Oon 15v, 167cm pitkä ja painan 54kg. Lihasprosentti on 43.5% ja rasvaprosentti 19%.
Eli rasvaprosentti on normaalia alhaisempi, kuin pitäisi. Mutta olen silti normaalipainoinen. Mää laihutan koko ajan, mut eihän mun menkkojen vielä pois pitäis jäädä... 3kk ilman menkkoja.
Taino mun menkat on säännölliset ja tulee sillon ku pitääkin, mut se tulee ekana päivänä ehkä pari tippaa. Ja siinä on koko kuukauden menkat sit.
Missä vaiheessa teiän menkat jäi pois?? Ois kiva jos joku kertois, nii pystyis vähä vertailee :)
Menkat jäi pois
3
239
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kun sairastuin anoreksiaan, niin jäi minulla menkat pois tosi nopeesti. Ehkä jo parin ensimmäisen laihdutetun kuukauden jälkeen. Tosin olin jo ennen sairastumista normaalipainon alarajalla, joten saattoi myös ehkä vaikuttaa?
- Anonyymi
Yksinkertaisesti naisilla liian alhainen rasvaprosentti vaikuttaa estrogeenin tuotantoon ja aiheuttaa kuukautisten tilapäisen loppumisen.
Rasvaprosenttisi on siis liian matala. Tämäkin on yksilöllistä, mutta takuulla vaikeammassa anoreksiassa viimeistään kuukautiset jäävät pois. - Anonyymi
Minä oon 168cm ja painan 50kg. On ollu menkat poissa jo 1,5 vuotta. Rasvaprosenttia en tiedä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841