Tästä voidaan vaikka lyödä vetoa. Kannattaa nyt vain Tuohiperää kuunnella.
Vipelin kuntaa ei enää ole vuoden 2023 alusta
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oot oikeassa, eihän Vipelin kuntaa ole ollut koskaan olemassa!
Siitä tulee osa Lapuaa
- Anonyymi
Että kuunnella kotikutoista maisteria, jonka tekstien lukemisessakin tuloo jo hiki. Missä pitää vastaanottoa että saa jonottaa hallintoalamaiset ja kuntapäättäjät.
- Anonyymi
Oli viisas kannanotto vuosiluku aika oikea tieto Vimpeli kuntana on poistunut
- Anonyymi
Sitähän ei näillä palstoilla päätetä
- Anonyymi
Oikea vuosiluku ja päätöksen tekee ministeri. Tätä nyt ei ihan kaikki ole sisäistäneet vielä, mutta meidän tarina on ohitse ja kassa on tyhjä.
- Anonyymi
Kyllä päätetään valtuutetut yrittää vaikka talous sakannut useita vuosia peräjälkeen, mutta muutos on tulossa kunnnanjohtaja saa potkut ja irtisanomisa tulee loppuu se vääpelin venkoilu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä päätetään valtuutetut yrittää vaikka talous sakannut useita vuosia peräjälkeen, mutta muutos on tulossa kunnnanjohtaja saa potkut ja irtisanomisa tulee loppuu se vääpelin venkoilu
Kyllä kannataisi yrittää sinne Kaustisen suuntaan, niin kuin joku tuossa jo kirjoiteli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kannataisi yrittää sinne Kaustisen suuntaan, niin kuin joku tuossa jo kirjoiteli.
Voipi sekin suunta olla hyvä, Kaustinen on hyvä kunta siinä vaan Veteli välissä miten onnistus, Alajärvi olis se luonnollinen ja lähellä. Vimpelin itsenäisyys on kuitenkin lopussa, näin siinä kävi emme voi enään vastustaa, monet päättäjät on samaa mielisiä, nyt täytyy toimia kun voidaan vielä vaikuttaa suunnasta. Kyllä on päästetty kunta rapatilaan uhoaminen jatkunut tähän saakka, halutaan pitää suojatyöpaikoista kynsin hampain kiinni, nyt on loppu sekin, kunta kovissa veloisssa verotulot sakkaa, ja muutenkin talous ripulilla. Eipä tässä voi muuuta sanoa kuin kauhea tilanne, harmittaa kunnan asukkaiden puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voipi sekin suunta olla hyvä, Kaustinen on hyvä kunta siinä vaan Veteli välissä miten onnistus, Alajärvi olis se luonnollinen ja lähellä. Vimpelin itsenäisyys on kuitenkin lopussa, näin siinä kävi emme voi enään vastustaa, monet päättäjät on samaa mielisiä, nyt täytyy toimia kun voidaan vielä vaikuttaa suunnasta. Kyllä on päästetty kunta rapatilaan uhoaminen jatkunut tähän saakka, halutaan pitää suojatyöpaikoista kynsin hampain kiinni, nyt on loppu sekin, kunta kovissa veloisssa verotulot sakkaa, ja muutenkin talous ripulilla. Eipä tässä voi muuuta sanoa kuin kauhea tilanne, harmittaa kunnan asukkaiden puolesta.
Ei mitään hätää! Jatketaan samaan malliin, kyllä siitä hyvä tuloo.
- Anonyymi
Alajärvi, Lappajärvi ja Vimpeli yhteen. Siinähän se.
- Anonyymi
Hyvä kuntaliitos alue paras onko se maisterin idea?
- Anonyymi
Ainutb ongelma että Alajärvi on tarvinnut jo hyvänä aikana 10 000 000 euroa vos-tasausta joten liitettävillä kunnilla riittää kannateltavaa koronan tuoman talouslaman myötä....
- Anonyymi
voi jättää alajärven pois laskuista ei ne niin tyhmiä ole.
- Anonyymi
Joo KUNTALIITOS TULEE 2023 ALUSTA VIMPELI LIITETÄÄN ALAJÄRVEEN SOVITUSTI
- Anonyymi
Kyllä päätetään valtuutetut yrittää vaikka talous sakannut useita vuosia peräjälkeen, mutta muutos on tulossa kunnnanjohtaja saa potkut ja irtisanomisa tulee loppuu se vääpelin venkoilu.
Viäpelille heti potkut koronaisku perseeseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä päätetään valtuutetut yrittää vaikka talous sakannut useita vuosia peräjälkeen, mutta muutos on tulossa kunnnanjohtaja saa potkut ja irtisanomisa tulee loppuu se vääpelin venkoilu.
Viäpelille heti potkut koronaisku perseeseen.Onko sinulla jotakin henkilökohtaista kaunaa Vimpelin kunnanjohtajaa kohtaan ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla jotakin henkilökohtaista kaunaa Vimpelin kunnanjohtajaa kohtaan ?
Onko sinulla jotakin henkilökohtaista kaunaa Vimpelin kunnanjohtajaa kohtaan ? Olet sama joka kysyy ja vastaa sinut tunnetaan kirjoitus tyylistä aika veijari olet varmaan vipeliläinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla jotakin henkilökohtaista kaunaa Vimpelin kunnanjohtajaa kohtaan ? Olet sama joka kysyy ja vastaa sinut tunnetaan kirjoitus tyylistä aika veijari olet varmaan vipeliläinen
Onko sinulla jotakin henkilökohtaista kaunaa Vimpelin kunnanjohtajaa kohtaan ? Olet sama joka kysyy ja vastaa sinut tunnetaan kirjoitus tyylistä aika veijari olet varmaan vipeliläinen? olet alajäveläinen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492