Äkkipikainen vai harkitseva?
Pitkä pinnainen vai lyhyt pinnainen?
Kärsivällinen vai kärsimätön?
Itsepäinen vai luovuttava lannistuja?
Hihat heiluun- vai hetkinen sanoi miettinen, ja mietti vielä hetkisen- tyyppinen?
Kaivattusi ja sinun tempperamentti
9
62
Vastaukset
- Anonyymi
Minä laitan hihat heiluun kun en itse enää jaksa.
- Anonyymi
Olen pitkäpinnainen ja harkitseva yleensä. Rakastuneena pikkuisen hölmö ja impulsiivinen.
Kaivastusta ei tietoa. Ei näyttäisi mulle jos pinna pettää.Samankaltainen olen. Kaivatusta ei myöskään tietoa, vaikuttaa kyllä harkitsevalta. Tuskin sitä ihastuneena näyttäisikään heti niitä huonoja puolia toiselle.
- Anonyymi
Analyysi anaali aloittaja.
- Anonyymi
Aloittaja on aloituksesta päätellen harkitseva vedätysten tehtailija!
- Anonyymi
Jep ja tietojen kalastelija, esim miltä kaipaamasi ihminen näyttää, petolinnun perseensuti on hyvä vastaus
- Anonyymi
Toisesta ei tietoa.
- Anonyymi
Veikkaisin harkitseva, pinnakin saattaa olla pitkä.
- Anonyymi
Kaivattuni vaikuttaa temperamentiltaan aika rauhalliselta, kuten minäkin olen.
Sitä kyllä mietin, onko hänellä vaikeita PMS-oireita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444288Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202744Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412502Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?851529Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161476- 481199
- 781117
- 45986
- 59983
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En173965