Saunakaveriksi

Anonyymi

Olen uimahallin siivojana.NYT ei voi siedätää ja katsella kymmeniä kulleja päivässä niipä ajatelin,miten himoni voisi toteutaa.Olisiko mies porukka jotka hakuaisi vaikka saunoa kanssani saisin nähdä ,vaikkapa kokellakin seisovia kulleja.Olen 28 Blondi,rinnat ja peppu on.,kohilaan.Olisin iloinen jo totetuisi.Olen terve..

35

1527

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä?

    • Anonyymi

      Missäpäin oot mitat koot?

      • Anonyymi

        oon 170c pitkä ,68,kg.tissit ja peppu on näkemisen arvoiset,Onko muute itseläs iso


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oon 170c pitkä ,68,kg.tissit ja peppu on näkemisen arvoiset,Onko muute itseläs iso

        18 cm. Kelpaako? [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oon 170c pitkä ,68,kg.tissit ja peppu on näkemisen arvoiset,Onko muute itseläs iso

        Kyllä tulisin mielellään näkemään sinut. Voisitko pestä minut kunnolla.


      • Anonyymi

        No ei varmasti niin tyhmä kuin sinä.Kukaan muu ei viitsi ei pysty laittaa yhtä tyhmiä kommenteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tulisin mielellään näkemään sinut. Voisitko pestä minut kunnolla.

        Kyllä pesisin kaikki paikat ja hieroisin oljyt perään. Koska onnistuisi.


    • Anonyymi

      Kuulostaa tosi hyvältä. Meillä ois sellainen pikkuinen porukka, ja voitas tulla vaikka saunomaan. Miten saan sut kiinni. Pks?

      • Anonyymi

        Pitäisi varmmaan vuoksaa mökki tai sauna olen pks..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi varmmaan vuoksaa mökki tai sauna olen pks..

        Mä olen kans PKS saunakin olis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi varmmaan vuoksaa mökki tai sauna olen pks..

        Anna joku kontakti, niin otan yhteyttä. Pojat jo odottaa🙂🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna joku kontakti, niin otan yhteyttä. Pojat jo odottaa🙂🙂

        Missä päin pks. pitäis olla väh. kolme kulli että pääsis vertaleen.Ja hyvä sauna .Jokku vois laitta niitä tietoja niin otan sit yhteyttä.


      • Anonyymi
        wirtasenpetsku kirjoitti:

        Mä olen kans PKS saunakin olis

        Kuika monta sun saunaan mahtu kerralla .Ja missä päin pks..


    • Anonyymi

      Onko uimahallit muka auki?

      • Anonyymi

        Ite olet chatin suurin urpo narkkari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite olet chatin suurin urpo narkkari.

        Täällä mies, ota s-posti : [email protected]


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Oletko sä toi aloittaja?


    • Anonyymi

      Moi voisin saunoa ja ja lämittää sinut ja kiukaan miten se onistuis

      • Anonyymi

        Vitun pipipää.Olet tosi sairas tai sitten vitun tyhmä.


      • Anonyymi

        Pakko on sunkin tulla kommentoimaan.Pakkomielteisestä runkkarista taitaa olla kysymys.


      • Anonyymi

        Aika outo perversio sulla kun saat orkkusi täällä ääliöimällä, se muiden halveksuntako niin sua kiihottaa?


      • Anonyymi

        Oletkos päässyt tutustuu lähemmin.Ensin oli trolli nyt pirihoro taitaa olla läheinekin ystävä.Monetko mällit on tänään jo näillä jutuilla irronnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos päässyt tutustuu lähemmin.Ensin oli trolli nyt pirihoro taitaa olla läheinekin ystävä.Monetko mällit on tänään jo näillä jutuilla irronnut.

        Tuksun sisko tietää


    • Anonyymi

      Oli tosi makeet kulli juhlat eileen.pääsin nippanappa käveleen.Sain vertalla myöskin kulleja niitä oli neljä.Tämä oli saunasiivojan unelma joka toteutui.Haluais lisää viestitelkää.

    • Anonyymi

      Olipa eilen kunnon kulli juhlat pääsin nippanappa käveleen.pääsi myös vertaileen kulleja joka on ollutkin haaveni umahallien sulkemisen jälkeen.Olis kivaa jos vois ottas uusiksi jonkun toisen porukan kanssa.Vistitelkää niin sovitaan.

      • Anonyymi

        Montako kertaa olet tänään runkannut näitä lukiessasi ja kommentoidessasi.Vilkas aamu sulla.


      • Anonyymi

        Et taida ihan idiootti ollakkaan kun tunnistat itses.Tosi säälittävä jaksat toistaa samaa paskaa.et muuhunkaan pysty.


      • Anonyymi

        Viimeksi käskit kaivaa jojoon.onko mieli muuttunut.Et voi olla aikuinen korkeitaan 10v henkiseltä tasoltasi.


      • Anonyymi

        Runkkaat vissiin liikaa kun sun juttus on tosi väsyneitä.Ei kai sun mielenterveys ala järkkyy liiasta runkkailusta.


      • Anonyymi

        Ihmetelen tuota keskustelua ,kun toisijanne nollaatte .Vaikoeikö teistä ole mistä ,ottaa yhteyttä.Edellinen porukka ei riidellyt panivat niin että tuntui,toiset jopa monta kerta.joten asiaan


    • Anonyymi

      Skypessa voitas kokeilla miten olis

      • Anonyymi

        Sinä olet jo siellä tulee ahdasta.


    • Anonyymi

      Moi 45v iso lihaksikas mies vois pamputtaa kunnolla tänään ;-)

    • Anonyymi

      Tulisin mielelläni mukaan saunomaan kanssasi missäpäin olet

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1634
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1472
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1325
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1304
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe