Pitäisikö nämä kuitenkin hakea ja panna karanteeniin? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006450466.html?fbclid=IwAR0OL5zNvmfhZUhIxegb1_DWBUW227LFiS3bcwhEo00RvMQyOP5IMA1G4G4
Pakolaiset hädässä
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen rajat on suljettu PAITSI itse maahan kävelee edelleen tuntemattomai ihmisiä hjakemaan turvapaikkaa ja diskorahaa. Heitä ei määrätä karanteeniin vaan annetaan taskut täyteen rahaa ja toivotetaan tervetulleiksi.
Maria Ohisalo on luvannut varmistaa että turvapaikkojen myöntämisestä ei tingitä missään olosuhteissa niin kauan kuin vain yksikin suomalainen veronmaksaja on elossa systeemiä kustantamaan.- Anonyymi
Meinaatko ettei haeta ylimääräiellä lennolla kuten suomalaiset turistit kuka mistäkin? Missä on yhdenvertaisuus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko ettei haeta ylimääräiellä lennolla kuten suomalaiset turistit kuka mistäkin? Missä on yhdenvertaisuus?
Voi widdu sun ajatuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ihmiset joutuivat itse maksamaan paluu lentonsa ja hinta on 900-1000e/ matkustaja.
Millä oikea pakolainen jolla ei ole kuin älykänny ja adidaksen reppuseljässä maksaisi tuollaisia summia : O ???
- Anonyymi
Laittomille maahantulijoille on perustettu oma rahasto johon vaaditaan kymmeniä miljoonia lisää ja karanteenista huolimatta 175 tuntematonta hlöä ollaan lennättämässä erikosilennoilla Välimereltä Suomeen.
https://ilkkapohjalainen.fi/tilaajalle/kotimaa/lm-n-tiedot-hallitus-kaavailee-muutoksia-turvapaikkarahaston-kayttoon-valimeren-turvapaikanhakijoiden-vastaanottoon-tarvitaan-13-miljoonaa-euroa-1.4412405 - Anonyymi
Taas on persuilla pipi.
- Anonyymi
Niin nythän on Uudellamaalla vapautumassa paljon asuntoja.
- Anonyymi
Oota ny, kyll niit vapautuu kohta ässjoellakkii.
Korona on vihreiden keksintö saada tapettua mahdollisimman monta valkoista ja sitten tuoda jetset koneilla ruskeita turbaani pedareita tilalle
- Anonyymi
Riippari, oletko sairastunut fyysisesti sekä psyykkisesti? Oliko kuvasi ennen profiilissasi? Tietää sanoa päivää kun tulet vastaan ;)
- Anonyymi
Hallitus valmistelee noutoa salassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433504Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4372944Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan222801Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831867- 871497
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541370- 921145
- 1011117
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721113Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.31930