Paikkakunnille palaa suuri määrä lomautettuja ja lopputilin saaneita työikäisiä.
Nyt maakunnan työnantajat herätys
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ensimmäisenä poispotkittuja kukaan ota.
- Anonyymi
siis mitä w......ja....Lapualaisille ensin töitä eikä millekkään paluumuuttajille tai sellaisille jotka jostain syystä ovat jättäneet Lapuan taaksensa syystä tahi toisesta
- Anonyymi
Olen kuullut, että pohjanmaalla olisi työntekijöistä ja -haluisista huutava pula?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuullut, että pohjanmaalla olisi työntekijöistä ja -haluisista huutava pula?
se voi olla just niin että pohjanmaalla mutta täällä etelä-pohjanmaalla ei.pohjanmaa ja etelä.pohjanmaa on 2 eri asiaa
- Anonyymi
Nyt riittää mansikkamaille omasta maasta poimioita ja mustikan ja puolukan
poimintaan, kyllä tässä on nyt sitten jotakin toodella hyvää!- Anonyymi
Yhtään ainutta et tuu näkemään metäsä sanoo käes.
Melkoinen tollikka tuo aloittaja
- Anonyymi
mee loppi töihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mee loppi töihin
Tänne mörköperälle ei muuttajia saa, mutta nyt kun niitä olis tulos, niin piretään kiinni.
- Anonyymi
Paljon on muuttanut tänne, osataanko pitää kiinni?🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492