Olen 64 vuotias äijä joka on harrastanut rockmusiikkia teinipojasta lähtien. LP levyjä on jäljellä noin 700 kappaletta. Valtaosan levyistä olen itse ostanut levykaupoista, ja ne ovat erinomaisessa kunnossa. Olen aina ollut hifisti ja näinollen levyjäni on soitettu vain laatulaitteilla. Nyt on tullut aika laittaa älppärit keräilijöiden saataville. Sinä, joka olet myynyt vinyylikokoelmasi, kerropa kokemuksestasi. Minne myit? Könttänä, vai yksilöityinä? Tuliko tarjouksia useammalta ostajalta? Oliko myynti helppoa? Saitko sen summan mitä arvelit saavasi?
Hyllyssäni levyjä mm.seuraavilta bändeiltä/artisteilta: May Bliz, Ted Nugent, Pekka Pohjola, Smack, Robert Plant, Foghat, Blackfoot, Lynyrd Skynyrd, Hellhound, Raine Salo... ja luonnollisesti ne Black Sabbath, Motörhead, Iron Maiden, Deep Purple ym. legendat, sekä erittäin paljon muita bändejä. Kotimainen iskelmämusiikki loistaa poissaolollaan.
Harmittiko jälkeenpäin? Minne kannattaisi tarjota?
Jussi
Myitkö LP kokoelmasi?
Anonyymi
0
116
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622