Minua varoitettiin sinusta
En välittänyt varoituksista
Etsit itsellesi opettajaa, vaikka
Ihan hyvin osaat itsekin, uskon
Tiedän enemmän sinusta kuin tiedätkään, olenhan
Ajatustenlukija:
Varo mitä ajattelet!
Autio meri on ollut päämääräsi
Tai
Ajatuksissasi syksystä
Olitkin juuri sitä mitä etsin:
Playboy
Itsepähän rukoilin,
pyysin ihmettä
Tapahtuvaksi - opin, että rakkaudella ei ole mitään merkitystä, se on ohimenevää,
mutta opitko sinä?
Olen puhdas
Valmis väistämään katseesi
Ilman ystävyyttäsikään jatkamaan
Kenelle lopulta teitkään väärin, et minulle,
Itsellesi
Ikuisesti joudut miettimään
Naisia, naisia, naisia
Naimisiinmenoa
Itketkö, mutta et ymmärrä että vain sinä voit parantaa tapasi, etkä sinä minua siihen enää tarvitse. Epäonnistuin pitämään sinut "kaidalla tiellä". Et ole enää tehtäväni. Irtisanoudun siitä.
Epäonnistuin tehtävässäni
6
93
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on niitä pirun varoituksia.
Paha pujahtaa pään sisälle jos ovi jää raolleen.
Hankin järeämmät lukot. En enää avaa tunteitani.
Rakkaus on vain sana.StCeSiLiA kirjoitti:
Paha pujahtaa pään sisälle jos ovi jää raolleen.
Hankin järeämmät lukot. En enää avaa tunteitani.
Rakkaus on vain sana.Vielä eilen sillä sanalla oli toisenlainen merkitys, kunnes ylitin rajan.
Minun pitää yrittää vain unohtaa. Eläydyin liikaa runooni.- Anonyymi
StCeSiLiA kirjoitti:
Vielä eilen sillä sanalla oli toisenlainen merkitys, kunnes ylitin rajan.
Minun pitää yrittää vain unohtaa. Eläydyin liikaa runooni.Minkä rajan mielestäsi ylitit?
Anonyymi kirjoitti:
Minkä rajan mielestäsi ylitit?
... jotain lähestulkoon siveetöntä. 🙈
Yritän jatkossa kirjoittaa jotain kevyempää ja asiallisempaa.
- Anonyymi
Pidä vaan oma linjasi kirjoituksissa. Ei kannata turhaan sensuroida tunneskaaloja ruudullakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2417467Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393901Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172178Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261477- 431453
- 331372
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3411190Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411002Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23938Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7907