sitä, että täytän kesäkuussa 52 ja kirjoittelen tällaisille palstoille. No, kännissä ollaan, joten viestieni painoarvo alenee siitä syystä. Mutta kumminkin, tunnen itseni niiiin nuoreksi, että läsnäoloni täällä tuntuu uskomattomalta.
Mitä mieltä muut samanikäiset ovat?
En meinaa uskoa
16
1209
Vastaukset
- sissiliina
sinulle toivotaa, nuori tytön hupakko olet vielä. Nautitaan kaikesta mitä elämä antaa vielä. :)
- kysyn vaan
Luulin Andyn olevan miespuolisen. Eikö olekkaan?
No, olihan täällä ruotsissa asuva nainenkin, Hessu nimellä. kysyn vaan kirjoitti:
Luulin Andyn olevan miespuolisen. Eikö olekkaan?
No, olihan täällä ruotsissa asuva nainenkin, Hessu nimellä.taitaa olla trauma.Sen käsityksen olen saanut.
- kysyn vaan
emw34 kirjoitti:
taitaa olla trauma.Sen käsityksen olen saanut.
Onko minulla trauma? Mistä sen olen saanut ja miksi? Siksikö, kun luulin Andyn olevan mies? Ja kun Hessu olikin nainen?
- meinaa
Minäkään en meinaa uskoa, että täytän ens kuussa, täällä maassa, 59 vuotta.
Minä en ole KÄNNISSÄ, enkä tule.
Minä en TUNNE itseäni nuoreksi, VAAN OLEN NUORI!!!!!
Ja lopeta heti se juominen! Se tuhoaa sinun aivosi ja nuoruutesi. ILOISTA PÄÄSIÄISTÄ SINULLE! - n52
Kunhan ei pelkkiä alajuttuja.
Moi =) - maron
Mun on itse vaikea uskoa että olen jo 52 vuotias - kamalaa mihin se aika katosi???
Kun katson peiliin näen vaalean pitkän tukan, leveälahkeiset farkut jalassa ja napapaita päällä HEI MÄ OLEN YLI 50 VUOTTA - VOINKO PUKEUTUA KUN TEINI-IKÄINEN? Niin ja vielä käyttäydynkin niinkun teini- ikäinen. Kaipa minussa on joku ihme vika, kun en halua vanhentua "tyylikkäästi".
Nyt haluaisin tatuoinnin, jonkun pienen ja nätin, mutta mihinkäs sen ottas - käsivarret kohta saavat omat "allinsa", rintapieleen jos ottaa niin johan kohta on pitkä tatuointi, Alaselässä on se ongelma että kohta on maha ryppyinen ja pullottaa, niin eihän enää voi lyhyitä puseroja pitää. Joo otan nilkkaani se on hyvä paikka!!
Pitää vaan muistaa ajaa koipikarvansa että tatska näkyy.
Vanheneminen on mulle lähinnä vitsin asia - ei se mua haittaa. Vielä näytän nuorekkaalta ja rypytkin on pysyneet poissa, mutta kohta...
Mitä mieltä olette vanhenemisesta, pitääkö aina vanheta tyylikkäästi, vaihtaa vaatteet "mummomalliin", ja hiukset lyhyiksi ja permanentatuiksi?
Mitä mieltä on miehet, haluatteko vaimojenne tai yleensäkin vanhempien naisten pukeutuvan ja käyttäytyvän kuin mummot?- Pääsiäisämmi
Tuo pukeutuminen on mielenkiintoinen asia ämminkin mielestä. Pääsiäisämmi näkee liikenteessä ja ämmilläkin on pari ikäistänsä tuttua, jotka pukeutuvat kuin teinitytöt: on napapaitaa, pillifarkkua, tatskaa, antiikin Kreikan näyttämökenkää, minihametta ja pastillisävyjä, koko maalikaupan sisältö päässä jne, mitä kelläkin.
Ämmi ei ole vielä tavannut ketään aikuista, jonka ulkoista olemusta teinipukeutuminen on kohentanut. Ämmin silmiin näyttää siltä, että tällainen aikuinen on saanut hulluuskohtauksen ja käynyt tyhjentämässä teininsä vaatekaapin sisällön. Ämmiä on joskus hävettänyt kulkea teinituttavan kanssa, koska miehet saattavat huudella tuttavani perään tai katsovat hänen läpi.
Ehkä iänmukainen pukeutuminen lisäisi uskottavuutta, jos ei muuta. Pääsiäismmille pukeutuminen on helppoa, koska ämmillä on virka-asu. Vapaa-aikana ämmi ei vedä päällensä mitä mummovaatteita, koska ämmi ei vielä ihan ole mummo. Napaansa ämmi ei näytä kuin ukolleen...Joskus tuijotan kyllä omaa napaani liikaa, sanovat... - maron
Pääsiäisämmi kirjoitti:
Tuo pukeutuminen on mielenkiintoinen asia ämminkin mielestä. Pääsiäisämmi näkee liikenteessä ja ämmilläkin on pari ikäistänsä tuttua, jotka pukeutuvat kuin teinitytöt: on napapaitaa, pillifarkkua, tatskaa, antiikin Kreikan näyttämökenkää, minihametta ja pastillisävyjä, koko maalikaupan sisältö päässä jne, mitä kelläkin.
