta ylimääräiellä lennolla kuten suomalaiset turistit kuka mistäkin? Missä on yhdenvertaisuus?
Nämä ihmiset joutuivat itse maksamaan paluu lentonsa ja hinta on 900-1000e/ matkustaja.
Millä oikea pakolainen jolla ei ole kuin älykänny ja adidaksen reppuseljässä maksaisi tuollaisia summia : O ???
- Anonyymi
Laittomille maahantulijoille on perustettu oma rahasto johon vaaditaan kymmeniä miljoonia lisää ja karanteenista huolimatta 175 tuntematonta hlöä ollaan lennättämässä erikosilennoilla Välimereltä Suomeen.
https://ilkkapohjalainen.fi/tilaajalle/kotimaa/lm-n-tiedot-hallitus-kaavailee-muutoksia-turvapaikkarahaston-kayttoon-valimeren-turvapaikanhakijoiden-vastaanottoon-tarvitaan-13-miljoonaa-euroa-1.4412405 - Anonyymi
Taas on persuilla pipi.
- Anonyymi
Niin nythän on Uudellamaalla vapautumassa paljon asuntoja.
- Anonyymi
Oota ny, kyll niit vapautuu kohta ässjoellakkii.
Korona on vihreiden keksintö saada tapettua mahdollisimman monta valkoista ja sitten tuoda jetset koneilla ruskeita turbaani pedareita tilalle
- Anonyymi
Riippari, oletko sairastunut fyysisesti sekä psyykkisesti? Oliko kuvasi ennen profiilissasi? Tietää sanoa päivää kun tulet vastaan ;)
- Anonyymi
Hallitus valmistelee noutoa salassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891905
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28554Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;202479