Heippa. Olisiko teillä minulle kirjasuosituksia? Lähinnä fantasiaa...
Olen 11v. Tyttö ja rakastan lukemista yli kaiken!♥️
Olen lukenut vaikka mitä mutta olisiko hyviä suosituksia fantasia kirjoista? Jännityskirjat myös kelpaavat😊
Kirjasuositukset
6
265
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tota sama joka kirjotti ton pyynnön, mut kuitenki VASTATKAA PLS!🙏🏻
- Anonyymi
Sally Green: Savuvarkaat -sarja
- Anonyymi
Soturikissat. Hyvä sarja (jos tykkää kissoista ja ylipäätään eläimistä)
- Anonyymi
Hei, en sanoisi, että soturikissat sopii meille, jotka rakastamme kissoja. Kissatkaan, eivät välttämättä pitäisi sarjasta. Siinä on vain raapimista, kynsimistä ja puremista. Kissat, eivät ole mitään soturikissoja vaan rakastavat hellimistä, silitystä, leikkiä ja halia. Monetkaan lapset, jotka ovat rakstaneet kissoja, eivät lukisi näitä nuortenkirjoja koskaan. Ne eivät kelpaa todellisille faneille, jotka tykkäävät kissanrapsutuksesta ja pusuttelusta kissan nöpönenään.
- Anonyymi
Fantasiakirjoja on monenlaisia. On synkkä J.R.R Tolkien Taru Sormusten Herrasta. On kummallinen C.S. Lewisin Narnia sarja. sekä puhutteleva Antoine de Saint-Exupéryn
Pikku Prinssi ja Richard Bachin koskettava Lokki Joonatan.
Siinä on joitakin fantasiakirjallisuuden klassikoita. Jokainen edustaa uutta aikaa fantasia kirjallisuudessa ja kertovat jotain ajasta ja ajalle.- Anonyymi
Fantasiakirjoja on monenlaisia. On synkkä J.R.R Tolkien Taru Sormusten Herrasta. On kummallinen C.S. Lewisin Narnia sarja. Sekä puhutteleva Antoine de Saint-Exupéryn
Pikku Prinssi ja Richard Bachin koskettava Lokki Joonatan.
Siinä on joitakin fantasiakirjallisuuden klassikoita. Jokainen edustaa uutta aikaa fantasia kirjallisuudessa ja kertovat jotain ajasta ja ajalle.
Lue ne kirjat niin ymmärrät paremmin tätä aikaa, jossa elät juuri nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2644760Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803207- 362603
- 472513
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451797- 971580
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941368PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441005- 69978
- 99938