Äkkipikainen vai harkitseva?
Pitkä pinnainen vai lyhyt pinnainen?
Kärsivällinen vai kärsimätön?
Itsepäinen vai luovuttava lannistuja?
Hihat heiluun- vai hetkinen sanoi miettinen, ja mietti vielä hetkisen- tyyppinen?
Kaivattusi ja sinun tempperamentti
9
55
Vastaukset
- Anonyymi
Minä laitan hihat heiluun kun en itse enää jaksa.
- Anonyymi
Olen pitkäpinnainen ja harkitseva yleensä. Rakastuneena pikkuisen hölmö ja impulsiivinen.
Kaivastusta ei tietoa. Ei näyttäisi mulle jos pinna pettää.Samankaltainen olen. Kaivatusta ei myöskään tietoa, vaikuttaa kyllä harkitsevalta. Tuskin sitä ihastuneena näyttäisikään heti niitä huonoja puolia toiselle.
- Anonyymi
Analyysi anaali aloittaja.
- Anonyymi
Aloittaja on aloituksesta päätellen harkitseva vedätysten tehtailija!
- Anonyymi
Jep ja tietojen kalastelija, esim miltä kaipaamasi ihminen näyttää, petolinnun perseensuti on hyvä vastaus
- Anonyymi
Toisesta ei tietoa.
- Anonyymi
Veikkaisin harkitseva, pinnakin saattaa olla pitkä.
- Anonyymi
Kaivattuni vaikuttaa temperamentiltaan aika rauhalliselta, kuten minäkin olen.
Sitä kyllä mietin, onko hänellä vaikeita PMS-oireita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432078- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556