Taas 2 miljoonaa eläinpustolle ja

Anonyymi

siitä 1 miljoona lähetetään Kiinaan pandan vuokrakuluina. Kyllä meitä ähtäriläisiä ollaan siunattu viisailla johtajilla, kun joka vuosi saadaan lähettää miljoona euroa matkaan kiinalaisille.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkoitat 2 miljoonaa

      • Anonyymi

        Lue nyt kaupungin hallituksen esityslista netissä.
        On myös rikos olla päästämättä yritystä konkurssiin..
        Jos se on ennustettavissa!


    • Anonyymi

      AHTERIA JOHDETAAN KUIN "JOKO SEKOKOSI SKEIDAS" FIRMAA AIKOINAAN.

    • Anonyymi

      Kiva tuollainen pysyvä kuluerä. Varsinkin kun kiinnostus pandoihin vähenee ja kävijät loppuu kun pelätään kalliita pääsylippuja.

      • Anonyymi

        Eihän siellä maksavia asiakkaita edes käy. Luottamushenkilöt eivät uskalla enää edes vastata puhelimeen.
        Ainakaan lehdille.
        Taitavat istua palstan päivityksissä.


      • Anonyymi

        Ei ne kävijät mikään mittari ole.
        Jarmokin ilman laukkaa. Kuten monet muutkin klaanilaiset.

        Ei kävijät laskurilla vaan se mitä tulee rahaa.
        Siis maksavista kävijöistä.
        Tämä ei ikinä ole mennyt pirttimäelle perille.
        Ei saa puhua kävijöistä.Vaan maksavista kalliilla lipulla olevista kävijöistä.
        Mutta nythän se on ohi..Luukut kiini ja myyntiin yksityiselle.


    • Päästäkää ne pandat vapaaksi. Saadaan sitten kesällä tulla metsästämään niitä

      • Anonyymi

        Päästäkää koko mäki konkurssiin.
        Naurettavaa pumpata rahaa tyhjän päälle.
        Eikö heimo enää uskalla edes puhelimeen vastata!
        Hävittääkö kun suuruuden hulluus loppuu..


      • Anonyymi

        Tai tehkää panda-piiraita. Kyllä kansa ostaa, saadaan rahaa !


    • Anonyymi

      on tullut kalliiksi koko itikat on syydetty kohta tuhkatkin pesästä,kyllä hävettää olla ähtäriläinen ,koulurahat on menneet tuolle mäelle on meillä tyhmät päättäjät.............

      • Anonyymi

        Mummu on ollu tänään tosi aktiivinen.


      • Anonyymi

        Kiinalaiset odottelee jo vesi kielellä seuraavaa rahalähetystä Ähtäristä Kiinaan ...


    • Anonyymi

      Eikö pandat makseta Suomen valtion toimesta? Tuo 2 000 000 € kuluu ihan puiston pyörittämiseen.

      • Anonyymi

        Ei valtio sitä maksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei valtio sitä maksa.

        Ei todellakaan valtio maksa. Ei pandoja eikä puiston pyörittämistä.

        Ähtäriläiset maksaa pandat kiltisti ja itse. Muuhun ei sitten enää rahat Ahterissa riitäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan valtio maksa. Ei pandoja eikä puiston pyörittämistä.

        Ähtäriläiset maksaa pandat kiltisti ja itse. Muuhun ei sitten enää rahat Ahterissa riitäkään.

        Jutuista vois kuvitella että mummo maksaa kaikki:


    • Anonyymi

      Ähtäriläiset kantaa rahansa ämpäreillä Kiinaan. Mukava harrastus niille, joilla on ylimääräistä rahaa. Ähtärissä löysää rahaa pyörii kiusaksi asti. Onneksi ne voi lähettää kiinalaisille.

      • Anonyymi

        Älä nyt, kyllä siitä paksun siivunsa ovat vetäneet myös paikalliset sisäpiiriläiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt, kyllä siitä paksun siivunsa ovat vetäneet myös paikalliset sisäpiiriläiset.

        Niinhän on tarkoituskin. Se on se elinvoimaruiske, joka vie jalat alta.

        Matkailun tulo- ja työllisyysselvityksen mukaan matkailutuloista suurimman hyödyn keräävät majoitus- ja ravitsemustoiminta sekä vähittäiskauppa ja huoltamot: eläinpuisto vetää matkailijat Ähtäriin, mutta suurimman elinvoimaruiskeen saavat muut paikkakuntamme yrittäjät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän on tarkoituskin. Se on se elinvoimaruiske, joka vie jalat alta.

        Matkailun tulo- ja työllisyysselvityksen mukaan matkailutuloista suurimman hyödyn keräävät majoitus- ja ravitsemustoiminta sekä vähittäiskauppa ja huoltamot: eläinpuisto vetää matkailijat Ähtäriin, mutta suurimman elinvoimaruiskeen saavat muut paikkakuntamme yrittäjät.

        Andersonin sanoin paska puhetta🎱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Andersonin sanoin paska puhetta🎱

        Kuka maksaa ja mitä maksaa mutta joka tapauksessa suomi ostaa kalliilla hinnalla Kiinasta 11 lentokoneellista suojavarusteita joten eipä pandat ja kiina - Suomi suhteet ole niin ihmeellisesti muuttuneet pandojen myötä??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe