Ilkivalta Ylöjärvellä

Anonyymi

Nyt kaikki iltasella silmät ja korvat auki. Myös riista- ja muut kamerat nauhoittamaan.Jotta saadaan ikkunanrikkojat yms ilkivallan tekijät kiinni heti alkuunsa.

12

1356

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitkin iltaa kylillä suhannu viisi levotonta ja kovaäänistä polkupyörällä kulkevaa jannua. Heillä reput selässä ja ajavat ajotiellä.Repuissa varmaan koulukirjoja.

• Anonyymi

Eiköhän tänään ole rauhallista kun on niin surkea sää...

• Anonyymi

Pojat on poikia kyllä jokanen on nuorena vähän hassutellut olette vaan unohtaneet oman nuoruutenne ja nyt syyttelette viattomia ja aiheutatte ahdinkoa sillä. Antaa nuorten olla nuoria.

• Anonyymi

Nuorisossa on ihmiskunnan tuho!

• Anonyymi

Tätä "pojat on poikia" ajattelua en ymmärrä!! Ei minun ainakaan tullut mieleenikään kulkea rikkomassa paikkoja pitkin kyliä. Kyllä jossain on joku vialla, jos sellaista tekee, saatika pitää normaalina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä "pojat on poikia" ajattelua en ymmärrä!! Ei minun ainakaan tullut mieleenikään kulkea rikkomassa paikkoja pitkin kyliä. Kyllä jossain on joku vialla, jos sellaista tekee, saatika pitää normaalina.

ylöllä sen verran pyörii huumehörhöjä ja aineiden myyjiä ettei tosikaan.Paikalliset firmat jos tekisivät noille 18-25 vuotiaille työntekijöilleen huumetestausta niin saattaisivat todella yllättyä lopputuloksesta.

• Anonyymi

Ilmeisesti vitsillä, muuten oma nuoruus jopa vanhempiensa kanssa kuralla.
        Mullakin oli mutta selvisin, lähin menee.
        Kuitenkin jos joku sanoo nuoret on nuoria, niin oma nuoruus ollut surkea
        Ja joku vielä antaa ja jälkeläisiä tulee. Niin huh huh. Jalat ristiin..

• Anonyymi

Olen matkustellut, tai antaa olla.
      Pelkkää faktaa. Onko vanhempien päässä pelkkä viiva.
      Vai miksi tämä Ylöjärvi, keskusta on kuralla.
      Älkää helvetissä tehkö valon läheisyyteen sitä ramppirataa.
      Koska, se on töhritty jo vuorokaudessa ja rikottu, saati koulu.
      Paikallinen äö - 100.

• Anonyymi

Kumma että näiden vahinkolaukausten annetaan hillua ilman mitään rajoja. Nyt yrittäjäkin on kypsynyt. Kunnon laaki hauleja vaippaperseiden takamukseen saattaisi hillitä kummasti riekkumisintoa näillä vapaan kasvatuksen jani-pettereillä.

• Anonyymi

Meidän kaupunginosassamme on nykyään hyvin rauhallista.

• Anonyymi

Vapaan kasvatuksen loisivat ja saastuvat notkujajanipetterit hälläväliä-kunhan-pää-sekaisin asenteellaan pitäisi viskata Battle Royale areenalle alkuunpanijoidensa kanssa ja televisioida näytös, jotta kuminkäytön laiminlyömisestä seuranneen, miljoonia euroja yhteiskunnalle kustantaneen vahinkolaukauksen edesottamukset saadaan edes jollain tasolla katsojamäärien kautta maksettua takaisin.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3844
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2448
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1487
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe