Joten ei pääse hakemaan halpaa bensaa Venäjältä. Hirmuinen taloudellinen tappio!
Taitaakin sitten jäädä kesälomareissut tänävuonna ajamatta, kun ei varaa ostaa bensaa...
Rajat meni kiinni
11
167
Vastaukset 11
- Anonyymi
Ei oo totta, tankillinen maksaa Suomessa yli 73 € !!!
Järkyttävää riistoa!!!- Anonyymi
50L Bensaa, mikä tankkiin mahtui maksoi 62,5€.
- Anonyymi
Ainakin itärajalla asuville tulisi Suomen ja Venäjän antaa erivapaus viinan ja poltto-aineen hakuun koska se tässä konkurssissa Suomea auta. Muualla asuvista ei niin väliä.
- Anonyymi
Hae "yksinyrittäjätukea" valtiolta, Kulmuni lupasi antaa.
- Anonyymi
Antaa mitä?
- Anonyymi
2 Vuotta venäjän raja aluksi kiinni lopusta ei tiedä kun mennään NATOON
- Anonyymi
Se on kaikki yhteisestä kansantaloudesta pois.
Lisäksi itse hakureissu turhaa matkustamista.
Tervetullutta tulee nyt olemaan, että suurempi osa matkailumenoista jää kotimaahan kiertämään. - Anonyymi
Kun haetaan bensaa Venäjältä se on oikein ja lähes kunnioitettavaa, jättää verot muiden maksettavaksi.
Kun pienyrittäjä yrittää pohtia ja suunnitella verotusta pysyäkseen hengissä, se on paskiainen ja rikollinen.
https://yle.fi/uutiset/3-11438326?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp
Itä Suomesta ovat huoltoasemat kuolleet tai hätää kärsimässä. - Anonyymi
Sä oot vaan köyhä, jos ei ole varaa ajaa.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Siirry sähköön, jos bensa kallista.
- Anonyymi
Talous on kohta aivan kuralla kun säästöt on mässätty?🐼🐼🐼
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511251Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.59771- 64742
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 136705
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58564