Keskellä yötä porukka huseeraa palstoilla ja ei ole nukkumassa. Hus nukkumaan siitä !!! Hopi hopi!
Ihan mahottomaksi on mennyt täällä..Ihan liikaa kahvia olette juoneet tai sensellaista. Nyt mä en ala kyllä yhtään mitään. Niiiiiiiiiiiiiin !
Miten on mahdollista tälläinen???
144
7147
Vastaukset
- n52
on löytänyt niin hyvää kahvia??
- Jermu
No ei oikeesti.Vitsi vitsi.. Mittee nä täällä huiskit?
- n52
Jermu kirjoitti:
Pitääkö se jotenkin perustella?
- n52
n52 kirjoitti:
Pitääkö se jotenkin perustella?
Mulla on känni .
- n52
Jermu kirjoitti:
en ole enää varma mihin mä olen vastannu tai vastaan?
Onkohan koko asilla mitään väliä?
- sani
yö on niin lyhyt, ettei nukkuun kannata mennäkään ;) Kahvikin oli hyvää!
- n52
lisää!!
- sani
n52 kirjoitti:
lisää!!
Mulla ei ole terästettyä kahvia!
- n52
sani kirjoitti:
Mulla ei ole terästettyä kahvia!
haluatko kupin vai lasin?
- sani
n52 kirjoitti:
haluatko kupin vai lasin?
molemmat.. kumpaankin käteen ;)
- n52
sani kirjoitti:
molemmat.. kumpaankin käteen ;)
vielä vierustoveriksikin jos niinku laatua haluaa
- kysyn vaan
pyytänny sua alkaan yhtää mitää??
Tietääkseni ei. Alotuksia teet tehtailemalla
eikä missää oo mitään sanomista.
Eihä me nyt olla huuhaa palstalla eikäs kahvi pöytä
keskustelussa nyt.
Menisit kotio ees välillä.
Rauhallsta kirjottelua olis kiva saada tänne
takas.En oo uus täälä mut tunnen paljo porukkaa
täälä ja moni on lähteny .Ei se ole mukava.Rauhallisuutta kaipaisin takasin.- n52
Helkutille sinä suutas soitat?
- n52
helvetille sinä suutasi soitat?
- sani
kaaos tässä yhtä äkkiä?!
Miten se niin sun elämääs häiritsee jos täällä joku öiseen aikaan naputteleekin? Älä lue niin saat olla rauhassa?! - n52
sani kirjoitti:
kaaos tässä yhtä äkkiä?!
Miten se niin sun elämääs häiritsee jos täällä joku öiseen aikaan naputteleekin? Älä lue niin saat olla rauhassa?!ullalla!
Kuka?
Missä?
Milloin?
Sinunko tuo äskeinen? - sani
n52 kirjoitti:
ullalla!
Kuka?
Missä?
Milloin?
Sinunko tuo äskeinen?ihan käkenä? ;)
- kysyn vaan
sani kirjoitti:
kaaos tässä yhtä äkkiä?!
Miten se niin sun elämääs häiritsee jos täällä joku öiseen aikaan naputteleekin? Älä lue niin saat olla rauhassa?!se alun perin täälä ihmetteli ihmiste
hereilllä oloa.
Eikö se ollu tämä jermu.
ja joku on niin kännissä Pääsiäisenä että ei
tiedä mille riville juttusa pistäsi.
pääsiäisenä joka on Kristuksen ristiinnaulitsemis yö ja ylös nousemuksen aamu ja
jotku vetävät päänsä täytee viinaa. Se on outoa. - Jermu
Ei ole pyytänyt, etkä pyydä sinäkään.
Aloituksia teen niin monta, kuin haluan.
Menen kotia, kun on se hetki.
Rauhallisia kirjoituksia saat, kun teet niitä.
Mä olen uusi täällä ja en tunne täällä porukkaa, eli minun takia täältä ei kukaan ole lopettanut. - sani
kysyn vaan kirjoitti:
se alun perin täälä ihmetteli ihmiste
hereilllä oloa.
Eikö se ollu tämä jermu.
ja joku on niin kännissä Pääsiäisenä että ei
tiedä mille riville juttusa pistäsi.
pääsiäisenä joka on Kristuksen ristiinnaulitsemis yö ja ylös nousemuksen aamu ja
jotku vetävät päänsä täytee viinaa. Se on outoa.elämä on aika outoa, aika useinkin.
Kait se viina auttaa unohtaaan, ja helpottaa oloa.
Mulla ei ole pää täys. - n52
Jermu kirjoitti:
Mä olen uusi täällä ja en tunne täällä porukkaa, eli minun takia täältä ei kukaan ole lopettanut.kiini sinut!
Onko joku hereilla? - kysyn vaan
Jermu kirjoitti:
Mä olen uusi täällä ja en tunne täällä porukkaa, eli minun takia täältä ei kukaan ole lopettanut.itse alotuksessas.
Itehän kyselit.
Sanoit että et ala yhtää mitää. Pikku mukula.
Minä kylläki tunnen porukkaa täälä ja oon
huomannu että monet on lähteny sen jälkee ku
te aloitten huseeraamaa täälä.
Joku kirjottanu siittä tuolla muuallaki.
Oon lukenu huuhaa palstaaki ja kahvi keskustelujaja sielä alotukisia
tulee minuuti välein mutta ei täälä semmosta ole.
Onko sinula tarkotus muuttaa tätä palstaa. - n52
n52 kirjoitti:
kiini sinut!
Onko joku hereilla?miten mä joteknin arvasin,että alkuun palautus.
Ruotuun!! - n52
kysyn vaan kirjoitti:
itse alotuksessas.
Itehän kyselit.
Onko sinula tarkotus muuttaa tätä palstaa.ole aloiyus.muta onko sulla ihan asiaa?
- n52
sani kirjoitti:
elämä on aika outoa, aika useinkin.
Mulla ei ole pää täys.ei ole kysymys unohtamisesta!!
Minä olen aina rakastanut eläimiä! - sani
n52 kirjoitti:
ei ole kysymys unohtamisesta!!
Minä olen aina rakastanut eläimiä!nyt eläimiin liittyy? Kissoja vai koiria?
- Jermu
kysyn vaan kirjoitti:
itse alotuksessas.
Itehän kyselit.
Onko sinula tarkotus muuttaa tätä palstaa.joka ottaa sinua päähän. Miltä tuntuu, kun 10v keikauttaa sinut nutulleen.
Mua ei kiinnosta pätkääkään sinun tuntemiset.
Jos joku kirjoittaa siitä muualla, niin voi voi, nyyh nyyh.
Mikäs sinulla puristelee, vaikka tulis tännekkin joka minuutti aloituksia.
Palsta elää ja muuntuu kirjoittajien mukaan.
Löydät taantumusta ja staattista tilannetta jostain ihan muualta. - n52
sani kirjoitti:
nyt eläimiin liittyy? Kissoja vai koiria?
mihinkään mitenkää.
Miten otetaan aloitus pois?
Kerro hitaasti!! - muistan hyvin
.. tällä palstalla mukavaa porukkaa, ei tyhjänpäiväisiä aloituksia jatkuvasti, olihan niitäkin. Sitten tuli noi jotkut ja puolet tämän palstan väestä poistui, minäkään en ikinä enää käytä vakinikkiä. Toissailtana vilkaisin kahvikeskusteluihin ja siellä eräs täälläkin pskaa jauhanut sano, että klo 20 mennään koko porukka huuhaalle, sinne sietääkin mennä. Samoin varmaan on käsky käynyt tulla tälle palstalle.
Olen samaa mieltä kanssasi "kysyn vaan"
P.S. Kotkasta ei viina näemmä lopu - Jermu
muistan hyvin kirjoitti:
.. tällä palstalla mukavaa porukkaa, ei tyhjänpäiväisiä aloituksia jatkuvasti, olihan niitäkin. Sitten tuli noi jotkut ja puolet tämän palstan väestä poistui, minäkään en ikinä enää käytä vakinikkiä. Toissailtana vilkaisin kahvikeskusteluihin ja siellä eräs täälläkin pskaa jauhanut sano, että klo 20 mennään koko porukka huuhaalle, sinne sietääkin mennä. Samoin varmaan on käsky käynyt tulla tälle palstalle.
P.S. Kotkasta ei viina näemmä lopulinnutkin lauloivat kovemmin ja näkyi ihan värillisiä kukkia ulkona...Kaikki oli niin paljon paremmin, silloin joskus. Herääääää !
Teitä tasamaan kulkijoita vaan ärsyttää se yksi tosiasia, että täällä onkin nyt joukko sellaisia hahmoja, jotka ei toteuta teidän pienessä mielessä tehtyjä sääntöjä. Jag har talat! - n52
sani kirjoitti:
elämä on aika outoa, aika useinkin.
Mulla ei ole pää täys.tienny mihin oisin kiittänyt!
Säkö sait sen alotuksen pois? - Olisiko näin
Jermu kirjoitti:
joka ottaa sinua päähän. Miltä tuntuu, kun 10v keikauttaa sinut nutulleen.
Mua ei kiinnosta pätkääkään sinun tuntemiset.
Jos joku kirjoittaa siitä muualla, niin voi voi, nyyh nyyh.
Mikäs sinulla puristelee, vaikka tulis tännekkin joka minuutti aloituksia.
Palsta elää ja muuntuu kirjoittajien mukaan.
Löydät taantumusta ja staattista tilannetta jostain ihan muualta.Täällä pääsi jo liikaa kalkkeutumaan
- pikkusieppo
Jermu kirjoitti:
linnutkin lauloivat kovemmin ja näkyi ihan värillisiä kukkia ulkona...Kaikki oli niin paljon paremmin, silloin joskus. Herääääää !
Teitä tasamaan kulkijoita vaan ärsyttää se yksi tosiasia, että täällä onkin nyt joukko sellaisia hahmoja, jotka ei toteuta teidän pienessä mielessä tehtyjä sääntöjä. Jag har talat!häiritsimmekö sinua jotenkin ? Jag har svarat !
- n52
muistan hyvin kirjoitti:
P.S. Kotkasta ei viina näemmä lopuei,vaikka kuinka siipeiliöitä lähistöllä lentelisi!
- Jermu
pikkusieppo kirjoitti:
häiritsimmekö sinua jotenkin ? Jag har svarat !
Minua ei häiritse täällä kukaan, mutta joitakin ihmisiä häiritsee meikäläinen. Huahahahahahahahaaa!
- sani
n52 kirjoitti:
tienny mihin oisin kiittänyt!
Säkö sait sen alotuksen pois?kyl mä siitä ilmoitin, kuten sovittiin..
- n52
sani kirjoitti:
kyl mä siitä ilmoitin, kuten sovittiin..
en osannu muuta kuin kiittää,mutta oli kyllä helpotus avata kone ja....
Minä rupeen ensi vuonna raittiiks.
Semmoseks joka ei ikuna juo mitään missä lukee varoitus!
Tämä on lupaus!!
Kiitti vielä kerran! - kerron vaan
muistan hyvin kirjoitti:
P.S. Kotkasta ei viina näemmä lopukysymyksessä ei ollut huuhaa palsta vaan huuhaa chat.taisi se pskan jauhaja käydä täällä kysymässä noitten jauhantojesi todenperää,eivät vaan tainneet palstakamusi olla kanssasi samaa mieltä.
- n52
Minä sentään en edes tiedä mikä rivi kuuluu kenelle?
- Jermu
Haitanneeko tuo mittään, paitsi tuota "kysyn vaan"-tyyppiä, joka haluaa kirkkomaan tunnelman. Ei nikkejä, ei aloituksia..rauhallista kirjoittamattomuutta vaan..Pyhän www:n nimeeen, Aaaaaamen!
- n52
Jermu kirjoitti:
Haitanneeko tuo mittään, paitsi tuota "kysyn vaan"-tyyppiä, joka haluaa kirkkomaan tunnelman. Ei nikkejä, ei aloituksia..rauhallista kirjoittamattomuutta vaan..Pyhän www:n nimeeen, Aaaaaamen!
kiltisti.
Miten poistetaan aloitus???
- n52
sekaan oli tarkoitettu kermaa ja en suostu anteeeksi pyytämään unohdustani edes selvittyäni
OK? - n52
onks kello noi paljon?
- hämy
keskustelu. Onneksi en ehtinyt osallistua, olisin nolannut itseni pahan kerran.
- Jermu
Noo, toiset kyllä vähän tais väsyä, mutta mulla on täys vauhti heti aamusta. Miten niin olisit nolannut. Hyvin tänne olisit mahtunut.
- Olisiko näin
Jos enimmäkseen kahden hengen vuoropuhelua tietää jo etukäteen ettei mitään järkevää eikä kannata edes lukea
- kevätmieli
Olisiko näin kirjoitti:
Jos enimmäkseen kahden hengen vuoropuhelua tietää jo etukäteen ettei mitään järkevää eikä kannata edes lukea
kun sitten luit. Availe vakavampia. Jokaiselle jotakin!
- Olisiko näin
kevätmieli kirjoitti:
kun sitten luit. Availe vakavampia. Jokaiselle jotakin!
Olisikohan meillä molemmilla mahdolisesti valinnanvapaus,eikö?
- Olisiko näin
Olisiko näin kirjoitti:
Varsinkin yöaikaan kirjoitetut kaksinpuhelut ovat yleensä pelkkää flirttailua ja kännisten huulenheittoa jota voisi sensijaan mennä harrastamaan chattiin,oppii myös pian erotaman nikit joilla koskaankaan ei oikeastaan ole mitään järkevää sanottavaa
- kevätmieli
Olisiko näin kirjoitti:
Varsinkin yöaikaan kirjoitetut kaksinpuhelut ovat yleensä pelkkää flirttailua ja kännisten huulenheittoa jota voisi sensijaan mennä harrastamaan chattiin,oppii myös pian erotaman nikit joilla koskaankaan ei oikeastaan ole mitään järkevää sanottavaa
kyllä on. Yöaikaan kirjoittelut chatin puolelle ehkä paremmin kuuluisivat. Aina ei alkoholilla tarvitse olla osuuttaa yö-jutteluissa, vaikka niin sanaillaan, uskoisin.
Jaa, että samat keskustelijat! Käväisen niin harvoin täällä. Joka tapauksessa, kevyttäkin ketjuihin! - Olisiko näin
kevätmieli kirjoitti:
kyllä on. Yöaikaan kirjoittelut chatin puolelle ehkä paremmin kuuluisivat. Aina ei alkoholilla tarvitse olla osuuttaa yö-jutteluissa, vaikka niin sanaillaan, uskoisin.
Jaa, että samat keskustelijat! Käväisen niin harvoin täällä. Joka tapauksessa, kevyttäkin ketjuihin!Jos vähänkin kevyttä kirjoittaa ollaan heti kimpussa,aina pitäisi olla niin tosissaan,huumori on aina paikallaan mutta kaikilla ei kai sama huumorintaju
- kevätmieli
Olisiko näin kirjoitti:
Jos vähänkin kevyttä kirjoittaa ollaan heti kimpussa,aina pitäisi olla niin tosissaan,huumori on aina paikallaan mutta kaikilla ei kai sama huumorintaju
Huumorintajustapa tietenkin. Kaikillahan sitä tietenkin on, mutta kenelle menee kaaliin minkäkinlainen... ja minkälainen milloinkin, kulloinkin.
- sympatiaa tarvitaan
Olisiko näin kirjoitti:
Jos vähänkin kevyttä kirjoittaa ollaan heti kimpussa,aina pitäisi olla niin tosissaan,huumori on aina paikallaan mutta kaikilla ei kai sama huumorintaju
Siin oot oikeessa,että huumorintajun jakelussa on eroja.Vielä jos toinen tarkoituksella loukkaa toista, niin sitä ei voi sanoa enää huumoriksi.
- Olisiko näin
sympatiaa tarvitaan kirjoitti:
Siin oot oikeessa,että huumorintajun jakelussa on eroja.Vielä jos toinen tarkoituksella loukkaa toista, niin sitä ei voi sanoa enää huumoriksi.
Sinähän se ongelma juuri onkin,joku voi ymmärtää huumorin luokkauksena jos ei mene jakeluun
- uteliJaana
Olisiko näin kirjoitti:
tieto ketkä kaksi?
- niin eihöhän
uteliJaana kirjoitti:
tieto ketkä kaksi?
se selviä?
- uteliJaana
niin eihöhän kirjoitti:
se selviä?
paljon on nikkejä.En ole selvännäkijä.Harmi.
- n52
Olisiko näin kirjoitti:
tykkäsin enenmmän täst vietti viestist!
- Siitähän huomaat
uteliJaana kirjoitti:
paljon on nikkejä.En ole selvännäkijä.Harmi.
ketkä yöllä vauhdissa
- uteliJaana
Siitähän huomaat kirjoitti:
ketkä yöllä vauhdissa
kai väärin.Löysin kaksi enemmän kuin kaksi.Unettomuus on ikävää mutta aika kuluu jutellessa.Sinuako harmittaa jos toiset yöllä keskustelee?
- Miksi pitäisi
uteliJaana kirjoitti:
kai väärin.Löysin kaksi enemmän kuin kaksi.Unettomuus on ikävää mutta aika kuluu jutellessa.Sinuako harmittaa jos toiset yöllä keskustelee?
Kysymyshän oli siitä ettei yökeskustelijoilla yleensä ole mitään minulle sanottavaa jos tämän nyt muka pitäisi olla keskustelufoorumi,chattityyliä lähinnä öisin
- uteliJaana
Miksi pitäisi kirjoitti:
Kysymyshän oli siitä ettei yökeskustelijoilla yleensä ole mitään minulle sanottavaa jos tämän nyt muka pitäisi olla keskustelufoorumi,chattityyliä lähinnä öisin
chatti kaatuilee aika usein.Kaikki eivät pidä chattailusta.Keskustelua se on kahdenkin.Yökeskustelijoilla voi olla sanottavaa toisilleen ei välttämättä sinulle.Sivuuta.
- Olisiko näin
uteliJaana kirjoitti:
chatti kaatuilee aika usein.Kaikki eivät pidä chattailusta.Keskustelua se on kahdenkin.Yökeskustelijoilla voi olla sanottavaa toisilleen ei välttämättä sinulle.Sivuuta.
Siitähän juuri oli kysymys
- n52
uteliJaana kirjoitti:
mitään muuta kuin.
Moi =) - uteliJaana
Olisiko näin kirjoitti:
Siitähän juuri oli kysymys
sitä keskustellaan kahdestaan.Ketä kiinnostaa ketä ei.Huomaamatta voi lipsahtaa kahdenkesken jutteluksi.Asia selvä.
- uteliJaana
n52 kirjoitti:
mitään muuta kuin.
Moi =)Oletko eksyksissä?Monta moita tänään.Uteliaana huomasin.Onko kaikki ok?
- Olisiko näin
uteliJaana kirjoitti:
sitä keskustellaan kahdestaan.Ketä kiinnostaa ketä ei.Huomaamatta voi lipsahtaa kahdenkesken jutteluksi.Asia selvä.
Keskustelemme aiheesta emmekä flirttaile keskenämme
- n52
uteliJaana kirjoitti:
Oletko eksyksissä?Monta moita tänään.Uteliaana huomasin.Onko kaikki ok?
tietä kotiin.
Taitaa olla vähän sellainen anteeksi,että olen olemassa olo.
Joko olin sinua moikannut? - n52
Olisiko näin kirjoitti:
syvällisii yritetää niin keskustelu tuntemattomankin kanssa on aina jonkin asteista flirttiä koska viksummat sanoo sen myös olevan ennakoivakreaktio estää hyökkäys.
- Olisiko näin
n52 kirjoitti:
syvällisii yritetää niin keskustelu tuntemattomankin kanssa on aina jonkin asteista flirttiä koska viksummat sanoo sen myös olevan ennakoivakreaktio estää hyökkäys.
Sigmund Freud?Hänenhän mielestään kaikessa oli kysymys seksistä
- uteliJaana
n52 kirjoitti:
tietä kotiin.
Taitaa olla vähän sellainen anteeksi,että olen olemassa olo.
Joko olin sinua moikannut?tunteen.Älä mene vielä kotiin,peiton alle.Mene vasta sitten,kun on keveämpi olo.
Sinä minua ja minä sinua. - n52
Olisiko näin kirjoitti:
oikein.
Ihmiset flirtaavat jokaisen kanssa jollain tavoin tehdäkseen vaikutuksen vaikka se olisi tappelu,koska silloin samalla kuunnellaa mitä toisella on!
Enkä ala nyt sinun kanssasi flirttiin koska minun pääni on vapaalla! - Olisiko näin
n52 kirjoitti:
oikein.
Ihmiset flirtaavat jokaisen kanssa jollain tavoin tehdäkseen vaikutuksen vaikka se olisi tappelu,koska silloin samalla kuunnellaa mitä toisella on!
Enkä ala nyt sinun kanssasi flirttiin koska minun pääni on vapaalla!Mutta kuten sananlasku sanoo: Siitä puhe mistä puute
- n52
uteliJaana kirjoitti:
tunteen.Älä mene vielä kotiin,peiton alle.Mene vasta sitten,kun on keveämpi olo.
Sinä minua ja minä sinua.kaunista! =)
- uteliJaana
Olisiko näin kirjoitti:
kuitenkin kahden juttelemme.On monta jota tämä keskustelu ei kiinnosta.Pieni humala,onkohan kaikki miltä näyttää.Flirtti,sitä on kaikkialla.
Jouduta askeleitasi ja sulje silmäsi. - n52
Olisiko näin kirjoitti:
vaatii vastaamaan täältä.
Kaartele ihan rauhassa vain!
Onko niinkuin Oidipus juttuja?
- Jermu
Nyt taas kaikki joukolla provoilemaan tänne ja voipi minun puolesta tulla kitisemäänkin.
On tiukallaan tilanne, kun aloituksen huumorilla pistää, "että nukkumaan siitä..." Niin ei kulu montaakaan hetkeä, kun alkaa kitinä, että ennen oli toisin ja silloin ei tehty sitä. Jättää vaan kiertämättä aamulla siihen nutturaan sitä viimeistä kierrosta ja jättää lukematta meikäläisen aamunavaukset. Niillä putoo verenpaine jo ihmisen mielelle uskottaviin lukeviin. Kyllä lähtee!!!- nunna
Sä oot terästä! Vauhti päällä. Oletko muistanut pääsiäistä ollenkaan?
Oikeastaan tuo sinun nikkisi sopii sulle...Jermu..?!
Olet aika veijari,uskallatko kertoa missä päin maankolkkaa asustelet?
Ei se merkkaa mitään mut kuitenkin..ja minkähän ikäinen mahdat todellisuudessa olla?
Onko omat hampaat? Hiukset? Parta?
Koko,näkö....nyt sä saat hepulin,mut kjäh,siitä vaan,kiusaan sinua ihan tahallaan... - yopollo
rouville, päätä varmaan kivistää muutenkin.
- I love
I love You! Et silleen.
- Olisiko näin
Luulisi nyt jo opitun mihin tyyliin Jermu-setä kirjoittelee,turha edes lukea jos ei pidä ravistelusta,nämä kitisijät voisivat joskus aloittaa omia mielestään järkeviä aiheita sesijaan
- hermu
I love kirjoitti:
I love You! Et silleen.
..mitä nuoleskelua...hahahahah.
- I love
hermu kirjoitti:
Ei nuoleskellen.
- Mitenkähän tulee se tunne
hermu kirjoitti:
Fanit jo pyörii ympärillä kuin harmaapäällä aikoinaan
- talvetar3
Mitenkähän tulee se tunne kirjoitti:
Tuttu tunne. Katsotaan, katsotaan.
- nunna
Olisiko näin kirjoitti:
Luulisi nyt jo opitun mihin tyyliin Jermu-setä kirjoittelee,turha edes lukea jos ei pidä ravistelusta,nämä kitisijät voisivat joskus aloittaa omia mielestään järkeviä aiheita sesijaan
Jos joku(?)luuli niin haistakoon...!Olenko nyt kitisijä ,häh?
Tais ite Jermu piiloutua muihin nikkeihin,meni pupu pöksyyn,heko heko!
Tuu ulos,vai jäikö yöunet vähiin...pitääkö sitä langoilla keikkua yöt läpeensä,taitaa kuu valvottaa tai joku muuuuuu.Piste. - Jermu
nunna kirjoitti:
Sä oot terästä! Vauhti päällä. Oletko muistanut pääsiäistä ollenkaan?
Oikeastaan tuo sinun nikkisi sopii sulle...Jermu..?!
Olet aika veijari,uskallatko kertoa missä päin maankolkkaa asustelet?
Ei se merkkaa mitään mut kuitenkin..ja minkähän ikäinen mahdat todellisuudessa olla?
Onko omat hampaat? Hiukset? Parta?
Koko,näkö....nyt sä saat hepulin,mut kjäh,siitä vaan,kiusaan sinua ihan tahallaan...Kuis täällä kuleksii? Kaikki ok suurinpiirtein.
Tuolla kaffeepalstalla kävi joku Kilpi ja Heppi-nikki uhoamassa, kuinka meidät tapetaan yms. Panokset kovenee siis ja sellaisesta tehdään äkkiloppu. - Jermu
yopollo kirjoitti:
rouville, päätä varmaan kivistää muutenkin.
Jos minä kestän valvomista, niin pitäähän heidän kestää viinansa. Kyllä jämpti on näin..Mitäs Joumaan Pollo?
- Jermu
I love kirjoitti:
I love You! Et silleen.
Mistäs moinen tilanne on kehkeytynyt..Tarttee näköjään ruveta oleen tasapuolisemmin ilkeä..Kjäh!
- Jermu
hermu kirjoitti:
Pelästyitkö, ettet mahdu sinne enää..sinulle ei ole tilaa, niinkö? Mieti vastaustasi, jookosta. Vinkki vinkki...
- Jermu
Mitenkähän tulee se tunne kirjoitti:
Mun mielestä sellaisia ei edes tarvita. Hyvä ja asiallinen sefu palstalla riittää.
- Jermu
talvetar3 kirjoitti:
Tuttu tunne. Katsotaan, katsotaan.
Mutta mut "kutsuttiin" uudelleen tänne tappeluksiin. Miksi?
- n52
Jermu kirjoitti:
Mistäs moinen tilanne on kehkeytynyt..Tarttee näköjään ruveta oleen tasapuolisemmin ilkeä..Kjäh!
sullekii moi?
Nimimerkki on huteran olon siideris. - Jermu
n52 kirjoitti:
sullekii moi?
Nimimerkki on huteran olon siideris.Mutta kuitenkin olet voiton puolella? OK.
- n52
Jermu kirjoitti:
Mutta kuitenkin olet voiton puolella? OK.
on vaa sellainen halu kuulua laumaan ja kaikkee sellast typeräksi luokiteltavaa ja mul on morkkis joka kuuluu karkotettavii siirrettävii.
Näin niinku kahenkesken se.
Kiitos! - Jermu
n52 kirjoitti:
on vaa sellainen halu kuulua laumaan ja kaikkee sellast typeräksi luokiteltavaa ja mul on morkkis joka kuuluu karkotettavii siirrettävii.
Näin niinku kahenkesken se.
Kiitos!Tuskinpa täällä teit mitään tuon ihmeellisempää, joten eipä tarvii tuntea morkkista. Pyrstösulat pystyyn ja baanalle!
- Jermu
nunna kirjoitti:
Jos joku(?)luuli niin haistakoon...!Olenko nyt kitisijä ,häh?
Tais ite Jermu piiloutua muihin nikkeihin,meni pupu pöksyyn,heko heko!
Tuu ulos,vai jäikö yöunet vähiin...pitääkö sitä langoilla keikkua yöt läpeensä,taitaa kuu valvottaa tai joku muuuuuu.Piste.Kyllä Jermu täällä aina katsos on. Työ valvottaa katsos. Pakko olla netti auki joka tapauksessa ja aikalailla pitkiä päiviä ja tietysti öitä teen. "Pakko painaa pitkää päivää..."
- n52
Jermu kirjoitti:
Kyllä Jermu täällä aina katsos on. Työ valvottaa katsos. Pakko olla netti auki joka tapauksessa ja aikalailla pitkiä päiviä ja tietysti öitä teen. "Pakko painaa pitkää päivää..."
bassosta!
Väsytkö sä koskaan elämään?
Osaatko nauraa kun katsot peiliisi?
Nimimerkki sisuskiin. - Jermu
n52 kirjoitti:
bassosta!
Väsytkö sä koskaan elämään?
Osaatko nauraa kun katsot peiliisi?
Nimimerkki sisuskiin.ja nauran aina itselleni ja joskus jopa näille hölötyksillenikin. Tiedätkö miksi pystyn tekemään sen? Koska olen onnellinen ja tiedän tehneeni paljon töitä sen onnen eteen.
Jermu kirjoitti:
ja nauran aina itselleni ja joskus jopa näille hölötyksillenikin. Tiedätkö miksi pystyn tekemään sen? Koska olen onnellinen ja tiedän tehneeni paljon töitä sen onnen eteen.
meitä kirjootuksia on jämti sata niikuin vuosia sitten Nokiassa oli herroja.
- n52
Jermu kirjoitti:
ja nauran aina itselleni ja joskus jopa näille hölötyksillenikin. Tiedätkö miksi pystyn tekemään sen? Koska olen onnellinen ja tiedän tehneeni paljon töitä sen onnen eteen.
tien kulkioita olen itse ja en tarkoita sillä,että olisi se nauru hukkunut,mutta kun se on joskus ollut niin suolaisen makuista.
Uskotko jos paljastan,että olen joskus itkenyt lasteni unta katsellessa.
Olen äärettömän kiitollinen elämälle ja joskus tulee tunne kuin olisin saanut enemmän kuin olen ansainnut.
No nyt kyllä menee sinne nyyhky puolelle,mutta ohita jos siltä tuntuu? - Jermu
n52 kirjoitti:
tien kulkioita olen itse ja en tarkoita sillä,että olisi se nauru hukkunut,mutta kun se on joskus ollut niin suolaisen makuista.
Uskotko jos paljastan,että olen joskus itkenyt lasteni unta katsellessa.
Olen äärettömän kiitollinen elämälle ja joskus tulee tunne kuin olisin saanut enemmän kuin olen ansainnut.
No nyt kyllä menee sinne nyyhky puolelle,mutta ohita jos siltä tuntuu?aina mietitään minun puolesta. Kovasti olen yrittänyt ja perheen eteen sen teen.
Se, että sinulla on tunteet tallella..Sehän on hyvä asia. Minulla on onnellisuus ja onni kulkee mukanani. Oikeudenmukaisuutta mukana myös, sillä asiat pitää saada kuntoon, meni vaikka vuosia. - n52
Jermu kirjoitti:
aina mietitään minun puolesta. Kovasti olen yrittänyt ja perheen eteen sen teen.
Se, että sinulla on tunteet tallella..Sehän on hyvä asia. Minulla on onnellisuus ja onni kulkee mukanani. Oikeudenmukaisuutta mukana myös, sillä asiat pitää saada kuntoon, meni vaikka vuosia.sinä käänsit kysymyksen.
En yritä miettiä sinun ajatuksiasi vaan yritän kuunnella koska minulle on tärkeää opetella kuuntelemista,
Teinkö jonkun virheen kun sain sinut puolustautumaan olematonta uhkaa vastaan?
Ps. voisi pelastaa tilanteen =) - Jermu
n52 kirjoitti:
sinä käänsit kysymyksen.
En yritä miettiä sinun ajatuksiasi vaan yritän kuunnella koska minulle on tärkeää opetella kuuntelemista,
Teinkö jonkun virheen kun sain sinut puolustautumaan olematonta uhkaa vastaan?
Ps. voisi pelastaa tilanteen =)Enkä pelkää täällä mitään.
Et tehnyt mitään virhettä. Kirjoitit vain hieman samalla tavalla, kuin eräs joskus aiemmin. En tarkoita, että olist hän, vaan vain samalla tavalla.
Kuten jo kerroin sinulle, on hyvä, että sinulla on tunteet tallella. Se on vain ok juttu.
Kuunteleminen on tietty tärkeää ja sen oppiminen on vaikeaa. Tilanteet itsessään opettavat siihen, etkä oikeastaan voi pakoittaa itseäsi kuuntelemaan. Voithan tietty pakoittaa itseäsi olemaan hiljaa, mutta sehän ei ole sama asia kuin kuunteleminen. - n52
Jermu kirjoitti:
Enkä pelkää täällä mitään.
Et tehnyt mitään virhettä. Kirjoitit vain hieman samalla tavalla, kuin eräs joskus aiemmin. En tarkoita, että olist hän, vaan vain samalla tavalla.
Kuten jo kerroin sinulle, on hyvä, että sinulla on tunteet tallella. Se on vain ok juttu.
Kuunteleminen on tietty tärkeää ja sen oppiminen on vaikeaa. Tilanteet itsessään opettavat siihen, etkä oikeastaan voi pakoittaa itseäsi kuuntelemaan. Voithan tietty pakoittaa itseäsi olemaan hiljaa, mutta sehän ei ole sama asia kuin kuunteleminen.se tunne jolloin pitää olla hiljaa.
En vain ole tavannut koskaan sellaista henkilöä joka naurun on löytänyt ja ei koskaan puhu siinä raskaassa sarjassa.
Annetaan asioiden mennä pois muille maille vierahille,mutta en myöskään ikinä suostu uskomaan ,että et olisi koskaan tuleva/mennyt miettinyt mitä sisältyy PS.juttuuni ja jos et ollut aikaisemmin niin ainakin nyt!
Voit tietysti vastata,että ei kiinnosta,mutta utelias luonne on rohkeutta jota sinä ystäviesi mukaan kannat. - Jermu
n52 kirjoitti:
se tunne jolloin pitää olla hiljaa.
En vain ole tavannut koskaan sellaista henkilöä joka naurun on löytänyt ja ei koskaan puhu siinä raskaassa sarjassa.
Annetaan asioiden mennä pois muille maille vierahille,mutta en myöskään ikinä suostu uskomaan ,että et olisi koskaan tuleva/mennyt miettinyt mitä sisältyy PS.juttuuni ja jos et ollut aikaisemmin niin ainakin nyt!
Voit tietysti vastata,että ei kiinnosta,mutta utelias luonne on rohkeutta jota sinä ystäviesi mukaan kannat.Hmmm..En nyt oikein tiedä mitä tässä yhteydessä tarkoitat "raskaalla sarjalla", mutta nauraminen myös omille kommelluksille on minulle ihan luontaista. Se, että jotkut luulevat minun täällä suuttuvan tai hermoilevan, johtuu enemmänkin heidän ajatuksistaan ja tuosta tilanteesta yleensä. En hermoile täällä mistään, koska se olisi turhauttavaa ajanhukkaa.
Miksi vastaisin sinulle, "ei kiinnosta"? En kirjoittaisi sinulle riviäkään, jos pitäisin sinua yksinkertaisena tai muuten epämiellyttävänä tyyppinä. Ja kertalaakista otat tämän positiivisena juttuna, jookosta. Tähän kuuluisi noita hymistyksiä sitten ilman inflaariota.. - n52
Jermu kirjoitti:
Hmmm..En nyt oikein tiedä mitä tässä yhteydessä tarkoitat "raskaalla sarjalla", mutta nauraminen myös omille kommelluksille on minulle ihan luontaista. Se, että jotkut luulevat minun täällä suuttuvan tai hermoilevan, johtuu enemmänkin heidän ajatuksistaan ja tuosta tilanteesta yleensä. En hermoile täällä mistään, koska se olisi turhauttavaa ajanhukkaa.
Miksi vastaisin sinulle, "ei kiinnosta"? En kirjoittaisi sinulle riviäkään, jos pitäisin sinua yksinkertaisena tai muuten epämiellyttävänä tyyppinä. Ja kertalaakista otat tämän positiivisena juttuna, jookosta. Tähän kuuluisi noita hymistyksiä sitten ilman inflaariota..sitä herkkää.
Minäkää kaikkee tiiä.
Perkule pitäisikö jo sanakirjoja selailla?
Pakko kysyä näin suoraan,että tarkoitatko tuossa lopussa piruilua? - Jermu
n52 kirjoitti:
sitä herkkää.
Minäkää kaikkee tiiä.
Perkule pitäisikö jo sanakirjoja selailla?
Pakko kysyä näin suoraan,että tarkoitatko tuossa lopussa piruilua?Nuo hymistykset ovat harvinaisia positiivisuuden tai ilon ilmaisuja, joita täällä ilmaisen. Ota se sellaisena vaan.
- n52
Jermu kirjoitti:
Nuo hymistykset ovat harvinaisia positiivisuuden tai ilon ilmaisuja, joita täällä ilmaisen. Ota se sellaisena vaan.
siis harvinaisen pirullinen!
- Jermu
n52 kirjoitti:
siis harvinaisen pirullinen!
pirullinen osaan olla ja se on kyllä eräänlaista taidetta. Sinulle en ole piruillut. Miksi olisin?
- n52
Jermu kirjoitti:
pirullinen osaan olla ja se on kyllä eräänlaista taidetta. Sinulle en ole piruillut. Miksi olisin?
pitää herkäks.
Jos minulla olisi voima.
Saapua sateenkaareen.
Antaisin sinulle haaveita jaettavaksi.
ja tää oli sitte se ainoa kerta!!!Eikä henk.koht.!!!
Palataan ruotuun kiltisti.
Perkuleen Ps. - Jermu
n52 kirjoitti:
pitää herkäks.
Jos minulla olisi voima.
Saapua sateenkaareen.
Antaisin sinulle haaveita jaettavaksi.
ja tää oli sitte se ainoa kerta!!!Eikä henk.koht.!!!
Palataan ruotuun kiltisti.
Perkuleen Ps.Ruotu on cool.
- n52
Jermu kirjoitti:
Nuo hymistykset ovat harvinaisia positiivisuuden tai ilon ilmaisuja, joita täällä ilmaisen. Ota se sellaisena vaan.
piti mennä valittaa,että miks en ole älynny laittaa jäitä pakkasee?
Tämä kuuluu katekoriaan kuolemattomat kysymykset!
Moi.
- Jermu
No nyt on mennyt peli astetta kovemmaksi. Kaffeen puolelle kävi joku Kilpi ja Heppi laittamassa avauksen, jossa hän uhkaa järjestää sellaisen joukon, joka kaasuttaa meidät kuoliaaksi. Tietysti tarvittavat hymistykset löytyy, että kaikki ymmärtävät kyseessä olevan "huumoria".
No tästä toimintakäskystä kehoituksen saaneena, tulen tutkimaan asiaa laittomana uhkauksena. Nopean vastatoiminnan joukot on jo järjestetty toimintavalmiuteen ja kaikenlaiseen lässytykseen vastataan ainakin 5:llä uudella aloituksella. Miltäs tuollainen kuulostaa?
Mä en ole koskaan antanut uhkailuille periksi. Menkööt sitten vaikka henki, mut se ei ole välttämättä minun. Kjäh! Jag har talat!- Jermu
emw34 kirjoitti:
toki itselleni.
Mutta säälin jo edeltäpäin uhkaajiasi.Mä olen tässä lueskellut Sinun ja Joumaan Pollon viestejä..En toki ole kaikkiin kommentoinut, mutta teillä on ihan ok jutut.
Teenpä tuonne ohimennen "pyynnöstä" uuden aloituksen. Kjäh! - PÄÄSIÄISTÄ ja
Jermu kirjoitti:
Mä olen tässä lueskellut Sinun ja Joumaan Pollon viestejä..En toki ole kaikkiin kommentoinut, mutta teillä on ihan ok jutut.
Teenpä tuonne ohimennen "pyynnöstä" uuden aloituksen. Kjäh!iloitkaamme siitä että n52 on myös selvinnyt yöllisestä tilastaan! Oli aika pistäviä ja ilkeitä kommentteja. Liköörimunia kannattaa vältellä tänä yönä!
- Jermu
PÄÄSIÄISTÄ ja kirjoitti:
iloitkaamme siitä että n52 on myös selvinnyt yöllisestä tilastaan! Oli aika pistäviä ja ilkeitä kommentteja. Liköörimunia kannattaa vältellä tänä yönä!
EN nähnyt yhtään sellaista, mutta se on tietysti yksilöllistä.
- nikillä
Jermu kirjoitti:
EN nähnyt yhtään sellaista, mutta se on tietysti yksilöllistä.
n52. Välillä löytyy vähän joka välistä ilkeyksiä, ja sitten taas normaalia keskustelua häneltä. Siksi kielsin syömästä niitä liköörimunia enää tänä yönä!
- Jermu
nikillä kirjoitti:
n52. Välillä löytyy vähän joka välistä ilkeyksiä, ja sitten taas normaalia keskustelua häneltä. Siksi kielsin syömästä niitä liköörimunia enää tänä yönä!
Eipä hän minulle ilkeillyt..Oisko sitten opastanut asiallisesti jotain puskasta huutelijaa. Mitäs luulet?
- n52
nikillä kirjoitti:
ku vaa yritin jokaiselle moi.
En,iha tosi!
Minä kiltti!
Etsin vaan omaa laumaa ja ku en löydä sitä tietä kotiin...
Nimimerkki
viihtyy usein epämääräisessä seurassa. - hennaliisa1
nikillä kirjoitti:
mut miekii kahtelin näitä palstoi eile illal, mut en mie huomant kysseise nikin ilkeillee yhtää kertaa.
Onks miust tosiaa tult nii hijasälyne et jäävät huomaamatta ilkeilyt! - n52
hennaliisa1 kirjoitti:
mut miekii kahtelin näitä palstoi eile illal, mut en mie huomant kysseise nikin ilkeillee yhtää kertaa.
Onks miust tosiaa tult nii hijasälyne et jäävät huomaamatta ilkeilyt!toivoakseni huuli.
Mites siul ilta männy.
Mie alan olla jo väsy.
Miul vähä särkyneit toiveit ku mie munasin eilen ittein oikee kunnol ja töpeksin tääl oikias elos.
Hitto ku mie osaan,vaik kukaa ei ees yllytä,mut oli miul kivaakin =) - hennaliisa1
n52 kirjoitti:
toivoakseni huuli.
Mites siul ilta männy.
Mie alan olla jo väsy.
Miul vähä särkyneit toiveit ku mie munasin eilen ittein oikee kunnol ja töpeksin tääl oikias elos.
Hitto ku mie osaan,vaik kukaa ei ees yllytä,mut oli miul kivaakin =)olla pikkuse tuiskees, ei sen kummempaa.
Et sie riitaa haastant, etkä mitekää töpeksint.
Seura kipijä ja yksinäine sanoit olevais.
Silloha sitä pittää juttuseuraa hakkii. - nikillä
hennaliisa1 kirjoitti:
Onks miust tosiaa tult nii hijasälyne et jäävät huomaamatta ilkeilyt!Minulle on "vastannut" useamman kerran ilkeästi, vaikka en ole edes hänelle kirjoittanut. On tullut väliin heittämään jonkun ilkeyden, josta on mieli pahoittunut, kun en ole ymmärtänyt syytä ilkeilyyn/piruiluun.
- n52
nikillä kirjoitti:
Minulle on "vastannut" useamman kerran ilkeästi, vaikka en ole edes hänelle kirjoittanut. On tullut väliin heittämään jonkun ilkeyden, josta on mieli pahoittunut, kun en ole ymmärtänyt syytä ilkeilyyn/piruiluun.
kaartelet ihan rauhassa.
Et tiedäkkään mikä minusta tulee aikuisena. - n52
hennaliisa1 kirjoitti:
olla pikkuse tuiskees, ei sen kummempaa.
Et sie riitaa haastant, etkä mitekää töpeksint.
Seura kipijä ja yksinäine sanoit olevais.
Silloha sitä pittää juttuseuraa hakkii.tosi hölmöilin vähä kännykäl ja ilmottelin,että kyllä mulla on vaihdevuodet jonkun muun kanssa ja en kuulema huoli muita kuin kertakäyttöjuttui.
Plääh!!
Ei se kuule oo mikää tärkiä,mut se sai mut nauramaa ku se kuvaili mun höpinöi =) - n52
nikillä kirjoitti:
Minulle on "vastannut" useamman kerran ilkeästi, vaikka en ole edes hänelle kirjoittanut. On tullut väliin heittämään jonkun ilkeyden, josta on mieli pahoittunut, kun en ole ymmärtänyt syytä ilkeilyyn/piruiluun.
ihan rauhassa.
Et taida tietää mikä minusta tulee aikuisena? - n52
n52 kirjoitti:
ihan rauhassa.
Et taida tietää mikä minusta tulee aikuisena?toistettua!
Hyvä!!! - hennaliisa1
n52 kirjoitti:
tosi hölmöilin vähä kännykäl ja ilmottelin,että kyllä mulla on vaihdevuodet jonkun muun kanssa ja en kuulema huoli muita kuin kertakäyttöjuttui.
Plääh!!
Ei se kuule oo mikää tärkiä,mut se sai mut nauramaa ku se kuvaili mun höpinöi =)töpeksit?
Joopa joo.
Sitä varteha mie en huomant et sie tääl oisit ...
No, klisseelthä tää kuulostaa ja onkii, mut kaikha myö töpeksittää sillo tällö. - n52
hennaliisa1 kirjoitti:
töpeksit?
Joopa joo.
No, klisseelthä tää kuulostaa ja onkii, mut kaikha myö töpeksittää sillo tällö.kovin pahast,mut tääl oikias jutus!
Eikä se mikää rankka juttu,ku eilen ja johan tuo tekstarii,mut ku ei kiinnosta ni ei.
Mie en helpol vapauttain vaiha!! - n52
hennaliisa1 kirjoitti:
töpeksit?
Joopa joo.
No, klisseelthä tää kuulostaa ja onkii, mut kaikha myö töpeksittää sillo tällö.holmö!
Vaikka ei se mikää tärkeä ja jo noita tekstarii on tullu,mut en tätä vapauttain kyllä jokaiseen kulkijaan vaihda!! - n52
hennaliisa1 kirjoitti:
töpeksit?
Joopa joo.
No, klisseelthä tää kuulostaa ja onkii, mut kaikha myö töpeksittää sillo tällö.välitä ku mie toistan ittein.Tää kone leikki miun kans. =)
- MillaN
...tämän.:D
Paras olla jäämättä ja palata takaisin...jonnekin.:D
Täällähän on meno ihan kauhia...
http://www.millan.net/funp/100/psychoc.html- mennään
pois...mennääään pooooois.
- Jermu
Mutta hyvä tästä vielä tulee.
- pikkusieppo
Jermu kirjoitti:
Mutta hyvä tästä vielä tulee.
mehän olemme sitä suurta ikäluokkaa !:)
- Jermu
pikkusieppo kirjoitti:
mehän olemme sitä suurta ikäluokkaa !:)
että täällä on paljon hauskoja ja hyviä kirjoittajia. Se on vaan muutamilla tuo syvällä kulkeminen sitä luokkaa, ettei mikään sais rauhaa häiritä..
Terv. Pete10v - pikkusieppo
Jermu kirjoitti:
että täällä on paljon hauskoja ja hyviä kirjoittajia. Se on vaan muutamilla tuo syvällä kulkeminen sitä luokkaa, ettei mikään sais rauhaa häiritä..
Terv. Pete10v10 v ?:) No, olen silti ihan samaa mieltä siitä, että täälläkin meitä on moneksi, enimmäkseen ollaan kuitenkin ihan mukavia ja leppoisia "vanhuksia" !:)
- n52
Mä pakahdun uteliaisuudesta ja minun pitää päästä kysymään yksi asia!!!
Siitä paheketjusta!- Jermu
En osallistunut tuohon ketjuun ollenkaan, jos sitä kyselit. Rehellinen vastaus.
- n52
Jermu kirjoitti:
vastata tähän vasta huomenna hmm...mutta kun mun kysymys olisi ollut,että tunnistiko kukaan minua?
Mä olen nyt kerjännyt kaikilta mahdollista jotain vastausta!
Lisäksi se oli ensimmäinen kerta kun en ollut tämän merkin alla!
Minulle alkoi tulla hiukan synnillisen oloinen tunne jonka en uskoisi kuitenkaa vahingoittaneen ainakaan hotellin hissin aamukulkijaa jolle soin ehkä hiukan syylliseltä vaikuttaneen hymyn.
Olisko ollut pahe jos olisin vastannut hänen silmän iskuunsa takaisin?
Ps.Aika onneton yritys siinä mielessä etten osannut sittenkään astua jonkun sellaisen merkin alle joka ei olisi ainoastaan minun.
Ystäväni sanoi,että hän ei muuta kuin aukaisi ja se paistoi heti sieltä pelkkänä merkkinä ja en ole kayttänyt sitä muualla kuin eräänä aamuna eräässä ketjussa...=) ok? - n52
Jermu kirjoitti:
kun et..
Etsivä löytää...
Illanjatkot!
Uuden uutukainen Ps. =)
- plunger
Porukka huseeraa muualla myös, minä huseeraan työssä, välillä rentoutumisen tarkoituksella käyn palstalla. Kohta main lähden kotiin, aamulla palaverit alkavat 9:15 ja täytyy sitä ennen toimittaa muutama tiedosto eteenpäin kun on taas kuukauden vaihde. Ei tämä mahdotonta ole, kun mitään asiaa ei ota liian vakavasti ja välissä antaa aivoille levon. Hereillä pysyy ilman kahvia, kun on mielenkiintoista tehtävää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262446- 1142076
- 1211732
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451557Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949