Katson viidelle

Anonyymi

Hei!

Nyt on mahdollisuus katsoa viidelle kysyjälle. Yksi napakka kysymys, kiitos!

T. Taika

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei, miten talous järjestyy jatkossa? Nyt sakkaa pahasti ja pitäisi hieman pystyä auttamaan lastanikin (jäi työttömäksi)
      Kiitos!

      • Anonyymi

        Eteneekö työpaikan ihastukseni vakavammaksi?


      • Anonyymi

        Hei n:o 1 kysyjä!

        Taloutesi tosiaan sakkaa ja huoli lapsesta ja hänen toimeentulosta ei auta yhtään, mutta kun käymme kevättä kohti saat asiat pikkuhiljaa rullaamaan. Sulle nousee ylellisyyden ja nopeiden päätösten kortti, eli ei kaikkea ole vielä menetetty. Tiedäthän että runsaus ei ole vain rahaa, se on myös toimivia ihmissuhteita ja hyvää terveyttä. Valitettavasti joudut turvautumaan nyt " lainarahaan", mutta se ei ole ongelma. Saat asiat järjestymään ja myös lapsen asiat menee todella kivasti. Teille tarjoutuu jopa sellainen yhteinen vapaa-ajan harraste, missä aika vierähtää huomaamatta.

        Voimia tulevaan ja paljon rakkautta kevääseen, sillä asiat alkaa toteutumaan, kun vaan esität tarkan pyynnön korkeuksiin..

        T. Taika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eteneekö työpaikan ihastukseni vakavammaksi?

        Hei !

        Jotenkin sinun kysymys hyppäsi tässä kaiken ohi, mutta katson nyt sinulle...eli kysymys oli työpaikan ihastuksesta?

        Ei se taida olla muuta kuin ihastusta, flirttiä valitettavasti. Ja onko nyt niin, että toinen teistä on myös varattu, sekin " karnittaa " tätä asiaa viemästä syvemmälle. Toki voitte jatkaa toistenne energioitten hämmentämistä, saattehan te siitä voimaa ja iloa työelämään, mutta muuta vastaavaa hyötyä siitä ei taida olla.

        Kivoja hetkiä työelämään ja jaksamista!

        T. Taika


    • Anonyymi

      Ensi kierroksen lottonumerot kiitos. Ei voi olla vaikee kun kätettävissäsi on ziljoonan kilometrin päässä olevan hehkuvan kaasupallon koko tietoisuus.

      • Anonyymi

        Hei n:o 2 kysyjä!

        Lottonumerot tulee tv:stä lauantai-iltana, nimittäin ne ensikierroksen numerot. Ole tarkkana!

        Onnea arvontaan!

        T. Taika


    • Anonyymi

      Miksi et ennustanut koronakriisiä ja varoittanut maailmaa?

      • Anonyymi

        Hei n:o 3 kysyjä!

        Koronakriisistä oli kyllä varoituksia jo kauan sitten, mutta valitettavasti ihmiset eivät noteeranneet " uutista ". Ja varoitukset kaikuivat kuuroille korville. Ihmisillä oli liian kiire pysähtyä tälläisen kohdalle, mutta nyt meidät on pakotettu pysähtymään.

        Luonto ottaa omansa takaisin ja ihmiskunta tekee loppujenlopuksi palveluksen maapallolle, kun ilma ja vesistö pääsee uusiutumaan kaiken tämän myllerryksen keskellä. Huomaamme vasta jälkikäteen, että tällä kaikella oli sittenkin todellinen tarkoitus meidän kaikkien parhaaksi.

        Iloa, valoa ja rakkautta elämääsi!

        T. Taika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei n:o 3 kysyjä!

        Koronakriisistä oli kyllä varoituksia jo kauan sitten, mutta valitettavasti ihmiset eivät noteeranneet " uutista ". Ja varoitukset kaikuivat kuuroille korville. Ihmisillä oli liian kiire pysähtyä tälläisen kohdalle, mutta nyt meidät on pakotettu pysähtymään.

        Luonto ottaa omansa takaisin ja ihmiskunta tekee loppujenlopuksi palveluksen maapallolle, kun ilma ja vesistö pääsee uusiutumaan kaiken tämän myllerryksen keskellä. Huomaamme vasta jälkikäteen, että tällä kaikella oli sittenkin todellinen tarkoitus meidän kaikkien parhaaksi.

        Iloa, valoa ja rakkautta elämääsi!

        T. Taika

        Kysyin sinusta, en siitä mitä työkaverisi sanoivat kahvitauolla.

        Sinä ja seurasi sitten ajattelitte olevan tärkeintä jauhaa jonkun olemattomasta sussusta kuin käyttää "ihmelahjojanne" yritykseen pelastaa ihmishenkiä? Tuollaisilla moraaleilla ihmiskunta varmasti meneekin munilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei n:o 3 kysyjä!

        Koronakriisistä oli kyllä varoituksia jo kauan sitten, mutta valitettavasti ihmiset eivät noteeranneet " uutista ". Ja varoitukset kaikuivat kuuroille korville. Ihmisillä oli liian kiire pysähtyä tälläisen kohdalle, mutta nyt meidät on pakotettu pysähtymään.

        Luonto ottaa omansa takaisin ja ihmiskunta tekee loppujenlopuksi palveluksen maapallolle, kun ilma ja vesistö pääsee uusiutumaan kaiken tämän myllerryksen keskellä. Huomaamme vasta jälkikäteen, että tällä kaikella oli sittenkin todellinen tarkoitus meidän kaikkien parhaaksi.

        Iloa, valoa ja rakkautta elämääsi!

        T. Taika

        PS. Ai niin, valtava kiitos annoksesta hevonp*skaa.


    • Anonyymi

      Hei, Näetkö minulle vielä kestävää parisuhdetta tälle vuodelle?

      • Anonyymi

        Hei n:o 4 kysyjä!

        Parisuhde kyllä antaa nyt odotuttaa jonkunaikaa, mutta mahdoton ajatus se ei tietenkään ole. Nousee tieto, että takanasi on ollut ankeita aikoja, jotka rajoittaa sinua, etenkin fyysisesti. Anna nyt aikaa itsellesi, lepää stressi pois, voimaannu, niin siten saat tilaa uusille asioille.

        On sinusta itsestäsi kiinni, millaisen ihmisen "kelpuutat " elämääsi, sillä näen, että sinun rima on asetettu aika korkealle. Ei siinä mitää pahaa tietenkään oo, mutta jos valintakriteerit nouisee liian korkealle, tulee tunne, että eikö sitä suhdetta ookaan sinulle tarkoitettu? On se, luota itseesi, kyllä sopiva kumppani löytyy, mutta ajan kanssa!

        Hyvää Pääsiaisen aikaa!

        T. Taika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei n:o 4 kysyjä!

        Parisuhde kyllä antaa nyt odotuttaa jonkunaikaa, mutta mahdoton ajatus se ei tietenkään ole. Nousee tieto, että takanasi on ollut ankeita aikoja, jotka rajoittaa sinua, etenkin fyysisesti. Anna nyt aikaa itsellesi, lepää stressi pois, voimaannu, niin siten saat tilaa uusille asioille.

        On sinusta itsestäsi kiinni, millaisen ihmisen "kelpuutat " elämääsi, sillä näen, että sinun rima on asetettu aika korkealle. Ei siinä mitää pahaa tietenkään oo, mutta jos valintakriteerit nouisee liian korkealle, tulee tunne, että eikö sitä suhdetta ookaan sinulle tarkoitettu? On se, luota itseesi, kyllä sopiva kumppani löytyy, mutta ajan kanssa!

        Hyvää Pääsiaisen aikaa!

        T. Taika

        Nyt ei ihan osunut tämä teksti. Kyllä se nyt niin on että eräs orastava suhde loppui omituisesti, koska minä en kelvannut. Ja fyysisesti olen kyllä ihan kunnossa, samoin raha ym asiat on hyvin. Mutta kiitos sinulle kuitenkin vaivannäöstä :)


    • Anonyymi

      Onko tämän kevään kummallisten aikojen jälkeen vielä onneakin ja kestävää parisuhdetta näkyvissä?
      Kiitos!

      • Anonyymi

        Hei n:o 5 kysyjä!

        Kummallinen on tosiaan tämä kevät, mutta elämä jatkuu sittenkin. Muuttolinnut palaa, ruoho ja kasvillisuus kasvaa, lämpö ja auringonvalo lisääntyy, eli toivoa meillä kaikilla tosiaan on!

        Sinun kohdalla tämä merkitsee sitä, että joku entinen suhde alkaa uudelleen. Näin on, et usko vielä itsekään sitä, mutta kun päästään kesään, niin huomaat, että et todellakaan ole enää yksin. Rakkaus puhuttaa sinun voimallisesti, etkä saa enää mitään muuta ajatusta mahtumaan ajatuksiisi. Se on vain HÄN!!! p.s ja tunne on todellakin molemminpuolinen!

        Paljon rakkautta ja hellyyttä sinun elämääsi, olet sen jo melkein saavuttanut!

        T. Taika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei n:o 5 kysyjä!

        Kummallinen on tosiaan tämä kevät, mutta elämä jatkuu sittenkin. Muuttolinnut palaa, ruoho ja kasvillisuus kasvaa, lämpö ja auringonvalo lisääntyy, eli toivoa meillä kaikilla tosiaan on!

        Sinun kohdalla tämä merkitsee sitä, että joku entinen suhde alkaa uudelleen. Näin on, et usko vielä itsekään sitä, mutta kun päästään kesään, niin huomaat, että et todellakaan ole enää yksin. Rakkaus puhuttaa sinun voimallisesti, etkä saa enää mitään muuta ajatusta mahtumaan ajatuksiisi. Se on vain HÄN!!! p.s ja tunne on todellakin molemminpuolinen!

        Paljon rakkautta ja hellyyttä sinun elämääsi, olet sen jo melkein saavuttanut!

        T. Taika

        Hei, ja kiitos!
        Hmm...minulla ei kyllä ole ollut kuin yksi suhde, ex-mies, josta eronnut jo valovuosia sitten, ja toinen vakava ihastus. Ensimmäinen on hyvin vankasti varattu ja toinen ei minua huolinut, ja tahollaan naimissa missä lie. Joten en oikein jaksa uskoa , enkä edes toivoakaan näitä.

        PS: Yritetään pysyä terveinä ja hengissä jokainen tahollamme.


    • Anonyymi

      En tiedä vastaatko enää, mutt kysynpä kuitenkin eli tuleeko ketään mun kohdalle?

      • Anonyymi

        Mä voin tulla jos ei muita näy. Onneks se taxi ei jyränny sua.
        T. Tuuraaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voin tulla jos ei muita näy. Onneks se taxi ei jyränny sua.
        T. Tuuraaja.

        Kerrankin ollaan samaa mieltä😁😁👍👍 Tuuraajaltaki kohta työt loppuu ku kaikki päätyy saman taxin jyräämäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrankin ollaan samaa mieltä😁😁👍👍 Tuuraajaltaki kohta työt loppuu ku kaikki päätyy saman taxin jyräämäksi.

        Usko nyt näkijänä nään, et mä tuun sun kohdalle. Se tapahtuu ulkoilupolulla. Mistä mä muuten tietäisin et esität kysymyksen samasta asiasta toiselle näkijälle jos en olisi näkijä?
        T. Tuuraaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko nyt näkijänä nään, et mä tuun sun kohdalle. Se tapahtuu ulkoilupolulla. Mistä mä muuten tietäisin et esität kysymyksen samasta asiasta toiselle näkijälle jos en olisi näkijä?
        T. Tuuraaja.

        Voi kuule sitte saat oottaa seuraavaan elämään, mä en ulkoilupoluilla liiku😁😁. Mä näen ett tuuraajalle tulee tuuraaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule sitte saat oottaa seuraavaan elämään, mä en ulkoilupoluilla liiku😁😁. Mä näen ett tuuraajalle tulee tuuraaja.

        Tiedän liikkumisesi näkijänä. Näen myös että kiinnostuksesi heräsi ja kuinka ollakkaan löydätkin itsesi ulkoilupolulta. Tunnen sinut kun tulet vastaan ja kysyn. Oletko viimme aikoina menannut jäädä taxin alle? Kysymyksestäni tiedät, että se olen minä Tuuraaja.
        T. Tuuraaja.


    • Anonyymi

      Jos ketjun aloittaja vastaa vielä, niin vastaisitko vielä? Löydänkö koskaan hyvää parisuhdetta? Nimim. paljon huonoja kokemuksia takana

    • Anonyymi

      Voi kunpa katsoisit minullekin! Olen nainen jolla paljon murheita ja yksinäisyys surettaa. Onko mitään valoa mihinkää asiaan näkyvissä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe