Käsien pesu

Anonyymi

Nyt PERKELE PESTÄÄN NIITÄ KÄSIÄ. EI OLE VAIKEAA.VETTÄ JA SAIPPUAA ON SAATAVILLA JOKA PAIKASSA. USKOKAA NYT!!

14

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pestään, pestään! Kauppaan lähdettäessä käsiin laitetaan hanskat ja kasvoille FFP-3 hengityssuojain. Tyvek-pukua en vielä taida laittaa päälle. Se olen minä joka näin esimerkillisesti toimin... Hymyillään, maskin sisällä, kun tavataan!!!

• Anonyymi

Käsidesiä ei kannata käyttää jos saippuaa on saatavilla, koska käsidesi on tehotonta saippuaan verrattuna.

• Anonyymi

Itse en käytä mitään,kun menen kauppaan käytän kättä ensin persevaossa ja sit hiplaan sillä kädellä kaupan tavaroita ja yskin ympäriinsä 😂😁😀

• Anonyymi

Kuivaa kädet kun pyykkäröi oikein ahkerasti.

• Anonyymi

Parasta desifiointi ainetta on ihoystävällinen mäntysuopaliuos, maksaa muuten Tokmannilla 2 litran pullo 1.50 euroa ja on riittoisaa. Kallis käsidesi ei ole vaikutukseltaan yhtä hyvä poistamaan koronaa iholta, kuin saippuatuotteet.

• Anonyymi

Hyvä vinkki! 👍

• Anonyymi

Vettä ja nestesaippuaa käytän aina, kun se on mahdollista, mutta....kun tulen esimerkiksi kaupasta autoon, heitän hanskat kädestäni ja käsittelen kätöseni käsidesillä. Oisko se sittenkään "epäkohteliaan näköistä", että haluttaessaan käytettäisiin hengityssuojainta julkisilla paikoilla, käytämmehän turvavöitäkin, eikä kukaan kysy, aiotko ajaa kolarin

• Anonyymi

Pesty ja hierottu on niin, ettei enää sormenjälkiä jäisi.

• Anonyymi

Mjaa vai saippuaa. Käytän etikkavettä suihkepullosta 1 tl ja 1 dl vettä, jolloin pH riittää viruksiin ja bakteereihin. Käy siivoukseen myös ja kipeään kurkkuun kun nielurisaan tähtää niin loppuu kipu. Jne.

• Anonyymi

Mä join käsidesit, aika hyvät pöhinät nyt päällä, oon aivan sekaisin!

• Anonyymi

Kävin hetki sitten parissa kaupassa, joiden sisäänkäynnillä oli käsidesiä. Toisessa sai myös ottaa kertakäyttöhanskat. Ihmiset eivät kovin suuria välejä pitäneet, vaikka tilaa oli. Itse mennä luimistelin ja peruuttelin käytäville sivuun tämän tästä.

• Anonyymi

Laitetaan porukalla maskit naamalle, niin ei tarvitse luimistella....eikä hapan ilme niin helposti näy, hymyileekö wai wituttaa

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      25
      2084
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      88
      1909
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      88
      1881
    4. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1593
    5. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      488
      1456
    6. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1444
    7. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      1327
    8. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      48
      1247
    9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      73
      1114
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      35
      1109
    Aihe