Perussuomalaiset pukeutuu Burkaan ja malleja suunnittee ja suomen
ja valtion pukutehdas. Musta voi olla myös fasistinen väri ja kaikki olemme
sitten saman laisia suomalaisia Burkassa,
Sinisen Burkan pitäminen on kielletty ja se on vain viranomaislle.
Eu liput on myös kiellettyjä Burkassa ja vain suomen lippu hupun reunalla on
sallittu.
Perussuomalaiset jämerästi suomen asialla: Burka myös miehille !
5
106
Vastaukset
Persuista ja suomalaisista tulisi homogeenisiä ... olioita ja se on kait
perussuomalaisten rodullinen kysymys..- Anonyymi
Koska sinä EU persoona opit kirjoittamaan oikein? olet häpeäksi meille EU n kannattajille!
- Anonyymi
Aika iso ero on Suomessa ja äärimuslimimaissa.
Täälä näkyy lähes kaikki naisen kropasta, eikä miehet välitä siitä, muslimimaissa, jos naiselta näkyy vähänkään ihoa, niin rangaitsus uhkaa välittömästi.
Ja tällaista kulttuuria pitäis hyväksyä, eikä vihaista puhetta sallita. Huh, huh!
Ja kaiken huipuksi, tätä hölmöyden huippuutta kannattaa osa naisista. - Anonyymi
Eurofag jaksaa ja jaksaaaaaaaa.......................................................................................
- Anonyymi
Hyvä burka myös miehille ja lapikkaat jalkaan ja kesällä hankkijan lippis päähän ja talvella karvalakki T:hiihtäjä 47 härmästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?44595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t219513- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492