"Lentokentällä otetaan käyttöön tiukat varotoimet - rajavartiosto jakaa kaikille tulijoille määräyksen kahden viikon karanteenista. "
Kun Uusimaa ja sen asukkaat on määrätty rangaistuksen uhalla kolmen viikon karanteeniin, niin miten ulkomailta kenties pahimmilta korona-alueilta saapuvat selviävät kahden viikon karanteenilla ?
Ja kuka tai ketkä valvovat heidän karanteeniaan , hehän voivat tehdä vaikka kahden viikon kiertomatkan ympäri Suomen ?
Kuinkas näitä karanteenilaisia aiotaan valvoa ?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missäs on nyt kansalaisten yhdenvertaisuus , eikö tasa-arvovaltuutetun ja ihmisoikeusjuristien pitäisi hoitaa nyt hommiaan ja ottaa tiukasti kantaa tähän
ja nostaa oikeusjuttuja ihmisten epätasa-arvoisesta kohtelusta ?
Pyyhitäänkö tässä perustuslaillakin niinsanotusti perää ? Jossain aasian maassa ne löi pesussa lähtemättömän leiman käteen josta näki koska karanteeni on alkanut.
- Anonyymi
Yhtä "HYVIN " hoidetaan kun tähänkin asti .
- Anonyymi
Eli ei tehdä mitään ja sama meno jatkuu.
- Anonyymi
Eli on tämä käsittämätöntä : Tavalliset suomalaiset laitetaan alueellisesti vartioituun saartorenkaaseen KOLMEKSI VIIKOKSI ja maahantulijoille lyödään lappu kouraan kentällä että yritähän olla nyt sitten karanteeniomaisissa olosuhteissa KAKSI VIIKKOA , kun tulit sieltä Espanjan ja Italian korona -alueilta Suomeen.
Ja tulijan matka jatkuu Suomessa , eikä mitään valvontaa tulijan tekemisistä ole.
Onkohan tämä nyt ihan järkevää ja tasapuolista ? - Anonyymi
On se
- Anonyymi
Matut saavat seilata aivan minne heitä huvittaa, se on satavarmaa.
Jollei heitä pysäytetä edes valtakuntamme rajoilla niin kuinkas sitten muuten?
Heillä on sentään ihmisoikeudet joita meillä ei ole. - Anonyymi
Meillä ei ole Kiinan tai Venäjän valtionpoliisin resursseja jotka valvovat kaikkea ja kaikkia. Olisi jalkapanta ainoa tapa valvoa kun ei noita karanteenissa olevia voi oiken hotelleihin tai vastaanottokeskuksiinkaan laittaa. Toisaalta meillähän olisi useita vastaanottokeskuksia tyhjillään.
Yksi ropleemi on se, että esim Espanjasta palaavilla ei useinkaan ole täällä kotia. Pistetäänkoko porukka vaikkapa Kivinokan tyhjillään oleviin mökkeihin. - Anonyymi
Turun satama, kuka siellä on vastassa, kun iltalaiva saapuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2161808Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse521117Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi13920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74900Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 45780
- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752