Vipelin kuntaa ei enää ole vuoden 2023 alusta

Anonyymi

Tästä voidaan vaikka lyödä vetoa. Kannattaa nyt vain Tuohiperää kuunnella.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oot oikeassa, eihän Vipelin kuntaa ole ollut koskaan olemassa!

    • Siitä tulee osa Lapuaa

    • Anonyymi

      Että kuunnella kotikutoista maisteria, jonka tekstien lukemisessakin tuloo jo hiki. Missä pitää vastaanottoa että saa jonottaa hallintoalamaiset ja kuntapäättäjät.

    • Anonyymi

      Oli viisas kannanotto vuosiluku aika oikea tieto Vimpeli kuntana on poistunut

    • Anonyymi

      Sitähän ei näillä palstoilla päätetä

      • Anonyymi

        Oikea vuosiluku ja päätöksen tekee ministeri. Tätä nyt ei ihan kaikki ole sisäistäneet vielä, mutta meidän tarina on ohitse ja kassa on tyhjä.


      • Anonyymi

        Kyllä päätetään valtuutetut yrittää vaikka talous sakannut useita vuosia peräjälkeen, mutta muutos on tulossa kunnnanjohtaja saa potkut ja irtisanomisa tulee loppuu se vääpelin venkoilu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä päätetään valtuutetut yrittää vaikka talous sakannut useita vuosia peräjälkeen, mutta muutos on tulossa kunnnanjohtaja saa potkut ja irtisanomisa tulee loppuu se vääpelin venkoilu

        Kyllä kannataisi yrittää sinne Kaustisen suuntaan, niin kuin joku tuossa jo kirjoiteli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kannataisi yrittää sinne Kaustisen suuntaan, niin kuin joku tuossa jo kirjoiteli.

        Voipi sekin suunta olla hyvä, Kaustinen on hyvä kunta siinä vaan Veteli välissä miten onnistus, Alajärvi olis se luonnollinen ja lähellä. Vimpelin itsenäisyys on kuitenkin lopussa, näin siinä kävi emme voi enään vastustaa, monet päättäjät on samaa mielisiä, nyt täytyy toimia kun voidaan vielä vaikuttaa suunnasta. Kyllä on päästetty kunta rapatilaan uhoaminen jatkunut tähän saakka, halutaan pitää suojatyöpaikoista kynsin hampain kiinni, nyt on loppu sekin, kunta kovissa veloisssa verotulot sakkaa, ja muutenkin talous ripulilla. Eipä tässä voi muuuta sanoa kuin kauhea tilanne, harmittaa kunnan asukkaiden puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voipi sekin suunta olla hyvä, Kaustinen on hyvä kunta siinä vaan Veteli välissä miten onnistus, Alajärvi olis se luonnollinen ja lähellä. Vimpelin itsenäisyys on kuitenkin lopussa, näin siinä kävi emme voi enään vastustaa, monet päättäjät on samaa mielisiä, nyt täytyy toimia kun voidaan vielä vaikuttaa suunnasta. Kyllä on päästetty kunta rapatilaan uhoaminen jatkunut tähän saakka, halutaan pitää suojatyöpaikoista kynsin hampain kiinni, nyt on loppu sekin, kunta kovissa veloisssa verotulot sakkaa, ja muutenkin talous ripulilla. Eipä tässä voi muuuta sanoa kuin kauhea tilanne, harmittaa kunnan asukkaiden puolesta.

        Ei mitään hätää! Jatketaan samaan malliin, kyllä siitä hyvä tuloo.


    • Anonyymi

      Alajärvi, Lappajärvi ja Vimpeli yhteen. Siinähän se.

      • Anonyymi

        Hyvä kuntaliitos alue paras onko se maisterin idea?


      • Anonyymi

        Ainutb ongelma että Alajärvi on tarvinnut jo hyvänä aikana 10 000 000 euroa vos-tasausta joten liitettävillä kunnilla riittää kannateltavaa koronan tuoman talouslaman myötä....


      • Anonyymi

        voi jättää alajärven pois laskuista ei ne niin tyhmiä ole.


    • Anonyymi

      Joo KUNTALIITOS TULEE 2023 ALUSTA VIMPELI LIITETÄÄN ALAJÄRVEEN SOVITUSTI

      • Anonyymi

        Kyllä päätetään valtuutetut yrittää vaikka talous sakannut useita vuosia peräjälkeen, mutta muutos on tulossa kunnnanjohtaja saa potkut ja irtisanomisa tulee loppuu se vääpelin venkoilu.
        Viäpelille heti potkut koronaisku perseeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä päätetään valtuutetut yrittää vaikka talous sakannut useita vuosia peräjälkeen, mutta muutos on tulossa kunnnanjohtaja saa potkut ja irtisanomisa tulee loppuu se vääpelin venkoilu.
        Viäpelille heti potkut koronaisku perseeseen.

        Onko sinulla jotakin henkilökohtaista kaunaa Vimpelin kunnanjohtajaa kohtaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla jotakin henkilökohtaista kaunaa Vimpelin kunnanjohtajaa kohtaan ?

        Onko sinulla jotakin henkilökohtaista kaunaa Vimpelin kunnanjohtajaa kohtaan ? Olet sama joka kysyy ja vastaa sinut tunnetaan kirjoitus tyylistä aika veijari olet varmaan vipeliläinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla jotakin henkilökohtaista kaunaa Vimpelin kunnanjohtajaa kohtaan ? Olet sama joka kysyy ja vastaa sinut tunnetaan kirjoitus tyylistä aika veijari olet varmaan vipeliläinen

        Onko sinulla jotakin henkilökohtaista kaunaa Vimpelin kunnanjohtajaa kohtaan ? Olet sama joka kysyy ja vastaa sinut tunnetaan kirjoitus tyylistä aika veijari olet varmaan vipeliläinen? olet alajäveläinen?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe