Nyt PERKELE PESTÄÄN NIITÄ KÄSIÄ. EI OLE VAIKEAA.VETTÄ JA SAIPPUAA ON SAATAVILLA JOKA PAIKASSA. USKOKAA NYT!!
Käsien pesu
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pestään, pestään! Kauppaan lähdettäessä käsiin laitetaan hanskat ja kasvoille FFP-3 hengityssuojain. Tyvek-pukua en vielä taida laittaa päälle. Se olen minä joka näin esimerkillisesti toimin... Hymyillään, maskin sisällä, kun tavataan!!!
- Anonyymi
Käsidesiä ei kannata käyttää jos saippuaa on saatavilla, koska käsidesi on tehotonta saippuaan verrattuna.
- Anonyymi
Itse en käytä mitään,kun menen kauppaan käytän kättä ensin persevaossa ja sit hiplaan sillä kädellä kaupan tavaroita ja yskin ympäriinsä 😂😁😀
- Anonyymi
Kuivaa kädet kun pyykkäröi oikein ahkerasti.
⛩ - Anonyymi
Parasta desifiointi ainetta on ihoystävällinen mäntysuopaliuos, maksaa muuten Tokmannilla 2 litran pullo 1.50 euroa ja on riittoisaa. Kallis käsidesi ei ole vaikutukseltaan yhtä hyvä poistamaan koronaa iholta, kuin saippuatuotteet.
- Anonyymi
Hyvä vinkki! 👍
- Anonyymi
Vettä ja nestesaippuaa käytän aina, kun se on mahdollista, mutta....kun tulen esimerkiksi kaupasta autoon, heitän hanskat kädestäni ja käsittelen kätöseni käsidesillä. Oisko se sittenkään "epäkohteliaan näköistä", että haluttaessaan käytettäisiin hengityssuojainta julkisilla paikoilla, käytämmehän turvavöitäkin, eikä kukaan kysy, aiotko ajaa kolarin
- Anonyymi
Pesty ja hierottu on niin, ettei enää sormenjälkiä jäisi.
- Anonyymi
Mjaa vai saippuaa. Käytän etikkavettä suihkepullosta 1 tl ja 1 dl vettä, jolloin pH riittää viruksiin ja bakteereihin. Käy siivoukseen myös ja kipeään kurkkuun kun nielurisaan tähtää niin loppuu kipu. Jne.
- Anonyymi
Mä join käsidesit, aika hyvät pöhinät nyt päällä, oon aivan sekaisin!
- Anonyymi
Kävin hetki sitten parissa kaupassa, joiden sisäänkäynnillä oli käsidesiä. Toisessa sai myös ottaa kertakäyttöhanskat. Ihmiset eivät kovin suuria välejä pitäneet, vaikka tilaa oli. Itse mennä luimistelin ja peruuttelin käytäville sivuun tämän tästä.
- Anonyymi
Laitetaan porukalla maskit naamalle, niin ei tarvitse luimistella....eikä hapan ilme niin helposti näy, hymyileekö wai wituttaa
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932129Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237- 731190
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881106Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51936Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901