Äkkipikainen vai harkitseva?
Pitkä pinnainen vai lyhyt pinnainen?
Kärsivällinen vai kärsimätön?
Itsepäinen vai luovuttava lannistuja?
Hihat heiluun- vai hetkinen sanoi miettinen, ja mietti vielä hetkisen- tyyppinen?
Kaivattusi ja sinun tempperamentti
9
54
Vastaukset
- Anonyymi
Minä laitan hihat heiluun kun en itse enää jaksa.
- Anonyymi
Olen pitkäpinnainen ja harkitseva yleensä. Rakastuneena pikkuisen hölmö ja impulsiivinen.
Kaivastusta ei tietoa. Ei näyttäisi mulle jos pinna pettää.Samankaltainen olen. Kaivatusta ei myöskään tietoa, vaikuttaa kyllä harkitsevalta. Tuskin sitä ihastuneena näyttäisikään heti niitä huonoja puolia toiselle.
- Anonyymi
Analyysi anaali aloittaja.
- Anonyymi
Aloittaja on aloituksesta päätellen harkitseva vedätysten tehtailija!
- Anonyymi
Jep ja tietojen kalastelija, esim miltä kaipaamasi ihminen näyttää, petolinnun perseensuti on hyvä vastaus
- Anonyymi
Toisesta ei tietoa.
- Anonyymi
Veikkaisin harkitseva, pinnakin saattaa olla pitkä.
- Anonyymi
Kaivattuni vaikuttaa temperamentiltaan aika rauhalliselta, kuten minäkin olen.
Sitä kyllä mietin, onko hänellä vaikeita PMS-oireita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947673- 374057
- 483620
- 2433094
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402722Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212584- 462583
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as362527- 1372520
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292459