Käsien pesu

Anonyymi

Nyt PERKELE PESTÄÄN NIITÄ KÄSIÄ. EI OLE VAIKEAA.VETTÄ JA SAIPPUAA ON SAATAVILLA JOKA PAIKASSA. USKOKAA NYT!!

14

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pestään, pestään! Kauppaan lähdettäessä käsiin laitetaan hanskat ja kasvoille FFP-3 hengityssuojain. Tyvek-pukua en vielä taida laittaa päälle. Se olen minä joka näin esimerkillisesti toimin... Hymyillään, maskin sisällä, kun tavataan!!!

• Anonyymi

Käsidesiä ei kannata käyttää jos saippuaa on saatavilla, koska käsidesi on tehotonta saippuaan verrattuna.

• Anonyymi

Itse en käytä mitään,kun menen kauppaan käytän kättä ensin persevaossa ja sit hiplaan sillä kädellä kaupan tavaroita ja yskin ympäriinsä 😂😁😀

• Anonyymi

Kuivaa kädet kun pyykkäröi oikein ahkerasti.

• Anonyymi

Parasta desifiointi ainetta on ihoystävällinen mäntysuopaliuos, maksaa muuten Tokmannilla 2 litran pullo 1.50 euroa ja on riittoisaa. Kallis käsidesi ei ole vaikutukseltaan yhtä hyvä poistamaan koronaa iholta, kuin saippuatuotteet.

• Anonyymi

Hyvä vinkki! 👍

• Anonyymi

Vettä ja nestesaippuaa käytän aina, kun se on mahdollista, mutta....kun tulen esimerkiksi kaupasta autoon, heitän hanskat kädestäni ja käsittelen kätöseni käsidesillä. Oisko se sittenkään "epäkohteliaan näköistä", että haluttaessaan käytettäisiin hengityssuojainta julkisilla paikoilla, käytämmehän turvavöitäkin, eikä kukaan kysy, aiotko ajaa kolarin

• Anonyymi

Pesty ja hierottu on niin, ettei enää sormenjälkiä jäisi.

• Anonyymi

Mjaa vai saippuaa. Käytän etikkavettä suihkepullosta 1 tl ja 1 dl vettä, jolloin pH riittää viruksiin ja bakteereihin. Käy siivoukseen myös ja kipeään kurkkuun kun nielurisaan tähtää niin loppuu kipu. Jne.

• Anonyymi

Mä join käsidesit, aika hyvät pöhinät nyt päällä, oon aivan sekaisin!

• Anonyymi

Kävin hetki sitten parissa kaupassa, joiden sisäänkäynnillä oli käsidesiä. Toisessa sai myös ottaa kertakäyttöhanskat. Ihmiset eivät kovin suuria välejä pitäneet, vaikka tilaa oli. Itse mennä luimistelin ja peruuttelin käytäville sivuun tämän tästä.

• Anonyymi

Laitetaan porukalla maskit naamalle, niin ei tarvitse luimistella....eikä hapan ilme niin helposti näy, hymyileekö wai wituttaa

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4730
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3354
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3160
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      25
      2583
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      60
      2280
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1759
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1364
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1225
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      8
      1223
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      988
    Aihe