Joten ei pääse hakemaan halpaa bensaa Venäjältä. Hirmuinen taloudellinen tappio!
Taitaakin sitten jäädä kesälomareissut tänävuonna ajamatta, kun ei varaa ostaa bensaa...
Rajat meni kiinni
11
51
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo totta, tankillinen maksaa Suomessa yli 73 € !!!
Järkyttävää riistoa!!!- Anonyymi
50L Bensaa, mikä tankkiin mahtui maksoi 62,5€.
- Anonyymi
Ainakin itärajalla asuville tulisi Suomen ja Venäjän antaa erivapaus viinan ja poltto-aineen hakuun koska se tässä konkurssissa Suomea auta. Muualla asuvista ei niin väliä.
- Anonyymi
Hae "yksinyrittäjätukea" valtiolta, Kulmuni lupasi antaa.
- Anonyymi
Antaa mitä?
- Anonyymi
2 Vuotta venäjän raja aluksi kiinni lopusta ei tiedä kun mennään NATOON
- Anonyymi
Se on kaikki yhteisestä kansantaloudesta pois.
Lisäksi itse hakureissu turhaa matkustamista.
Tervetullutta tulee nyt olemaan, että suurempi osa matkailumenoista jää kotimaahan kiertämään. - Anonyymi
Kun haetaan bensaa Venäjältä se on oikein ja lähes kunnioitettavaa, jättää verot muiden maksettavaksi.
Kun pienyrittäjä yrittää pohtia ja suunnitella verotusta pysyäkseen hengissä, se on paskiainen ja rikollinen.
https://yle.fi/uutiset/3-11438326?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp
Itä Suomesta ovat huoltoasemat kuolleet tai hätää kärsimässä. - Anonyymi
Sä oot vaan köyhä, jos ei ole varaa ajaa.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Siirry sähköön, jos bensa kallista.
- Anonyymi
Talous on kohta aivan kuralla kun säästöt on mässätty?🐼🐼🐼
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974