Törkeää että tällaisena aikana, kun on tyrkytetty pikavippejä korttien ym. Muodoissa, ei anneta mahdollisuutta maksaa eri sopimuksin. Ei anneta armoa, kun korkokattokin alentunut. En puhu itsestäni, vaan tuttavista. Itsekästä toimintaa, kun joku on virheen tehnyt ja haluaisi hoitaa velkansa. Toiv. Karma koettele. Nimim.huolestunut
Pikavipit aaargh
5
67
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, ei mitään mahdollisuutta maksaa eri sopimuksin. Itsekin sain viestin, että ei eri sopimuksia vaan samoja sopimuksia, törkeää. Nooh, oikeastaan en itse saanut viestiä, vaan tuttavani. Ne ovat tuttavia, kun on virheitä tehneet, en minä, törkeää. Maan kiertorata tulee vahvistumaan! Aaarrghhh.
- Anonyymi
Eiköhän se "kaverin kaveri" ole ihan itse nimensä laittanut siihen riistäjä lainaajan paperiin. Köyhillä ei ole varaa pikavippeihin, ei ainakaan sen kuuluisan hädän hetkellä.
- Anonyymi
Aaaaargh, törkeäää
- Anonyymi
Kyllä se Santanderkin lähestyy minua lähes päivittäin, mutta en ole ottanut siltä euroakaan lainaa, sillä ajattelin pärjätä ihan omillani. Ostan vain sitä, mihin oikeasti on rahoitusta, niin ei tarvitse hampaat irvessä maksella takaisin niitä lainoja eikä varsinkaan korkoja.
- Anonyymi
En lainais itsekään ilman jonkin laista korkoa kellekään!
ymmärän pika vipit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003164448- 162206
- 1882026
- 1071446
- 721308
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57937IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2879Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119814Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59736