Ämmi ei ole vielä tavannut ketään aikuista, jonka ulkoista olemusta teinipukeutuminen on kohentanut. Ämmin silmiin näyttää siltä, että tällainen aikuinen on saanut hulluuskohtauksen ja käynyt tyhjentämässä teininsä vaatekaapin sisällön. Ämmiä on joskus hävettänyt kulkea teinituttavan kanssa, koska miehet saattavat huudella tuttavani perään tai katsovat hänen läpi.
Ehkä iänmukainen pukeutuminen lisäisi uskottavuutta, jos ei muuta. Pääsiäismmille pukeutuminen on helppoa, koska ämmillä on virka-asu. Vapaa-aikana ämmi ei vedä päällensä mitä mummovaatteita, koska ämmi ei vielä ihan ole mummo. Napaansa ämmi ei näytä kuin ukolleen...Joskus tuijotan kyllä omaa napaani liikaa, sanovat...No joo minä olen sitä mieltä että jokainen saa pukeutua ihan miten tahtoo. Itse tiedän ikäni eikä se haittaa minua tippakaan.
Pillifarkkuja en jalkaani laittaisi vaikka maksettais - niissä persus näyttää ihan perunasäkiltä, minulla ei myöskään ole minkäänlaista "ruumiinkuvahäiriötä" enkä usko että koskaan tuleekaan. Ainakin toistaiseksi minulla on hyvin paljon ystäviä, eikä kukaan ole minulle asuistani valittanut. Ja uskokaa tai älkää niin minun ystävät kyllä saavat hyvin suunsa auki, eivätkä pelkää minun eikä muidenkaan arvostelua.
Lisäksi olen kolmen lapsen äiti ja erittäin huumorintajuinen ja jos lapseni minua häpeäisivät niin varmaan sen saisin kuulla.
Ehkäpä olen vain niinsanottu erilainen persoona - onko siinä jotain vikaa?
Itsetuntoni on kohdallaan, en ole sen huonompi kuin kukaan muukaan, mutta en voi olla ihmettelemättä sitä asiaa että miksi vanhemman ihmisen täytyy käyttäytyä ja näyttää vanhalta?
Minä olen nyt ja vielä 20 vuodenkin päästä MINÄ ITSE ja päätän mitä päälleni puen.
Ihailen Aira Samulinia joka uskaltaa olla oma itsensä.
Vaatii rohkeutta sillä iällä pukeutua kuten hän tekee. Toivon olevani yhtä rohkea vielä silloin kun olen hänen ikäisensä. - Pääsiäisämmi
maron kirjoitti:
No joo minä olen sitä mieltä että jokainen saa pukeutua ihan miten tahtoo. Itse tiedän ikäni eikä se haittaa minua tippakaan.
Pillifarkkuja en jalkaani laittaisi vaikka maksettais - niissä persus näyttää ihan perunasäkiltä, minulla ei myöskään ole minkäänlaista "ruumiinkuvahäiriötä" enkä usko että koskaan tuleekaan. Ainakin toistaiseksi minulla on hyvin paljon ystäviä, eikä kukaan ole minulle asuistani valittanut. Ja uskokaa tai älkää niin minun ystävät kyllä saavat hyvin suunsa auki, eivätkä pelkää minun eikä muidenkaan arvostelua.
Lisäksi olen kolmen lapsen äiti ja erittäin huumorintajuinen ja jos lapseni minua häpeäisivät niin varmaan sen saisin kuulla.
Ehkäpä olen vain niinsanottu erilainen persoona - onko siinä jotain vikaa?
Itsetuntoni on kohdallaan, en ole sen huonompi kuin kukaan muukaan, mutta en voi olla ihmettelemättä sitä asiaa että miksi vanhemman ihmisen täytyy käyttäytyä ja näyttää vanhalta?
Minä olen nyt ja vielä 20 vuodenkin päästä MINÄ ITSE ja päätän mitä päälleni puen.
Ihailen Aira Samulinia joka uskaltaa olla oma itsensä.
Vaatii rohkeutta sillä iällä pukeutua kuten hän tekee. Toivon olevani yhtä rohkea vielä silloin kun olen hänen ikäisensä.Kyllä ämminkin mielestä pukeutuminen oman tahdon mukaisesti on selviö. Kerroin vain näkemykseni ja kokemukseni teinipukeutumisesta ikänaisen päällä. Käsittääkseni, maron, kysyit mielipiteitä asiasta ellei nyt pääsiäisämmille ole puhjennut lukihäiriö. Ja kun kysytään, ämmi saattaa vastata ja kertoa OMAN näkemyksensä. Ämmin näkemys saattaa olla täysin erilainen kuin kysyjän näkemys.
