Taas 2 miljoonaa eläinpuistolle

Anonyymi

Käykää katsomassa tarkemmin tuleva 30.3. kaupunginhallituksen esityslista. Huh huh.

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et oo tosissas???!!!???!!!

      • Anonyymi

        Vuoden 2019 tilinpäätösennusteen
        mukaan ko. vuoden tulos on ylijäämäinen 2.644.715,45 euroa ja tase on
        ylijäämäinen 2.534.478,24 euroa....Onhan kaupungilla varaa kun noin hyvin menee.


      • Anonyymi

        Täälä ne asiat näkyy.
        Eliitti yrittää viimeisillä voimillaa suojella mökit, osakkeet, tilit..ei auta.


    • Anonyymi

      Pääomittamiseen 2 miljoonaa euroa. Tulihan siitä terveyspalvelujen myynnistä tuottoa ja annettiin ulkopuolisen hoidettavaksi. Vesi ja lämpö tuo vähän lisää kassaan. Metsistä rahaa? Kuitenkin jos Zoo on viime vuonna tehnyt melkein 400 000 tappiota ja nyt se on kiinni syksyyn, niin ei se voi tuottaa. Raha ei nyt vaan riitä kaupungin menoihin. Verotusta ei voi kovasti nostaa, vai voiko? Kiinteistövero ja kunnallisvero niitä pitää korottaa, mutta kai vasta ensi vuonna.

      • Anonyymi

        No onneksi pandojen ansiosta mummu ja pappakin saavat kohta hengityssuojaimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onneksi pandojen ansiosta mummu ja pappakin saavat kohta hengityssuojaimia.

        Meille on TAAS puhuttu palturia.
        Jarmo ja Pirttimäki ovat medioihin lausuneet.
        Koulujen rakentamiseen ei ole varaa.
        On nytkin 2 miljoonaa pääomitukseen.
        Zoo Parkkiin.
        Tarkoittaa elukkapuisto Kiinan elukat kotieläinpuisto määrännyt hotelli.
        Kaupunginhallituksen esityslista on netissä.
        Vesi ja energia jos OLISI myyty.
        Rahat OLISI käytetty taas matkailunmäelle.
        Miksi me sisäämme täyttä perättömyyttä.
        Tuokin raha kouluihin.Lasten kouluvälineet käytettyjä ja opetus vanhempien kännykän kautta.
        Missä muussa kaupungissa on touhu tälläistä.
        Onko siellä joku salaisuus jota pitää peittää.
        Onko mainoskuvissa jotain yhtäläisyyttä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onneksi pandojen ansiosta mummu ja pappakin saavat kohta hengityssuojaimia.

        Voisikohan Eläinpuisto saada hallituksen ravintoloiden sulkemistukea? Ei se tilannetta kauheasti muuksi muuttaisi, mutta toisi edes jotain tuloa suljetuille ravintoloille. Eläinpuisto kannattaisi pitää koronasta ja poikkeuslaeista huolimatta auki omatoimimatkailijoille, jotta edes pientä tuloa siitä tulisi, kun kulut siitä joka tapauksessa juoksee. Ihmisille voisi määrätä turvavälit, ja isot ryhmät kieltää niin, että hallituksen vaatimus enintään 10 hengen kokoontumisista täyttyy.

        Hotellista voisi tehdä nyt väliaikaisesti vaikka koronakaranteenihotellin niitä varten, jotka tarvitsevat huonetta, jossa voisi olla karanteenissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisikohan Eläinpuisto saada hallituksen ravintoloiden sulkemistukea? Ei se tilannetta kauheasti muuksi muuttaisi, mutta toisi edes jotain tuloa suljetuille ravintoloille. Eläinpuisto kannattaisi pitää koronasta ja poikkeuslaeista huolimatta auki omatoimimatkailijoille, jotta edes pientä tuloa siitä tulisi, kun kulut siitä joka tapauksessa juoksee. Ihmisille voisi määrätä turvavälit, ja isot ryhmät kieltää niin, että hallituksen vaatimus enintään 10 hengen kokoontumisista täyttyy.

        Hotellista voisi tehdä nyt väliaikaisesti vaikka koronakaranteenihotellin niitä varten, jotka tarvitsevat huonetta, jossa voisi olla karanteenissa.

        Homeessa ja kokolattiamatot mallia 1977.
        Varsinainen astma ansa.
        Mennä nyt SINNE tukehtumaan..
        Voi Luoja..


    • Anonyymi

      Sehän on kuin siirtäisi rahaa taskusta toiseen. Kaupunki omistaa elukkapuiston eli ei se raha minnekään häviä. Ei hätää.

      Toisaalta, elukkapuiston omaisuuuden arvo on 16 miljoonaa, mutta ei taida kannattaa myydä mitään. Rahan arvo säilyy paremmin kiinteässä omaisuudessa.

