Turhaan te tuota virusta kammoatte!

Anonyymi

Onhan jo ihmisen syntyessä elämän lopputulos tiedossa:
Kuolema tulee varmasti kuin lisäverolappu.

Joskushan tämänkin tilanteen oli tultava ja ravistettava ihmiskunta hereille.
Tämä on ilmeisesti viimeinen ja ainoa keino saada ihmiset välittämään ympäristöstään ja ottamaan toisetkin huomioon.

Jos yhteen hiileen puhaltaminen jatkuu vielä epidemian jälkeenkin, niin kuka voi väittää, että viruksesta oli pelkkää haittaa?

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tuo tauti mitään muuta.
      Epidemian jälkeen alkaa heti sama omaneduntavoittelu ja toisten polkeminen.
      Ihmisluonne ei miksikään muutu edes kuoleman edessä!

      • "Anonyymi"

        Jokaista ihmistä myös poljetaan ansionsa mukaan.

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Jokaista ihmistä myös poljetaan ansionsa mukaan.

        H.

        Ja sinä poljet kaikkia oman typeryytesi mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä poljet kaikkia oman typeryytesi mukaan.

        "Anonyymi"

        Niin se menee.
        Kukin älynsä mukaan.
        Niin sinä, kuin minäkin.

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Niin se menee.
        Kukin älynsä mukaan.
        Niin sinä, kuin minäkin.

        H.

        Tuntuu siltä, että sinun ajatusmaailmasi on jäänyt kampasimpukoiden ja liuskamatojen tasolle.


      • Tellukka

        Ihminen on hyvä unohtamaan sen yhteen hiileen puhaltamisen.
        Niin kai sota-aikanakin puhallettiin yhteen hiileen, mutta hyvin pian se unohtui ja alettiin pitämään omaa napaa tärkeimpänä.


      • Tellukka kirjoitti:

        Ihminen on hyvä unohtamaan sen yhteen hiileen puhaltamisen.
        Niin kai sota-aikanakin puhallettiin yhteen hiileen, mutta hyvin pian se unohtui ja alettiin pitämään omaa napaa tärkeimpänä.

        Eikös sitä niin sanota, että yhteinen vihollinen yhdistää.
        Toisaalta taas, kun täälläkin kommentteja lukee, että kenenkäs sitä pitäiskään kuolla, että toiset saisi hoitoa ja onko toinen arvokkaanpi, kuin toinen.
        Eikös ihmisarvon pitänyt olla jakamaton, kaikille sama.
        Itse myös ajattelen, että kun hyvinvointia on tarpeeksi, ihminen muuttuu itsekkääksi.
        Hyvinvointi muuttuu itsestään selväksi.


      • Eliaana kirjoitti:

        Eikös sitä niin sanota, että yhteinen vihollinen yhdistää.
        Toisaalta taas, kun täälläkin kommentteja lukee, että kenenkäs sitä pitäiskään kuolla, että toiset saisi hoitoa ja onko toinen arvokkaanpi, kuin toinen.
        Eikös ihmisarvon pitänyt olla jakamaton, kaikille sama.
        Itse myös ajattelen, että kun hyvinvointia on tarpeeksi, ihminen muuttuu itsekkääksi.
        Hyvinvointi muuttuu itsestään selväksi.

        Ajatellut tuota, että jos niitä Euroviisuja ei olisi peruttu, niin nykyisen maailmantilan vallitessa hänen laulunsa sanoitus olisi varmasti iskenyt suureen yleisöön paremmin kuin jos sinne olisi lähetetty se "kikkeliniina".

        "But we never know what we have untill it is over and we are looking back ..."

        https://www.youtube.com/watch?v=tMkB8ZKxC5g


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu siltä, että sinun ajatusmaailmasi on jäänyt kampasimpukoiden ja liuskamatojen tasolle.

        Onko siitä hunkzista nyt kuoriutunut jokin huru-ukko, joka on tullut tänne teitä viisaita kiusaamaan? Heittäkää helvettiin!


      • Anonyymi

        Maailma muuttuu totaalisesti vuonna 2021. Kuinka pitkäksi aikaa, sen aika näyttää. Meillä todennäköisesti metri multaa nenänpäällä, ennekuin näemme pysyvän muutoksen.

        Ihmisen mieli on niin arvaamaton, viisaus karttuu vasta kokemusten myötä, voi viedä jopa vuosisadan, mikäli sekään riittänee.


    • Onkohan uskovan helpompi ottaa tämä virus vastaan, onhan hänen jokainen karvansa jo syntymässä laskettu. Vaikkei hiuksia vielä olisikaan.
      Ehkä ne ovat jo vähälukuiset ja on hyvä valmistautua lähtöön. Kyllä herra tietää lapsensa kohtalon.

      • Kyllä varmaan.
        Somalit esim. ovat huolettomia viruksen suhteen.
        Kahta kansanjoukossa pyörivää somalityttöä haastateltiin, että eikö heitä pelota saada tartunta. He nauroivat, että ei todellakaan, koska me uskotaan Jumalaan ja jos joku sairastuu, niin me rukoillaan hänen puolestaan.

        Saattaa olla Italian ja Espanjankin korkeitten lukujen takana uskonnollisuus. Eikös ne ole katolilaisia maita.

        Mihin uskontokuntaan kuulunee tämä Ruotsin Anders Tegnell, siitä ei ole tietoa, mutta kovin vakuuttaa, että ei mitään syytä huoleen.

        Itse en kuolemaani pelkää. Ainut vastenmielinen ajatus olisi joutua SöS:iin, helvetin esikartanoon. Mieluummin, jos hyvä Luoja soisi, että saisin kuolla pikaisesti tässä kotona.


      • Tellukka kirjoitti:

        Kyllä varmaan.
        Somalit esim. ovat huolettomia viruksen suhteen.
        Kahta kansanjoukossa pyörivää somalityttöä haastateltiin, että eikö heitä pelota saada tartunta. He nauroivat, että ei todellakaan, koska me uskotaan Jumalaan ja jos joku sairastuu, niin me rukoillaan hänen puolestaan.

        Saattaa olla Italian ja Espanjankin korkeitten lukujen takana uskonnollisuus. Eikös ne ole katolilaisia maita.

        Mihin uskontokuntaan kuulunee tämä Ruotsin Anders Tegnell, siitä ei ole tietoa, mutta kovin vakuuttaa, että ei mitään syytä huoleen.

        Itse en kuolemaani pelkää. Ainut vastenmielinen ajatus olisi joutua SöS:iin, helvetin esikartanoon. Mieluummin, jos hyvä Luoja soisi, että saisin kuolla pikaisesti tässä kotona.

        Kyllä äkkipusku on parempi kuin hivutus, niin nopea lähtö ettei ehdi kissaa sanoa.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Kyllä varmaan.
        Somalit esim. ovat huolettomia viruksen suhteen.
        Kahta kansanjoukossa pyörivää somalityttöä haastateltiin, että eikö heitä pelota saada tartunta. He nauroivat, että ei todellakaan, koska me uskotaan Jumalaan ja jos joku sairastuu, niin me rukoillaan hänen puolestaan.

        Saattaa olla Italian ja Espanjankin korkeitten lukujen takana uskonnollisuus. Eikös ne ole katolilaisia maita.

        Mihin uskontokuntaan kuulunee tämä Ruotsin Anders Tegnell, siitä ei ole tietoa, mutta kovin vakuuttaa, että ei mitään syytä huoleen.

        Itse en kuolemaani pelkää. Ainut vastenmielinen ajatus olisi joutua SöS:iin, helvetin esikartanoon. Mieluummin, jos hyvä Luoja soisi, että saisin kuolla pikaisesti tässä kotona.

        Onko Södersjukhuset toi SöS? Olin aikoinaan töissä Rosenlund nimisessä Tukholman kaupungin vanhustensairaalassa. Oli vastapäätä tuota suurta sairaalaa. Oli ne aikoja!
        Joskus olen käynyt verestämässä vanhoja muistoja Söderissä. Ajat olivat 69-70-luvun taitteessa. Olin töissä Tukholmassa n. puolitoista vuotta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko Södersjukhuset toi SöS? Olin aikoinaan töissä Rosenlund nimisessä Tukholman kaupungin vanhustensairaalassa. Oli vastapäätä tuota suurta sairaalaa. Oli ne aikoja!
        Joskus olen käynyt verestämässä vanhoja muistoja Söderissä. Ajat olivat 69-70-luvun taitteessa. Olin töissä Tukholmassa n. puolitoista vuotta.

        Joo just.
        Ennen se oli vielä jonkun tasoinen. Ei enää.


    • Jesse otti yhteyttä, kertoen että faijansa ei ole nyt tyytyväinen.
      Haukkui meitä että me kehitimme ihan liian vahvan ihminkäisen.
      Mehän kyllä otimme mallia Karhunkaisesta mutta...
      Noh...
      Pitääkö meidän nyt laittaa faijalle Sini-Happoa?, kysyi Jesse.
      Minun on pakko vähän aikaa miettiä.
      SIni-Hapossa ei voi uida.
      Ainoastaan tuskiinsa hajoten kuolla.

      H.

      • Anonyymi

        Minua tympivät nämä "jesse-juttusi". Vaihda levyä!


    • Anonyymi

      Tavallani "kammoan" nykyistä tilannetta mihin kaikkeen se vielä johtaakaan...
      Sen näemme jos olemme näkemässä.

      Itselläni on ajatusmaailma että kuolemamme ajankohta on päätetty syntyessämme, meidän jokaisen.
      Sama "isojen" asioiden kanssa elämämme aikana.
      Pienempään "asialistaan" voimme vaikuttaa valinnoillamme.......;) Niin minä ajattelen.
      Välillä tosin lipsuu..

      • Anonyymi

        Kiitos 👍


    • Anonyymi

      Toisaalta on hieno lähteä kulkutaudin seurauksena. Muistetaan, että korona senkin vei.

      • Anonyymi

        Voisihan tuohon hienouteen lisätä pienen huolen aiheen, jos vaikka tuokin takaisin ellei tykkää...…? ;)


    • Anonyymi

      alotukseen:

      ei meillä oo mittää hättää,
      kuollaan pois
      kuhan ei käy kovin kippeesti,
      eikä hirveesti ahdista,,,

      on hyvä päästä nukkumaan
      nukkuminen on aina ollu hauskaa mukavaa,
      saa katella kaikenlaisia ihania seikkailu unia,,

    • Anonyymi

      alotukseen:

      ei meillä oo mittää hättää,
      kuollaan pois
      kuhan ei käy kovin kippeesti,
      eikä hirveesti ahdista,,,

      on hyvä päästä nukkumaan
      nukkuminen on aina ollu hauskaa mukavaa,
      saa katella kaikenlaisia ihania seikkailu unia,,

      • Anonyymi

        olen tilannu itteleni grematorion sitten kun sen aika tulee,
        sitä mietiskelen
        ainaki siellä on lämmin ja koron-viiruski varmasti kuolee,,,


    • Anonyymi

      ""ne aikoja!
      Joskus olen käynyt verestämässä vanhoja muistoja Söderissä. Ajat olivat 69-70-luvun taitteessa. Olin töissä Tukholmassa n. puolitoista vuotta"

      Hyvä esimerkki. Ruotsin tuhosta. 69- 70 tilastoista näkee että jos suomalainen opiskelijatyttö oli kesätöissä Sössissä tai jossain Ruotsin terveyssysteemissä
      ja sai palkkansa siivoojana verotta lyhytaikaisessa työssä hän sa enemmän kuin professori Suomessa

      Nyt Ruotsi on matutuhottu

      Täällä olisi komea Sveitsi pohjoismaissa jos matuja ei olisi päästetty ja markkinat olisi hoidettu sisäisesti ja 4 valtiota ulkojäseninä Eussa ehkä vielä Viro mukana sitten myöhemmin

      Hammashoito olisi maksutonta, silmälasit ... ja palkka ja eläke maksettaisiin tammikuussa käteen etukäteen koko vuodelta ....

    • Anonyymi

      Maailma on muuttunut lujaa vauhtia viimeiset vuosikymmenet.
      Markkinavoimat & markkinatalous jyrää ja muokkaa elämäämme radikaalisti enemmän kuin muutama tuhat maahanmuuttajaa, joilla ei ole käytännössä mitään taloudellista merkitystä yhteiskunnassa negatiiviseen suuntaan.

      On harhaluulo, että entisiin aikoihin olisi paluu, jos kaikki maahanmuuttajat lähetetttäisiin pois. Persut pitää yllä sitä harhaluuloa hölmöjen päässä
      saadakseen itselleen vaaleissa hyvätuloisen homman ja muutaman millin
      puoluetukea.

      *****
      Nyt sen voi todeta:
      Kun markkinavoimat ja markkinatalous luhistuu, yhteiskunta luhistuu.
      Ei yhteiskunta maahanmuuttajista ole luhistunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      148
      2076
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      116
      1612
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      95
      1407
    4. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1390
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1302
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      208
      1155
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      49
      1111
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      205
      1106
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1067
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      241
      909
    Aihe