Kirjasuositukset

Anonyymi

Heippa. Olisiko teillä minulle kirjasuosituksia? Lähinnä fantasiaa...

Olen 11v. Tyttö ja rakastan lukemista yli kaiken!♥️

Olen lukenut vaikka mitä mutta olisiko hyviä suosituksia fantasia kirjoista? Jännityskirjat myös kelpaavat😊

6

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen tota sama joka kirjotti ton pyynnön, mut kuitenki VASTATKAA PLS!🙏🏻

    • Anonyymi

      Sally Green: Savuvarkaat -sarja

    • Anonyymi

      Soturikissat. Hyvä sarja (jos tykkää kissoista ja ylipäätään eläimistä)

      • Anonyymi

        Hei, en sanoisi, että soturikissat sopii meille, jotka rakastamme kissoja. Kissatkaan, eivät välttämättä pitäisi sarjasta. Siinä on vain raapimista, kynsimistä ja puremista. Kissat, eivät ole mitään soturikissoja vaan rakastavat hellimistä, silitystä, leikkiä ja halia. Monetkaan lapset, jotka ovat rakstaneet kissoja, eivät lukisi näitä nuortenkirjoja koskaan. Ne eivät kelpaa todellisille faneille, jotka tykkäävät kissanrapsutuksesta ja pusuttelusta kissan nöpönenään.


    • Anonyymi

      Fantasiakirjoja on monenlaisia. On synkkä J.R.R Tolkien Taru Sormusten Herrasta. On kummallinen C.S. Lewisin Narnia sarja. sekä puhutteleva Antoine de Saint-Exupéryn
      Pikku Prinssi ja Richard Bachin koskettava Lokki Joonatan.

      Siinä on joitakin fantasiakirjallisuuden klassikoita. Jokainen edustaa uutta aikaa fantasia kirjallisuudessa ja kertovat jotain ajasta ja ajalle.

      • Anonyymi

        Fantasiakirjoja on monenlaisia. On synkkä J.R.R Tolkien Taru Sormusten Herrasta. On kummallinen C.S. Lewisin Narnia sarja. Sekä puhutteleva Antoine de Saint-Exupéryn
        Pikku Prinssi ja Richard Bachin koskettava Lokki Joonatan.

        Siinä on joitakin fantasiakirjallisuuden klassikoita. Jokainen edustaa uutta aikaa fantasia kirjallisuudessa ja kertovat jotain ajasta ja ajalle.

        Lue ne kirjat niin ymmärrät paremmin tätä aikaa, jossa elät juuri nyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      37
      4032
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      239
      2527
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      247
      2414
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      203
      1914
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      95
      1711
    6. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1517
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      198
      1316
    8. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      345
      1187
    9. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1046
    10. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      80
      971
    Aihe