    • Anonyymi

      Yhtiö on konkurssi kypsä tapaus siitä huolimatta päättäjien on PAKKO laittaa sinne rahaa jotta eivät joudu vastuuseen , veronmaksaja pistetään nyt maksamaan päättäjien tekemät virheet . Riski oli todella suuri nyt se on varmistunut tuhon tie on valittu. Vierasvenesatamaa aletaan rakentamaan kaikesta huolimatta.

    • Anonyymi

      Tulihan se sieltä miksi vesi ja energia pitää lyödä äkkiä lihoiksi jos valtuutetut nyt yhtään ajattelee ähtäriläisiä eivät lyö nuijaa pöytään näissä järjettömissä päätöksissä rupee meinaan porukka käymään aika kuumana.

    • Anonyymi

      Tuo tappio vajaa 400 000 tuntuu tuulesta tempastulta aijemmin puhuttiin 800 000 tappiosta ja miksi pääomittaa 2 000 000 kun miljoonakin piisais taitaa totuus olla aika paha ei voida ilmeisesti ääneen sanoa niin tai näin niin nyt mennää pahasti metsään.

      • Anonyymi

        Kyllä te ootte tyhmää väkeä, kun katsotte kylän alasajoa. Muuttakaa tänne Alavudelle!


    • Teillä on mahtava kylä. Ja taas ollaan valtion kirstulla vinkumassa lisää rahaa

    • Anonyymi

      Joka vuosi pari milliä, että pandat saa niitä risuja. Heh Heh!

    • Anonyymi

      Kyllä kunnalla rahaa on. Viimeistään nyt on tullut selväksi, että kunnan harjoittamasta matkailusta on tullut "molokin kita", johon voidaan kaataa pääomia rajattomasti. Tämä kuluva vuosi tulee olemaan raskaasti tappiolllinen, johtuen mm. tästä kuumetaudista. Ko. matkailuyhtiöiden poismyynnin valmistelu tulisi aloittaa välittömästi.

      • Anonyymi

        Kuka ostaa ränsistymään päästetyn komleksin.
        Rahaa on paasattava kokoajan lisää, että päättäjien omaisuus pelastuu.
        Tästä on kyse.
        Epärehellinen velallinen on myös moitittavaa.
        Eliitti on lisännyt palstalle valvontaa.
        Mutta ei haittaa se kiihtyy.


      • Anonyymi

        Suosittelen samaa sinulle Eliittipummi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ostaa ränsistymään päästetyn komleksin.
        Rahaa on paasattava kokoajan lisää, että päättäjien omaisuus pelastuu.
        Tästä on kyse.
        Epärehellinen velallinen on myös moitittavaa.
        Eliitti on lisännyt palstalle valvontaa.
        Mutta ei haittaa se kiihtyy.

        kaikki menee kaupan kunhan hinta on oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaikki menee kaupan kunhan hinta on oikea.

        Haluaisinpa nähdä sen konsultin ilmeen, joka naama pokkana valehteli Matkailumäen arvoksi 16 miljoonaa. Ei taida kaverin enää kehdata naamaansa tulla tänne näyttämään.
        Pankit ovat arvioineet, että maiden, rakennusten ja metsien arvo ei ole edes 5 miljoonan euron arvoinen. Aika iso ero. Kaikki Matkailumäen omaisuus on pantattu eläinpuiston velkojen vakuudeksi, mutta kun vakuudet eivät vaan riitä.

        K: Arvatkaa ketkä maksaa omasta pussistaan erotuksen?
        V: Ähtärin veronmaksajat.


    • Anonyymi

      Paljonko pandoista tähän mennessä on maksettu Kiinaan?
      Kuinka paljon tästä kahdesta miljoonasta menee sinne?

      • Anonyymi

        Arvioisin että tämän vuoden loppuun mennessä kahdesta miljoonasta Kiinaan on mennyt kaksi miljoonaa.


    • Anonyymi

      Jos nyt pikkusen järki päätä pakottais pitäisi matkailun mäki asettaa selvitys tilaan ja katsoa mitä voitaisiin pelastaa ei ähtärillä ole varaa pitää zoon pohjatonta kaivoa pystys vuodesta toiseen.

    • Anonyymi

      Mitä kirjattiin pöytäkirjaan?

      • Anonyymi

        Ainakin se laitettiin pöytäkirjoihin, että Bandojen ruokavarmuus pambujen suhteen on taattava, 30:n miljoonan halpakorkoisella lisälainalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin se laitettiin pöytäkirjoihin, että Bandojen ruokavarmuus pambujen suhteen on taattava, 30:n miljoonan halpakorkoisella lisälainalla.

        Joku vinkui lehtiin ja alue uutisiin. Kouluihin ei ole rahaa. Kummituksiin ei ole rahaa. Kouluruokailun ei ole rahaa.
        Vanhuksiin ei ole rahaa.


    • Anonyymi

      Jotkut saaneet nyrkkiä varmasti.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe