hihhulin näköinen valkoinen melkoruma nainen kertoo sivistyneen mielipiteensä TV-ohjelmassa.
Takuuvarma feministi ja lasten kiusaaja.
" Siellä voi olla seurana känninen faija, joka herää krapulassa, Vuorinen aloittaa yllä nähtävässä haastattelussa luettelemaan tilanteita, joissa toivoo lastensuojelun apua."
https://www.iltalehti.fi/iltv-paivarinta/a/2f7f1b6a-5dac-4b8e-9d82-2656cdeac8ad
Stereotypioiden levittäjä
14
121
Vastaukset
Naisten ja äitien juoppous lienee tabu?
Femen kirjoitti:
Tämä on selviö.
Naisten alkoholin kulutus on kasvanut viime vuosina.On se kumma kun juoppoja/narkkeja ei saada hoitoon edes näiden ollessa raskaana.
räkäpää kirjoitti:
On se kumma kun juoppoja/narkkeja ei saada hoitoon edes näiden ollessa raskaana.
Naisen oikeus omaan kehoonsa on liian suuri.
Nainen saa lain voimalla tehdä sikiöstä/lapsesta vammaisen.Femen kirjoitti:
Naisen oikeus omaan kehoonsa on liian suuri.
Nainen saa lain voimalla tehdä sikiöstä/lapsesta vammaisen.Terveenäkin syntyvä sikiö sitten kokee vielä karumman kohtalon, kun joutuu pakkoruotsin kurssille.
räkäpää kirjoitti:
Terveenäkin syntyvä sikiö sitten kokee vielä karumman kohtalon, kun joutuu pakkoruotsin kurssille.
Tämä on toki totta.
Femen kirjoitti:
Tämä on toki totta.
Ruotsi ei taida olla kannattava valinta muualla kuin Ruotsissa ja ahneiden maalla.
- Anonyymi
Lastenteko on lupavapaata toimintaa , lähes mikään muu ei olekkaan .
Lasten teon tuloksesta seuraavien laskujen ja kulujen maksuhenkilöä ei tarvitse tosin tehdä sukupuolineutraaliksi.
Kyllä se on se miehen työ.
"hihhulin näköinen.." No, jos vielä myös Sergei Lavrov on samalla kannalla, niin sitten on pakko uskoa MUAHAHH..
- Anonyymi
Aloittajaa ei pahemmin vaivaa se, mitä STEREOTYPIAA hän itse levittää juuri tuossa.
- Anonyymi
Niinpä. "Känninen faija" viittaa selvästi vain suomalaiseen heteromieheen.
Valkoiset femakkokellokkaat tunnetusti inhoavat vain valkoista heteromiestä. Joten suomalaisfemakko inhoaa suomalaista heteromiestä.
Täytyy suomalaisena heteromiehenä tunnustaa, että tunne on varmasti molemminpuolinen!Mitenköhän tämä femakkokellokas suhtautuu kaikkeen hyvinvointiin mitä maassa on?
Sehän on pääasiassa miesten tuloksesta kiinni.
Alkaen sodasta ja päätyen kansainvälistä kunnioitusta nauttiviin globaaleihin johtajiin ja yrityksiin.
Tarja Halonen on varmasti monen feministin haaveissa, mutta Tarja ei silti ole mitään vrt. Ahtisaari.
- Anonyymi
Iloisesti taas leimataan miehet negatiivisesti, mm. väkivaltaisiksi. Leimaappa samalla tavalla mikä tahansa muu ihmisryhmä, niin on seurauksena jumalaton haloo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181871Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541166Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki75926- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42754