Erilaisia, massasta poikkeavia persoonia haluamme kaikki olla ja sen suon myös maronille. Tarkoituksenani ollut loukata enkä mielestäni tarjonnut mummonmekkoja maronille enkä tarjoutunut vaatekaapin vartijaksi vaan kerroin näkemykseni etteivät teinivaatteet tapaamillani ihmisillä ole ulkoista olemusta kohentaneet. A.S. kuuluu osittain samaan joukkoon. Maronia en ole nähnyt teinivaatteissa, joten siltä osin en voi kommentoida.
Ämmi ei myöskään näe, miksi vanhemman ihmisen täytyy käyttäytyä ja näyttää vanhalta vaan on ehkä uskottavampaa näyttää ja käyttäytyä kuten ikäluokkansa ihmiset.
"Ruumiinkuvahäiriöksi" (se on oikea tautiluokitus) kutsun tilaa, jossa ihminen näkee itsensä täysin erinäköisenä kuin kanssaeläjät. Esimerkkinä ne kaksi tuttavaani, jotka eivät käsitä, että ovat hullunkurisen näköisiä pentuvaatteissaan vaikka luulevat olevansa nuorekkaita ja tyylikkäitä ja ehkä seksikkäitäkin. Jopa toisen lapsi oli huomauttanut vaatetuksesta.
Ämmin mielestä ihmiset voivat pukeutua mielensä mukaan ja kulkea vaikka vanhassa lehmän nahassa... Pääsiäisämmi kirjoitti:
Kyllä ämminkin mielestä pukeutuminen oman tahdon mukaisesti on selviö. Kerroin vain näkemykseni ja kokemukseni teinipukeutumisesta ikänaisen päällä. Käsittääkseni, maron, kysyit mielipiteitä asiasta ellei nyt pääsiäisämmille ole puhjennut lukihäiriö. Ja kun kysytään, ämmi saattaa vastata ja kertoa OMAN näkemyksensä. Ämmin näkemys saattaa olla täysin erilainen kuin kysyjän näkemys.
Erilaisia, massasta poikkeavia persoonia haluamme kaikki olla ja sen suon myös maronille. Tarkoituksenani ollut loukata enkä mielestäni tarjonnut mummonmekkoja maronille enkä tarjoutunut vaatekaapin vartijaksi vaan kerroin näkemykseni etteivät teinivaatteet tapaamillani ihmisillä ole ulkoista olemusta kohentaneet. A.S. kuuluu osittain samaan joukkoon. Maronia en ole nähnyt teinivaatteissa, joten siltä osin en voi kommentoida.
Ämmi ei myöskään näe, miksi vanhemman ihmisen täytyy käyttäytyä ja näyttää vanhalta vaan on ehkä uskottavampaa näyttää ja käyttäytyä kuten ikäluokkansa ihmiset.
"Ruumiinkuvahäiriöksi" (se on oikea tautiluokitus) kutsun tilaa, jossa ihminen näkee itsensä täysin erinäköisenä kuin kanssaeläjät. Esimerkkinä ne kaksi tuttavaani, jotka eivät käsitä, että ovat hullunkurisen näköisiä pentuvaatteissaan vaikka luulevat olevansa nuorekkaita ja tyylikkäitä ja ehkä seksikkäitäkin. Jopa toisen lapsi oli huomauttanut vaatetuksesta.
Ämmin mielestä ihmiset voivat pukeutua mielensä mukaan ja kulkea vaikka vanhassa lehmän nahassa...kiitti (lehmännahka), oli mieluusti sanottu:)).
- yopollo
tulossa kesällä 54 eikä mitään tarvetta yrittää esittää ikäistään nuorempaa. Toivottavasti älli kasvaa vielä tässäkin iässä sen verran että joku tosiaan luulee minua ikäisekseni.
- Kakku
On myös olemassa riepuja mummotyylin ja teinityylin välistä.Sanotte mitä sanotte mutta minä olen sitä mieltä että vanheneminen on PELKÄSTÄÄN PASKAMAISTA ja vanha ihminen on ryppyinen ja RUMA. Ei tartte kun kattoo peiliin, niin johan alkaa äkköittää!!! :0))))))
- yopollo
Kakku kirjoitti:
On myös olemassa riepuja mummotyylin ja teinityylin välistä.Sanotte mitä sanotte mutta minä olen sitä mieltä että vanheneminen on PELKÄSTÄÄN PASKAMAISTA ja vanha ihminen on ryppyinen ja RUMA. Ei tartte kun kattoo peiliin, niin johan alkaa äkköittää!!! :0))))))
näyttää harmita yhtään kun tietää miten mukava ja kiltti otus se sieltä taas kurkistaakaan :-)))
- n52
vielä nuori olo? =)
- sottapytty
tule meille andy ja räjäytä lika pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943792
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473175Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002807- 1342457
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572450- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080