Musiikkijuhlat perutaanko?

Anonyymi

Lippujen myyntiehdoissa lukee että myytyjä lippuja ei voi palauttaa.
Onko niin että juhlat perutaan koronan takia mutta sitä ei vielä kerrota vaan lipunmyynti käy ja ihmisiltä kerättän rahat pois?

27

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On kyllä kummaa touhua. Ilmoittaisivat jo nyt että oopperat peruttu.

    • Anonyymi

      Jäättimenestys taas ...mut voisko saada avustuksia??

    • Anonyymi

      Kuka hölmö tässä kohtaa ostaa yhtään mihinkään lippuja? Ihan oma valinta

    • Anonyymi

      Tottakai ne perutaan, joku vastu tässä nyt täytyy niidenkin kantaa

    • Anonyymi

      Toivottavasti eivät pääse pakoon ne kuuluisat takuumiehet. Nyt nähdään onko niitä ollutkaan?.

    • Anonyymi

      Ei niillä voi olla velkaa, onhan niitä tuettu yli 3 miljoonaa euroa vuosien saatos.
      Misshän ne positiiviset vaikutukset kunnan maineeseen tai yrityselämään on?

    • Anonyymi

      Jos menee konkurssiin, pelkään jääkö jokirannan siivous kunnan piikkiin?. Onhan siellä vuosien oksennukset, hyi hitto.

      • Anonyymi

        Hyvä kun loppuis se yltiöpäinen kalliiksi käyvä ja hermoja riipivä hoilotus .


    • Anonyymi

      Etänä voit kuunnella joikua ja repiä samalla seteleitä.
      Siinä oopperjuhlaa tarpeeksi.

    • Anonyymi

      Olet lukenut myyntiehdot. Ostamalla lipun, olet hyväksynyt ehdot.
      Mikä tässä on epäselvää??????

    • Anonyymi

      EI mitään epäselvää, vuosia kestäny keskari huijaus. veron maksajat siivoaa sotkut.

    • Anonyymi

      Ostan 3000 lippua tuleville puhelin myyjilleni. Saan laittaa ne vero vähennyksiin. tietysti ostan ne bulvaanin kautta. mennään sitte yhdessä istumaan ilman esiintyjiä.

    • Anonyymi

      Kuluttaja-asiamies suosittaa palauttamaan rahat lipun ostaneille.

    • Anonyymi

      . Konsertti ja teatteri peruuntuivat, saanko lippurahani takaisin?

      Lähtökohta on, että tapahtuman peruuntuessa lipun hinta tulee palauttaa. Vaihtoehtoisesti voit neuvotella tapahtumajärjestäjän kanssa, miten lippua olisi mahdollista muulla tavoin myöhemmin hyödyntää. Jos liput on hankittu lipunvälittäjän kautta, sen veloittamia toimituskuluja ja palvelumaksuja ei yleensä voi vaatia palautettavaksi, vaikka tilaisuus peruuntuisikin.

      KKV

      • Anonyymi

        Mitä ny narisette. Jos meni tuuleen niin meni. Tuollaiseen hömppään en muutenkaan tuhlaisi ikinä rahojani. Ja säästän myös korviani ja hermojani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ny narisette. Jos meni tuuleen niin meni. Tuollaiseen hömppään en muutenkaan tuhlaisi ikinä rahojani. Ja säästän myös korviani ja hermojani.

        Kösä järkkäämään oopperat.
        Mamut sinnekkin näyttelijöiksi.
        Taudit eivät haittaa.


    • Kuka yleensäkään jaksaa kuunnella kun jonkin sortin läski vinkuu mikkiin

      • Anonyymi

        Herraseurassa mukavaa yhdessäoloa. Rouvatkin tykkää ja väliajalla hivenen konjakkia, a vot!
        Ilmajoen kunta rahoittaa lippujemme hinnasta n 15% se on ihan oikein, onhan kyse kulttuurista.


      • Anonyymi

        Sitä paitti räityty mikit ruastuu


    • Anonyymi

      Eikö nyt kuitenkin kannattaisi yhtiöittää musiikkijuhlat?

      Kuntalaiset jotka haluavat tukea oopperaa ostavat osakkeita ja pääsevät varmaan sitten omistaja-alennuksella sisään.

      Rahoitus markkinoilta kuten kuuluu ja kunta säästäisi 120000e/vuosittain välttämättömiin menoihin, kuten koulutarvikkeisiin.

      Pistäkääs osakeyhtiö pystyyn ja lopettakaa se jokavuotinen rahan ruinaaminen kunnalta, ne maksaa jotka tuota joikuamista haluavat ylläpitää.

    • Anonyymi

      Hyvä idea, kuinka me ei itse tuota hoksattu?
      Onko niin, että kun olemme tottuneet saamaan aina kaiken pyytämällä, oma järjenkäyttö on vähentynyt.
      Kökkäporukkaakin saa paremmin kun omaa yritystä pönkittää samalla.
      Järjeisty varojen käyttö, Levin matkat ja koronan hakumatkat minimiin.

    • Anonyymi

      Ei tås kuinkaan oo käyny, ajetahan pyölllä lapihin, viis viruksesta, ei koske meitä.

    • Anonyymi

      Nyt on aika pukeutua surupukuun, eikä julia.

    • Anonyymi

      Taitaa mennä juhlat etänä.

      • Anonyymi

        Keräkkää porukkaa ja menkää hoilaamaan johonki korpeen.


    • Anonyymi

      Hienoa, toivotaan että menisi konkurssiin koko paska. Turha juhla pienelle piirille.

      • Anonyymi

        aamulla oli lehdessä että toistaiseksi koulutus puoleen puututaan...mun mielestä sais työpaikkoja availla mutta baarit pitää kii ja tapahtumat sieltä se leviää vaikka on nekin jonkun työmaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe