Ministeri Aino-Kaisa Pekonen ei tajunnut huolehtia maahan tulevien karanteenista. Monet maahan palaajat eivät olleet edes kuulleet 2 viikon karanteenista. Lähtivät suoraan lentokentältä kehärataa kiertämään ja levittämään Koronaa.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/450c5d19-ad62-4c12-8a2b-89fd769ede04
Jos meillä olisi älykäs ministeri, ei uuttamaata olis tarvinnu nyt pistää karanteeniin. Olis riittänyt että pelkät maahantulijat olis ollu 2viikkoa kotikaranteenissa.
A24 . . A-K Pekonen sössi, korona levis uudellemaalle.
9
91
Vastaukset
- Anonyymi
Terveysministeri Pakonen ei ollut uusimmassa tiedotustilaisuudessa, vaikka aiheena oli juuri hänen alueensa.
Jokohan Aino-Kaisa on potkittu kokonaan pois viisikosta. "Jos meillä olisi älykäs ministeri"
Rinteen Antti oli "älykkäin".
Nyt ei ole kuin 5 kalkuunaa kotkottamassa.- Anonyymi
Anna-Kaisa Pekosta ei voitu enää päästää tiedotustilaisuuteen, koska häneltä oltas voitu kysyä jotain tästä emä-möhläyksestä. Anna-Kaisa olis voinu vastata jotain mikä olis vaan pahentanut tilannetta.
- Anonyymi
Mun mielestä se on hauskan näköinen. Iso nenä ja isot pyöreät ruman väriset rillit päässä.
- Anonyymi
Tulin Madeiralta aanu yöstä Madridissa oli lentoasemalla laitettu jo rajoituksia mutta vantaalla ei mitään varotoimia saimme tallustella miten vaan ei ollut tungosta. Nyt ensimmäinen järkiliike uuden maan alue karanteeniin .
- Anonyymi
mutta niin myöhässä toimet , jos ajoissa olisiko uudenmaan eristystä tarvittu
- Anonyymi
Ruotsissa loppuvat muutaman päivän sisällä suojavarusteet, ministeri Pekosen puheiden mukaan suomen varmuusvarasto on riittävä, eikä hätää ole.
- Anonyymi
Just. Silti pitää kertakäyttö hanskatkin pestä ja käyttää uudelleen.
- Anonyymi
Eikös se ole otettu jo käyttöön, silloin meillä ei ole enää mitään varmuusvarastoa edes olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606984- 1093588
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262920- 212618
- 272233
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3611885- 251820
- 121768
- 321728
- 511586